Mainos

Kiltti joulupukki... -05

• 9 730
  • 100

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kiltin tytön lista:

Fazerin tryffelisuklaanamuja
Ernst Brunnerin kirjoittama kirja Kaarle XII:sta
Veitsitukki
Joutsenen taskuunkäärittävä untuvatakki
Otsalamppu

Lisäksi toivoin, että ystäväni bändin debyyttilevy olisi tullut ulos jouluksi, mutta näin ei käynyt, joten tätä joulupukkikaan ei pysty toteuttamaan.

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
Kylpytakki tulis tarpeeseen. Sitte pitäs vielä pähkäillä tyttöystävälle jotain, ikää 18.v, vinkit erittäin tervetulleita.

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kinke-13 kirjoitti:
Kylpytakki tulis tarpeeseen. Sitte pitäs vielä pähkäillä tyttöystävälle jotain, ikää 18.v, vinkit erittäin tervetulleita.

Koen olevani pätevä sillä olen 18-vuotias, sekä tyttöystävä. Ensin pitäisi tietää budjetista jonkun verran. Aivan yhtä hyviä lahjoja saa 0-200 eurolla. Siis oikeasti saa. Jos budjetti sallii, tytöt tuppaavat tykkäämään kauniista koruista. Ei sitten mitään perus kultainen sydän-riipusta, vaan jotain persoonallisempaa. Kaunis ranneketju, nilkkakoru...jne.
Toinen hyvä vaihtoehto on myös joku hyväntuoksuinen hajuvesi. On hyvin helppo ostaa hajuvettä toiselle, otat vaan selvää mitä hän nyt käyttää, kerrot sen Stockan kilteille meikkiosaston tädeille ja he osaavat neuvoa saman tyyppistä tuoksua, joista sitten sinä valitset sen joka sinua eniten miellyttää.
Seksikkäät yöasut ovat muuten myös kivoja. Sain itse viime jouluna silkkisen babydoll-yöpaidan ja tykkäsin erittäin paljon. Jos tyttöystäväsi on standardikokoa (tarkoittaen ettei juurikaan yli- tai alipainoa), voit myös ostaa kauniit alusvaatteet.

Yksi kiva lahjaehdotus omasta mielestäni on sellainen joka ei maksa mitään. Antamishetkellä siis. Teet ns. kuponkeja, hyvä määrä on esim. 5kpl. Yhdellä tyttöystäväsi saa sinut täysin itselleen milloin hän itse haluaa. Yhdellä hän saa ilmaisen illallisen sinun kanssasi, yhdellä hän saa kokovartalohieronnan, yhdellä leffaillan jne. Olen saanut niin kalliita kuin halpojakin lahjoja ja kyllä ne kaikki on ihan yhtä kivoja.

Troy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pittsburgh Steelers
Juuri meinasin tulla toteamaan, että ei taida tant gredulin ja Joulupukki olla ihan parhaita kamuja keskenään. :D

Kinke-13

Jäsen
Suosikkijoukkue
Raitis Ivanans
girlzilla kirjoitti:
Seksikkäät yöasut ovat muuten myös kivoja. Sain itse viime jouluna silkkisen babydoll-yöpaidan ja tykkäsin erittäin paljon. Jos tyttöystäväsi on standardikokoa (tarkoittaen ettei juurikaan yli- tai alipainoa), voit myös ostaa kauniit alusvaatteet.

Tänks vaan vinkeistä. Kaikki on oikeastaan käyny mielessä noista. Seksikkäiden alusasujen tai yöpaitojen ostamisesta luovuin kun tiedän, että valinnan kellään ei olis kivaa tai hauskaa.

Alamummo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Liverpool FC, Heiskanen, Lundell, Rantanen
Kinke-13 kirjoitti:

Anna jotain hänen harrastukseensa liittyvää.

Paitselo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK & Carl Brewer Forever & Karjakunnan nakit
metsänpeikko kirjoitti:
Haluaisin sellaisen rannekellon, jota ei myydä varmaan missään. Tai ainakaan en ole sellaisia nähnyt muualla kuin tyttöjen lehden kuvassa.

Tyttöjen lehden? Cosmopolitan vai Jallu?

Ja Täti Greduliinille tiedoksi, etä SM-liigan siirtorajan umpeutuminen on vielä kaukana. Jospa se Vopat meni nyt Jokereihin ikäänkuin jonkinlaisena sabötöörinä. Koheltakoon nyt siellä paljon penaltteja, niin Virmanen näyttää Romanille hyvin äkkiä ovea. Sitse voikin tulla ifkiin ja ruveta ihan oikeesti pelaamaan.

