Mainos

Kiltti joulupukki, minä haluaisin... -04

• 7 731
  • 97

Snakster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse en toivo joululahjaksi mitään. Jos jotain olen vailla, osaan sen kyllä itsekin käydä ostamassa, ja jos rahat ei riitä, niin sitten ollaan ilman. Muutenkin pidän koko joulua vähän turhanpäiväisenä kotkotuksena, vaikkakin jouluruokaa mätän kyllä hyvällä halulla ja suurella sydämellä.

Ramchester

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Viestin lähetti sampio
- Joku hyvä kirja (esim. Kolmas valtakunta) tai dvd (vaikkapa se Suomen sodat-systeemi).

Kiitokset sampiolle joululahjavinkeistä. Nyt on minullakin kerrankin vastaus, vaimokkeen ja vanhempien "mitä haluaisit joululahjaksi"-kysymykseen.

Suomen sodat dvd:n lisäksi on saatavissa PC:lle tarkoitettu jatkosota dvd-rom http://www.suomalainen.com/sk/

JanJ

Jäsen
Ehkä joku hyvä kirja riittänee.
Tai joku dvd-boksi hyvää huumoripläjäystä, vaikkapa Monty Pythonit.

Ruotsin kuninkaalle toivon lahjaksi Rauman kaupungin.

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
- Uusin Trivial Pursuit
- Ässien nahkatakki, jollaisia tiettävästi roikkuu Vellun kaapissa muutama ylimääräinen
- Lisää nitroja Aki Heinon varalle

Ps. Näyttää toi Trivial olevan suosittu lahjatoive. Paskatiedon kruunaamattomana kuninkaana kysynkin seuraava: Koska joku innokas järjestää jatkoaikalaisten Trivial Pursuit -mestaruuskilpailut?

Pingu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Jukurit
Vaatimattomana ihmisenä en osaa juurikaan toivoa mitään suuria lahjuksia.
Vesa Kontiaisen tuorein kirja mulle luvattiin oikeastaan ennenkuin ehdin toivoakaan, muuten olisin varmaan joutunut itse menemään kirjakauppaan.
Lukemista ja musiikkia olisi tietysti mukava saada. Ja joku hassu hattu ja lapaset ja villasukat.

Jaa kumppanilta toivominen... Koska olen ajokortiton ja kaikki hauska tapahtuu jossain muualla, niin yleensä lahjasta käy pääseminen johonkin tapahtumaan. Tällä kertaa Lappeenrantaan Sputet -Pietarinkadun Oilers peliin. Ja todennäköisesti joku rokkikeikka etelä-savossa voisi vielä mennä joululahjan piikkiin.
Ja hänelle lahjan ostaminen on vaikeampaa, webasto olisi kuulemma ainut minkä tarvitsee.
Muille lahjoja toiveiden mukaan mitä suinkin pystyy toteuttamaan.

Germanicus

Jäsen
Suosikkijoukkue
*HIFK* Germanicus Julius Caesar Claudianus
Äskettäin ilmestyneen Stalinin elämänkerran ja Ghost Recon 2:sen (XBox). Tämän lisäksi en muuta toivo kuin iloista joulumieltä.

Mikäli pukilta sattuisi lötymään sieltä säkistä vielä pullo viskiä, niin tämä julli olisi onnesta soikeana.

tiikeri

Jäsen
Minulle riittää oikein hyvin, että kotosalle mentäessä on jouluruoat pöydässä. Mitään tavaroita en ole halunnut moneen vuoteen ja suklaatkin on boikotissa (etenkin ne karmivat juhlapöydänkonvehdit).

Niin ja sellainen toive vielä jouluksi, että olisi paljon lunta maassa. Onneksi tämä on toteutunut viime vuosina lähes poikkeuksetta, toivottavasti myös tällä kertaa.

Mahtiankka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Anaheim Ducks, Luleå HF
Viestin lähetti tiikeri
Minulle riittää oikein hyvin, että kotosalle mentäessä on jouluruoat pöydässä. Mitään tavaroita en ole halunnut moneen vuoteen ja suklaatkin on boikotissa (etenkin ne karmivat juhlapöydänkonvehdit).

Niin ja sellainen toive vielä jouluksi, että olisi paljon lunta maassa. Onneksi tämä on toteutunut viime vuosina lähes poikkeuksetta, toivottavasti myös tällä kertaa.

Jouluruoka ja lumi, siinä oikeastaan ne tärkeimmät elementit, lahjat ovat ikäänkuin bonusta. Noista juhlapöydänkonvehdeista pitää kyllä olla ihan samaa mieltä, varmaan 15 joulua putkeen niitä on tullut, aina useampi rasia. Niitä sitten joutuu vielä kesäkuussakin syömään, jotenkin tökkii vastaan meikäläiselläkin.

Erling

Jäsen
Suosikkijoukkue
New York Rangers, Kiekko-Espoo, Arsenal, Honka
Miksi kaikki tai ainakin suurin osa toivoo juuri mustia/tummia sukkia?
Valkoset on paljon sexymmät, käyttäkää niitä.

