Ramchester
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS
Antony Beevorin kirja Taistelu Kreetasta on jostain syystä vieä lukematta ja ostamatta, joten ehkä joulupukki voisi tuoda joulumieltä sotakirjallisuuden muodossa tänäkin vuonna.
Evenuel kirjoitti:En ole ollut kovin kiltti tyttö tänä vuonna, mutta yrittänyt olen kovasti. Toivoisin kuitenkin, että voisit järjestää niin, ettei meidän isännän tarvitsisi olla joulua töissä, vaan voitaisiin viettää yhdessä kunnon joulu.
Olisi minulla vielä yksi toinenkin toive. Jos perheenlisäystä saisi, niin se olisi mahtavan upeeta!
Lepää tarpeeksi ja syö hyvin, että jaksat sitten kiertää kaikki kodit. Jouluaattona nähdään!
~ Evenuel ~
P.S. Jos nuo ei onnistu, niin tuo ainakin siskolle vapaa-aikaa, siskon lapsille jokin hauska, kehittävä lautapeli ja minulle uusi koti.
Jos hän osaa lukea ja tykkää pokerista, niin Aki Pyysingin Pokerin Käsikirja olisi yksi vaihtoehto. Hintaa reilut parikytä euroa.girlzilla kirjoitti:Mutta sanokaapa te, mitä 19-vuotias poika haluaa lahjaksi? On kovin innostunut pokerin peluusta ja näin kylläkin kalliita mutta aika makeita juttuja Fredalla, pokeripöytä jossa pelimerkit jne. Huono idea?
Torsti kirjoitti:Ja kiitos pukki, ei suklaata yhtä rasiaa enempää. Mitä vähemmän suklaata, sitä vähemmän tulee sitä suklaata syötyä.
Jukan takahiukset kirjoitti:Hyvä Joulupukki...
Uusi valmentaja Lukolle ja samalla myös uusi pelaajakoordinaattori.
Idän ihme kirjoitti:Muita toiveita jouluun liittyen:
- Lunta (kun sitä ei vielä ole ainakaan täällä päin)