Joulupukki kertoi näin.

Greffin

Jäsen
Cmprs kirjoitti:
Perinteiseen tapaan suklaata, pari kirjaa ja pitkätkalsarit :)

Näin se aika lailla etenee. Tosin pitkät kalsarit ovat pannassa, joten ihan normi boksereita tulee ja villasukkia. Pari kirjaa ja suklaata on myös vakiona tullut. En osaa mennä ainakaan toivomaan mitään, mutta olisi kiva saada jotain aivan odottamatonta(ei tarvitse olla kallis). Sellainen nostaa aina fiiliksiä. Esimerkkinä nyt vaikka kädellinen kakkossena.

Itse en kyllä tiedä mitä muille lahjaksi ostelen, jotain pitäisi kehittää.

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Toivottua:
Raimo Summasen kirja
Matti Nykänen huppari
YUP - Yövieraat
YUP - Lauluja metsästä

Tois nyt ees jotain...

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
girlzilla kirjoitti:
Mutta sanokaapa te, mitä 19-vuotias poika haluaa lahjaksi? On kovin innostunut pokerin peluusta ja näin kylläkin kalliita mutta aika makeita juttuja Fredalla, pokeripöytä jossa pelimerkit jne. Huono idea?

Clas ohlssonilla näin sellasen aika ison pokeripöydän pelimerkkeineen, oliskohan ollu 50 e. Varmasti ihan hyvä setti, vielä kun siihen kunnon kortit hommais mukaan.

EDIT: kävin ko. kaupassa Sellossa, ja samalla vilkaisin tuon pöydän hinnan. Se on sellainen 8 kulmainen, olisikohan jotain 120 cm halkaisijaltaan, päällä vihreä biliskangas ja reunat pehmustettu. Reunoissa on sellaset pelimerkkikourut jne. hintaa oli 44 e.

Se salkku maksoi 32 e ja siellä oli jo nuo aiemmin mainitut pelimerkit ja kortit jne. rekvisiitta.

Viimeksi muokattu:

psychodad

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Hal Gill
Mä haluan:

Topfieldin tallentavan digiboksin, 200gb levyllä.

Logitech z-5500 toiseenkin huoneeseen.

Xbox-360 ja vga piuha sille.

Toolin uudet DVD:t missä on vaan ne videot.

Saan:

Siivota ja kokata.

Ne Toolin DVD:t mitä todennäköisimmin.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Olenpa älykäs. Ostatin itse itselleni joululahjan puolitoistavuotiaalta tyttäreltäni. Valitsin hänen puolestaan itselleni Anatoli Gordijenkon Kuoleman Divisioonan. Onpa hyvä maku pikkutytöllä. Seuraavassa kirjakaupassa näin toisen kirjan, jota olen jo hetken himoinnut, ja vihjaisin siitä vaimokkeelleni. Siitäpä hän innostui niin, että ehdotti, josko valitsisimme molemmat määrärahalla kirjan tai pari, ja paketoimme ne sitten toisillemme ja ehkä sujautamme mukaan jotain lisukettakin. Hah, saanpahan ainakin sen mitä olen toivonut!

Nyt ei muuta kuin jännittämään, mitä se pukki mahtaa tuoda. Josko vaikka pari kirjaa saisin. Niin, ja täytyy sanoa, etten olisi ikimaailmassa osannut ostaa vaimolleni niitä kahta opusta, jotka hän valitsi eli sikäli hyvä diili, vaikka hiukan tylsämieliseltä kuulostaakin.

PeZu

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Minullekin kelpaisi digi- ja xboxit yms. tekniikan ihmeelliset härpäkkeet, mutta kun noi sattuu olemaan niin pirun kalliita ja tuskin olen niin kiltti ollut, että noita saisin. Noh, ehkä pari Jeesusta voisi ilmestyä tuonne Lounais-Suomen rannikolle, kun niitä bruukkaa olemaan liikkeellä näin Joulun tienoilla. Ainakin olen joskus niin lukenut jostain...

RedRave

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Detroit Lions, Die Mannschaft
Kiltin opiskelijan lahjalistaa:
Ulkoinen kovalevy kannettavaan
Muutama DVD
Imuri (kunnon Hooveri)
Kahvinkeitin (nykyinen lentää kohta ensi vuoden joulukuusen latvaan)
Larsenin XO:ta taikka Johnnie Walker Green Label:iä, kumpaa nyt sattuu löytyy.
Ilkka Remeksen kirjoja olisi mukava myös saada muutama.
Alennusmyynteihin rahaa, ja muutenkin sponsia.