Itse toivon että joko itse löytäisin tai joku muu löytäisi ja ostaisi minulle Blues Sectionin vuonna '67 ilmestyneen julkaisun, vinyylinä tahi sitten CD:nä.
Lisäksi haluaisin uuden popitus laitteiston, vanha kunnon Yamaha-settini kun alkaa vedellä viimeisiään, kuudentoista vuoden tehokkaan käytön jälkeen.

Ja jokin mukava ylletröja ja muuta lämpimää.

Toivon myös että olkapääni kuntoutuisi nyt sitten edes jouluksi, että pääsisi taas pelaamaan jääkiekkoa.

Tuen Vety

Jäsen
Suosikkijoukkue
RaiPen reippaat pojat
Kaksi pakettia gradumotivaatiota.

Jos olen ollut niin kiltti, että pukki haluaa vielä jotain lahjoittaa, niin otan mielelläni vastaa tusinan verran vasemman jalan sukkia. Oikean jalan sukkia on laatikollinen, mutta vasemman jalan sukat tapaavat hävitä mystisesti.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Viestin lähetti Ernesto Peli

- Ässien nahkatakki, jollaisia tiettävästi roikkuu Vellun kaapissa muutama ylimääräinen

Muahhahhaa... Meilläpä roikkuu kotona kaapissa tuollainen yksi ylimääräinen. Mutta en todellakaan aio lähettää sitä joulupukin kautta sinulle, koska olet vääräuskoinen ja listassa seuraavana oleva lahjatoiveesi niin hävytön.

Itse toivon lahjaksi oman hepan, sellaisen mustan orin tietenkin. Enkä pane vastaan (tai edes myöden), jos siinä heppasen mukana saisi myös uljaan ritarin. Ritarin olisi kuitenkin oltava todella fiksu, älykäs ja ennenkaikkea huumorintajuinen. Muu ei käy. Jos ei ole pukilla sopivaa, niin olen mieluummin ilman. Mutta sen hevoisen haluan.

Sekä sellaisen pipon, joka ei hemmetti vieköön kutita tai hiosta yhtään.

Aki Heinon pelipaidankin voisin ottaa.

Ne riittää mulle.

Viimeksi muokattu:

Rocco

Jäsen
En tarvi oikeastaan mitään. Olen tyytyväinen siihen mitä itsellä jo on.

Farkut voisivat olla jees. Alkaa parit Levikset olla jo aika kuluneet.

Omalta kumppanilta riittää se että se tulee kotiin joulunpyhinä ja saa viettää vähän "laatuaikaa" yhdessä. Lahjoja ei paljoa ostella toisillemme.

palle fontän

Jäsen
Suosikkijoukkue
RDS
Viestin lähetti girlzilla
Jos sitä vaikka sitten oman lentokoneen...Burberry-kuosilla.

Ah, kuinka ihanan junttia;) Kannattaa muuten harrastella keskustassa jouluostoksien lomassa Burberry-bongausta. Itse bongasin vähintään viisikymmentä kaulaliinaa viime viikonloppuna. Kesän alussa bongasin Italiassa suomalaisen naisen, jolla oli sandaalit, housut ja käsilaukku mallia Burberry. Teki mieli oksentaa moisen tyylitajuttomuuden päälle.

Jottei mene ihan asian ohi, niin vaikka toivon uudet polvet. Tutut, joilta lahjoja saan, painivat sellaisen ongelman kanssa, että eivät tiedä yhtään mitä minä haluan polvien lisäksi. Siksipä saan varmaankin mustia sukkia. Ei, en halua niin kaameita tekokuituhiostimia, joita viime jouluna pukki toi.

Joulunalusaika ahdistaa, jos se nyt jollekin jäi epäselväksi tätä viestiä lukiessa.

Ernesto Peli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Viestin lähetti metsänpeikko
Muahhahhaa... Meilläpä roikkuu kotona kaapissa tuollainen yksi ylimääräinen. Mutta en todellakaan aio lähettää sitä joulupukin kautta sinulle, koska olet vääräuskoinen ja listassa seuraavana oleva lahjatoiveesi niin hävytön.

Alkaa näyttämään siltä, että joudun sen takin itse itselleni ostamaan. Alkaa usko hiipumaan koko joulupukkiin. Taitaa olla keksitty hahmo koko ukko.

Anteeksi hävytön toiveeni.

Jack Daniel's

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uudesti syntynyt Jokerit, NY Islanders
- Sen uuden SM-Liigan legendat-kirjan, jota Saukkonen mainosti eilen lähetyksen aikana.
- NHL 2K5:n pleikkari 2:lle
- Allianssin pelipaidan H. Vuorisen(tai H.Sillanpään) nimellä varustettuna.
- Suklaata
- Uuden sählymailan (merkkiä en ole vielä päättänyt)
- GTA Vice City San Andreas pelin Pleikkari 2:lle
- Nakit, joita voi paistella kanada-maljassa sitten keväällä Jokerien mestaruusjuhlissa.

Käkätin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hämeen Parasta Kiekkoa
Viestin lähetti Ernesto Peli
- Lisää nitroja Aki Heinon varalle
Tähän voisin todeta että LUOJALLE kiitos mun ei tartte kinuta enää nitroja Puurulan takia. :)

Mutta asiaan nämä on ne mitä villeimmissäkään unissa en tule saamaan:
- Läppäri koulutöitä varten
- Kännykkä, hetkinen sehän on jo luvattu mulle!
- Iso asunto
- Oma mies (mieluiten punanen rusetti siististi kaulassa)
- Sisko takasin

Ja sitten ne mitä (ehkä) tulen saamaan jos olen kiltti tyttö.
- Kirja
- Sekalainen kokoelma cd
- Joku vaate
- Dvd

Kaikista eniten toivoisin meille himaan joulumieltä vaikka koko perhettä ei saada enää kokoon jouluks.

Gags

Jäsen
Suosikkijoukkue
Charlestown Chiefs
Minä toivon joululahjaksi:

Sami Helenius - seitsemäs puolustaja kirjan

SM-liigan 30v. historiikin

pastakoneen

pavenro8

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Montreal Canadiens, Tottenham, Englanti.
Re: Arvoisa Joulupukki

Viestin lähetti Möksy
- Uutta Karhun salibandymailaa, kun vanha meni harjoituksissa poikki.

Toivoisit vaan Exeliä, niin voisi TiPa:kin saada enemmän maaleja tehtyä ja nousisi sarjassa edes vähän ylöspäin. T: Sarjakärki (ja tämän jälkeenhän me ei varmasti oteta teiltä pataan)

Itse voisin toivoa ainakin sitä, että se rattisankari jäisi kiinni joka kolhi tien varteen parkkeeratun autoni tuhannen pimppilooran päreiksi. Tai ainakin sitä, että olisi peijooni saanut pysyvän ja tappavan aivovamman ja kuolisi hitaasti ja tuskallisesti pois. Perkele.

Se paras joululahja on jo odottamassa, eli Football Manager 5. Nainen sen meni ostamaan ja sanoi, että aattona vasta saa, haluaa kuulemma edes ennen sitä jonkunlaista kommunikointia tai huomioimista. Kaiken maailman vaateita niillä naarailla.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Christina Aguilera - Stripped Live in the UK - dvd
Kylie Minogue - Body Language Live - dvd

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
Viestin lähetti BigRedBob

Kylie Minogue - Body Language Live - dvd

Minä haluaisin Kylien LIVENÄ ALASTI sänkyyni venyttelemään tuon Body Langauge Liven tahdissa.

Siis en minä tietenkään rakasta vaimoani mitenkään pettäisi, vaan oltaisiin sillai kivasti alasti kolmistaan vällyjen alla/päällä/välissä/sivussa/hisissä ja Hartwall Areenalla.

Kyle

Jäsen
Viestin lähetti girlzilla
-ilmakihartimen

Voihan vitalis, tavasin kymmenisen kertaa että mitä viddua, luin että Ilmakitara!, mutta kyllä tuo ilmakiharrin onkin paljon mukavempi, tosin ehkä vähän kalliinpi.

Itse en osaa toivoa koskaan mitään, mutta siti aina saamani lahjat tuntuvat jotenkin ei toivotuilta.. :(
Jos nyt toivois jotain vaatteita ja pari elokuvaa.

PS: Mummo! älä pliis kudo villasukkia, kun en niitä käytä ja niitä alkaa kohta oleen parisenkymmentä käyttämättöminä jossain vaatekaapin pohjalla.

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Viestin lähetti Predator
Minä haluaisin Kylien LIVENÄ ALASTI sänkyyni venyttelemään tuon Body Langauge Liven tahdissa.

Siis en minä tietenkään rakasta vaimoani mitenkään pettäisi, vaan oltaisiin sillai kivasti alasti kolmistaan vällyjen alla/päällä/välissä/sivussa/hisissä ja Hartwall Areenalla.
Oikeastaan minä voisin lisätä toiveeseeni myös Christina Aguileran strippaamaan livenä olohuoneeseen.

Olkku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen mestarit 20-21
Viestin lähetti bozik
Vain yksi toivomus.

- lunta Pariisiin jouluksi.

Tule hakemaan, saat vaikka kaikki, vai tulenko tuomaan.

Osoitan epäitsekkyyteni, enkä toivo itselleni lahjoja laisin. Sen sijaan toivoisin Mika Saukkoselle työtarjousta, josta ei voi kieltäytyä, vaikka Uruguayn liigaan, jääkiekkoa selostamaan, sen hänelle soisi.

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Naisen. Viimevuonna melkein onnisti mutta ei sitten kuitenkaan.

Materiaa saa kaupasta milloin haluaa ja mustia sukkia osaa ostaa itselle vaikka ei olisikaan joulu. Suhteen löytää harvemmin supermarketista (ellei sitten ihastu kassaneitiin).

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy