Mainos

Kiltti joulupukki... -05

• 9 731
  • 100

Torsti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kyllä lumi on kiva, mutta voisitko pukki odottaa vielä 1-2 viikkoa? On meinaan tuo katon tekeminen välillä melko vittumaista lumisateessa...

Poison

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
En ole oikeastaan miettinyt lahjatoiveita juuri yhtään. Tai juuri sen verran, että olen tajunnut, etten tarvitse mitään kovin erityistä. Synttäritkin ovat tuloillaan. Äsken, kun oikein pähkäsin, niin keksin nämä:

- Ehkäpä yöpuku olisi kiva. Vaikka jokin satiinen tms. Yöpukujakin minulla tosin on melko riittävästi.
- Raimo Summasen kirja
- Muovirasioita, siis sellaisia, joita voi tarpeen tullen huoletta lämmittää mikrossa.
- Uunivuoka
- kenties jotain Marimekkoa omaan kotiin? Tai sitten laukku/lahjakortti. En tiedä, ihan hatusta vedetty ajatus tuo.
- Poikaystävältä toivon perinteisesti jotain kivaa, minkä hän saa itse päättää. Heh. Tiedän, että hän osaa, vaikka tuskailu on jo alkanut.

No joo. Alkaahan noita toiveita tulla mieleen. Äiti ostaa takuulla jotain hyödyllistä ja fiksua, jota en itse osaa nyt edes ajatella. Kiitos siitä.

Toivon, että saisin viettää onnistuneen joulun. Se on varmaa, että nyt tulossa täysin erilainen joulu kuin koskaan aikaisemmin.

Yhden joululahjan saattaisin tosin saada jo ensi viikolla. Tai synttärilahjan, ihan miten sen ottaa. Jutellaan nimittäin vielä määrittelemättömänä päivänä esimiehen kanssa ensi elokuun asti kestävästä jatkosopimuksesta. Joko saan sen tai en. Asiasta lisää ensi viikolla joko onnellisuus- tai vitutusketjussa.

Thoke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Masokistien ja pessimistien suosikki=SaiPa
Haluan joululahjaksi

-Sumpin kirjan
-Lahjakortin kirjakauppaan
-Uusimman Guinnesin ennätyskirjan
-Muutama peli niin konsolille kuin koneellekkin olis ihan kiva
-Rahaa
-Vaatteita
-Pöytälätkäpelin
-MP3-soittimen
-Finninpoistolääkettä lisää apteekista
-Oikein luminen keli ja sopiva pakkanen varsinkin jouluaattona olisi myös hienoa

Sitten haluaisin uudenvuodenraketteja, mutta se onkin jo ihan toinen juttu...

Ei mulla muuta.

duud

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hazardipakki kirjoitti:
Sitä vähän epätavallisempaa lahjatoivetta edustaa suksipaketti. Olen viimeksi hiihtänyt joskus 7. luokalla. Tässä saa kyllä vielä jännittää, pääseekö niitä suksia testamaan muualla kuin hiihtotunnelissa.

T. Vintiö

En sitten olekaan ainoa pervertikko, jolla on tuollaisia hulluja ajatuksia ollut? Itse en ole hiihtänyt armeijan jälkeen, kun huopakumisaapas&remmiside yhdistelmän kanssa sain tapella muutaman kuukauden ja jokusen sata kilometriä. Saas nähdä, joutuuko tässä ihan itse kuitenkin ne sivakat ostamaan.

Lisäyksenä, että muutama kirja ja pullollinen hyvää konjakkia maistuisi myös.

-duud-

lihaani

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans
Pelsuille Aravirran toivomuksesta lättyjä jakava sentteri, maaliahne laituri ja kiekollinen pakki.

Itselle rasia täytesuklaata ja hyvä kirja. Kiitos!

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
lihaani kirjoitti:
Itselle rasia täytesuklaata ja hyvä kirja. Kiitos!
Hienoa, että muutkin ovat sisäistäneet joulun perimmäisen tarkoituksen minun lisäkseni.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Nikkehän on ollut oma itsensä taas kerran koko kalenterivuoden joten hänet saa/saisi hyvin tyytyväiseksi vaikka osalla seuraavista asioista:

- muutama cd-levy
- muutama pari hyvälaatuisia ohuita mustia sukkia
- luumunvärinen kauluspaita
- Tarantinon dvd-boxi
- voisihan sitä jonkun kirjankin ottaa, vaikka tuon Summasen kirjan

Ei näitä jos saan valita;

- suklaata (ostan itse jos haluan)
- astioita (tiedän, niitä tarvitaan mutta niitä on jo liikaa)

Ja kun täällä vinkkejä kysellään niin mitä ostetaan 12-vuotiaalle tytölle?

girlzilla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nikke kirjoitti:
Ja kun täällä vinkkejä kysellään niin mitä ostetaan 12-vuotiaalle tytölle?