24.12 ilmestyy nenän eteen:
DVD:t (hain ite)
Imuri
Kaffemasiina (Ei tullu ihan Moccamasteria, mut tyydytään tähänkin)
Rahaa muutama kymppi (jurppii)
Ja muutama yllärilahja tyttöystävältä, sekä sukulaisilta/kavereilta.

Kiltti Joulupukki, näitä sinun tarvitse raahata minulle:
Vihreitä kuulia (kiintiö on täynnä loppuelämäksi)
Joulukonvehteja (joita saa 5kpl/10€ paikallisesta Cittarista)
Sukkia

Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
smasa kirjoitti:
Jos pukki jotain tuo, niin toivottavasti vaikkapa
- pieni usb-muistitikku
- jazz-cd:itä
- Taistelutoverit -reeveeree-boksin
- mitä tahansa historiakirjallisuutta

Tässäpä näitä tärkeimpiä.

Teen latteuden huipun ja lainaan omaa viestiäni.

Tilannepäivitystä sen verran, että jazz-levyjä olen jo ostanut itselleni. Historiakirjallisuudesta törmäsin tänään kirjaan nimeltä "Vallankumous! 500 vuotta taistelua muutoksen puolesta" ja ihastuin sen verran, että sen ottaisin mieluusti. Toiveeni tästä esitin myös muille tahoille.

Eiköhän järjestetä Suomessakin joku vallankumous, että uuteen painokseen saadaan mukaan tiedot myös Suomen vallankaappauksesta?

"Suomen vallankumous 2006. Pääosin Internetin keskustelupalstan kautta alkunsa saanut vallankaappaus imaisi mukaansa koko Suomen kevättalvella 2006, ja loppujen lopuksi tuonhetkiset vallanpitäjät antautuivat ilman vastarintaa..."

Niilo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Tappara
Joulupukille lähettämäni lista on lyhyt...

- Hitlerin kätyrit dvd boxi 1 tai boxi 2!

Pukki tuo...

- Rahaa kolmenumeroinen summa...
- Ehkä vaatetta

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Eiköhän pukki minuakin ymmärrä, jos hiukan täydennän yhden toivomuksen listaani. Tässä tulee siis toinen toivomus.

Arwon pukki,

nythän asia on sillä lailla, että on todella mukavaa kun on ystäviä, sukulaisia ja kaikenlaisia muitakin sukankuluttajia lähipiirissään. Noin yleiseltä tasoltaan ihan mukavia ihmisiähän nuo ovat, mutta jotenkin tässä joulun aikaan moni heistä muuttuu, eikä mielestäni ollenkaan hyvään suuntaan.

Nuo tavallisesti arkisen mukavat ystävät muuttuvat "muistamiskoneiksi". Tällainen kone on siitä hassu, että se saa usein kohteensakin muuttumaan muistamiskoneeksi, joka sitten taas muuttaa oman kohteensa muistamiskoneeksi ja sitä rataa. Ihan hirveä härdelli.

Mitäpä tässä siis sen kummempia jaarittelemaan, et viitsisi sammuttaa virtaa näistä masiinoista. Vuodenvaihteen jälkeen sitten töpseli uudelleen pistorasiaan. Olen varma, että moni ilahtuisi tästä lahjasta.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Pukki tuo rahaa kunnon kenkiin. Tilaamani Kerho-aiheisen kaulaliinan ja lisäksi aavistuksen rahaa.

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
mauri kirjoitti:
Jos palovaroittimen saisin, niin se olisi aika kova sana!

Niin, minulle joku voisi antaa patterin palovaroittimeen, koska en itse sitä muista ikinä ostaa.

Mutta mitä annan lahjaksi 22-vuotiaalle nuorelle miehelle, joka on myös poikaystäväni?

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Poison kirjoitti:
Mutta mitä annan lahjaksi 22-vuotiaalle nuorelle miehelle, joka on myös poikaystäväni?

Halvalla pääset kun annat tunnin hierontakortin itsellesi ja kossupullon.

Kummeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Washington Capitals
Jaa että tänne siis laitetaan varmaan sellaisia kohtuullisia toivomuksia mitkä voi oikeasti saadakin...

Itseasiassa mulla ei ole mitään hajua mitä haluan joululahjaks...

Rahaa

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy