En ole oikeastaan miettinyt lahjatoiveita juuri yhtään. Tai juuri sen verran, että olen tajunnut, etten tarvitse mitään kovin erityistä. Synttäritkin ovat tuloillaan. Äsken, kun oikein pähkäsin, niin keksin nämä:
- Ehkäpä yöpuku olisi kiva. Vaikka jokin satiinen tms. Yöpukujakin minulla tosin on melko riittävästi.
- Raimo Summasen kirja
- Muovirasioita, siis sellaisia, joita voi tarpeen tullen huoletta lämmittää mikrossa.
- Uunivuoka
- kenties jotain Marimekkoa omaan kotiin? Tai sitten laukku/lahjakortti. En tiedä, ihan hatusta vedetty ajatus tuo.
- Poikaystävältä toivon perinteisesti jotain kivaa, minkä hän saa itse päättää. Heh. Tiedän, että hän osaa, vaikka tuskailu on jo alkanut.
No joo. Alkaahan noita toiveita tulla mieleen. Äiti ostaa takuulla jotain hyödyllistä ja fiksua, jota en itse osaa nyt edes ajatella. Kiitos siitä.
Toivon, että saisin viettää onnistuneen joulun. Se on varmaa, että nyt tulossa täysin erilainen joulu kuin koskaan aikaisemmin.
Yhden joululahjan saattaisin tosin saada jo ensi viikolla. Tai synttärilahjan, ihan miten sen ottaa. Jutellaan nimittäin vielä määrittelemättömänä päivänä esimiehen kanssa ensi elokuun asti kestävästä jatkosopimuksesta. Joko saan sen tai en. Asiasta lisää ensi viikolla joko onnellisuus- tai vitutusketjussa.