Varma homma on toki lahjakortti jonnekin vaatekauppaan esimerkiksi. Mutta 12-vuotiaat tytöt diggailee kyllä kaikesta kosmetiikastakin, en tiedä miten mies sitten niitä osaa ostaa...

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Olen ollut tuhma tänäkin vuonna, mutta jos Metallica-kirja irtoaisi ja veljen reilun vuoden vanhalta nassilta hymyä ja naurua, jos vaikka innostuisi leikittämään setäänsä vähän.

TML

Jäsen
Itselleni ei oikeastaan mitään erikoista. Konjaviiniä vaan.

Muille jatkoaikalaisille toivoisin parempia hermoja. Älkää itteenne ottako kaikki. ;)

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
girlzilla kirjoitti:
Mutta sanokaapa te, mitä 19-vuotias poika haluaa lahjaksi? On kovin innostunut pokerin peluusta ja näin kylläkin kalliita mutta aika makeita juttuja Fredalla, pokeripöytä jossa pelimerkit jne. Huono idea?
Ostin perjantaina Itäkeskuksesta Clas Olssonilta alumiinisen Texas hold 'em -pokerisalkun. Salkku sisältää kaksi muovista korttipakkaa, 300 keraamista pelimerkkiä, 5 Las Vegas -noppaa ja Dealer -merkin. Vähän harmitti, kun pelimerkeissä luki "Made in China". Mutta kaipa se on ihan laatutavaraa. Hinta oli 32,90 €.

Itse toivoisin Don Rosan uusinta kirjaa ja jotain muuta. En ole vielä päättänyt

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Minä en ole keksinyt tälle vuodelle vielä yhtään lahjatoivetta. En tarvi oikein mitään. Enkä halua mitään turhaa krääsää nurkissa pyörimään (mummo toteuttaa tämän kuitenkin).

Salaa voisin kuitenkin ehkä toivoa, että joku sukulainen tai tuttu lukisi ajatukseni, ja hommaisi lahjakortin tatuointi- ja lävistysmestaan. Inhoan kumpiakin em. koristuksia, mutta viime aikoina mielesssäni on pyörinyt niin sairas idea, että voisin sen jopa toteuttaa, jos joku sattumalta sen kustantaisi. Mutta en minä siitä ääneen ja julkisesti ala puhumaan, enkä varsinkaan itse omalla rahallani toteuta.

Sen sijaan kaikille muille, ystäville, vanhemmille, ja jopa 18- ja 14-vuotiaille velipojillenikin olen keksinyt ainakin sata mainiota lahjaideaa, enkä malttaisi millään odottaa, että pääsen noita ideoita toteuttamaan.

Ps. Onko realistista toivoa Aki Heino takaisin? Jaa, ei sitten.

JanJ

Jäsen
Mahasta ja haimasta otetut 4 koepalaa sais olla suht löydöksettömiä. Ne tulokset tulee just kivasti ennen joulua.

Sit ois kiva että Rauman Lukon uus ruutuvihko löytyisi.

Siinäpä tärkeimmät.

Lucy

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Ducks, HJK, ManUtd
Villasukat (tassa asiassa luotan mummoon)
Suomalaista suklaata, ei niin valia mita.
Suomenkielisia jaakiekkolehtia.
Jokunen cd, vaikkapa Franz Ferdinandin uusin tai Weezerin Maladroit. Tai Clashia.
Kirjat on aina kivoja. George Best -aiheisia varmaan joulumarkkinoille ehtii pukata. Sellainen olis paikallaan.

Tiedan saavani etukateislahjana lipun Foo Fightersin konserttiin parin viikon paasta. Lahjan antaja tosin ei tieda, etta tiedan.

Mita 10-vuotiaalle tytolle? Ei kai sellaiset enaa ihan lapsia kuitenkaan oo? Pikkusiskosta kyse, mutta ollaan kuin yo ja paiva, niin on turhaa edes miettia, etta mita itse sen ikaisena toivoi.

bozik

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
sampio kirjoitti:
realistisia ja todennäköisesti toteutuvia toiveita kehiin, ei mitään maailmanrauhoja tai voittoja Jokereille.
Jos voittoja ei saa toivoa, niin toivon paljon lisää pisteitä Jokereille.

Itselleni ja muidenkin puolesta yksi toivomus. Voisitkos pukki siirtää tämän vuoden aattoa pari viikonpäivää eteenpäin ? Luulisi olevan pikkujuttu, joka tekisi monet onnellisiksi.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
bozik kirjoitti:
Itselleni ja muidenkin puolesta yksi toivomus. Voisitkos pukki siirtää tämän vuoden aattoa pari viikonpäivää eteenpäin ?
Tässäpä varsin huomaavainen toivomus. Tosin parempi näin, että aatto on lauantaina kuin viime vuonna, jolloin se oli perjantaina. 2007 aatto on muuten maanantaina ja 2008 keskiviikkona eli peräkkäisinä vuosina ainakin toimistojampoilla on viiden päivän loma ihan tosta noin vaan.

ervatsalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
ХПК ja Tuukka "T-73" Mäkelä
Säästöjä pikkujipolla!

metsänpeikko kirjoitti:
Salaa voisin kuitenkin ehkä toivoa, että joku sukulainen tai tuttu lukisi ajatukseni, ja hommaisi lahjakortin tatuointi- ja lävistysmestaan. Inhoan kumpiakin em. koristuksia, mutta viime aikoina mielesssäni on pyörinyt niin sairas idea, että voisin sen jopa toteuttaa, jos joku sattumalta sen kustantaisi. Mutta en minä siitä ääneen ja julkisesti ala puhumaan, enkä varsinkaan itse omalla rahallani toteuta..

Niin, onhan tässä tapauksessa sekin vaihtoehto, että hankkiutuu merille tai vankilaan, koska eikös siellä naputella ihan ajan kuluksi tai ainakin hyvin halvalla näyttäviä kuvia ja kuvatuksia mihin kukin tahtoo.

Merillä tosin kannattaa huomata, että vesirajan alle ei kannata tökkiä, ettei käy hassusti.

Lävistysten kanssakin voi muuten säästää siten, että menee kirjastoon ja lainaa jonkun sopivan HC-punk-levyn, sekä hommaa jostain kiljua. Sitten vain panee punkin soimaan ja alkaa kiskomaan kiljua. Jossain vaiheessa em. yhdistelmä stimuloi itsensälävistysvietin, jonka jälkeen joka jannu ja jannutar villiintyy nitomaan itseensä reikiä oikein urakalla.

Mainittakoon, että itse en tarvinnut nuorena miehenä edes kiljua, vaan pelkkää punkkiräimettä, kun huomasin jo istuvani korvanlävistäjän penkissä.

Täältä tähän

scholl

Jäsen
Ensimmäinen joululahja taitaa olla taas se, kun joku on jälleen tuonut ala-aulaan joulukuusen ja koristellut sen. Perinteisesti se vaihdetaan vielä kerran ennen loppiaista. Ihan jees tulla rappukäytävään, kun siellä on kuusi. Harmi, kun eivät laita muiksi vuodenajoiksi palmua.

Lahjoja tulee kuitenkin. En lähde mitään toivomaan. En oikein edes tarvitse yhtään mitään, kun yleensä sitten aina ostan sen itse, mitä tarvitsen. Ehkäpä joku hyvä viinipullo voisi toimia.

metsänpeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
ervatsalo kirjoitti:
Niin, onhan tässä tapauksessa sekin vaihtoehto, että hankkiutuu merille tai vankilaan, koska eikös siellä naputella ihan ajan kuluksi tai ainakin hyvin halvalla näyttäviä kuvia ja kuvatuksia mihin kukin tahtoo.

Täältä tähän

Kiitos ihanasta vihjeestä. Vain yhden kysymyksen tahtoisin esittää: Näytänkö minä siltä, että ryhtyisin sitä lahjaa esittämälläsi tavalla hankkimaan?

Ja tulipa tässä mieleeni eräs ihan oikea lahjatoive. Haluaisin sellaisen rannekellon, jota ei myydä varmaan missään. Tai ainakaan en ole sellaisia nähnyt muualla kuin tyttöjen lehden kuvassa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy