Kiitos Marko Virtanen!

  • 79 508
  • 293

HOOLIGAN_

Jäsen
Suosikkijoukkue
Avtomobilist, SUOMI, 1923 (1897)
Todellakin jossittelen jos kotietu jää pisteestäkään kiinni. Ja kukkuraksi vielä häviävät CHL finaalin..
Huvinsa kullakin, mutta tuo ei ole todellakaan validia, niin monta peliä jäljellä. Mitä tulee CHL finaaliin, niin lähtökohtahan on se, että superyllätys jos JYP sen voittaa vieraskentällä. SHL on sarjana suhkot paljon nykyään liigaa edellä ja Växjö on SHLn ylivoimainen sarjakärki. Yksittäisessä ottelussa toki voi aina käydä miten vain ja voittoa tuolta todellakin toivotaan. Itsekin lähden finaalia paikan päälle katsomaan ja JYPiä kannustamaan, se ei silti poista sitä tosiasiaa että Växjö on ylivoimainen ennakkosuosikki tuossa finaalissa.
 

Hurricane

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers, Suomi.
Ei sillä, hyvää huumoria ja toinen puoli minussa tätä hieman toivoikin!
 

Bawdy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Dallas Stars, JJK, Happee ja Vimpelin Veto.
Eikös tästä kannattaisi mainita. JYP pääsee kahden maalin johdossa toiselle erätauolle, eikä ollut mitään paniikkia johdon menettämisestä.
Monta kautta valitettu tuosta johtojen kusemisesta, sekä peruuttelusta, niin nyt vietiin jopa viimeisen erän laukaukset 15-7 sekä maalit 1-0.
Olen siis itse ollut näitä valittelijoita, joten KIITOS MARKO JA KIITOS JYP!
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eikös tästä kannattaisi mainita. JYP pääsee kahden maalin johdossa toiselle erätauolle, eikä ollut mitään paniikkia johdon menettämisestä.
Monta kautta valitettu tuosta johtojen kusemisesta, sekä peruuttelusta, niin nyt vietiin jopa viimeisen erän laukaukset 15-7 sekä maalit 1-0.
Olen siis itse ollut näitä valittelijoita, joten KIITOS MARKO JA KIITOS JYP!

Joo tosin tälläkaudella ei ole taidettu kertaakaan menettää useamman maalin johtoa kokonaan matsissa niin että olisi hävitty, taitaa olla vain se yksi pelicans matsi joka lopulta päättyi jatkoaikavoittoon. Toki joku voi paremmin tutkia tilastoja. Enemmän taitaa vain olla tunne aikaisemmilta kausilta ja onhan matseissa ehkä se maali jostain päästettykin sitten mutta tuntuu että pikkuhiljaa opittu viimekausien jälkeen pelata järkevästi johtoasemassa vaikka hieman liikaa peruttelevalta näyttänytkin.
 

Bawdy

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Dallas Stars, JJK, Happee ja Vimpelin Veto.
Joo tosin tälläkaudella ei ole taidettu kertaakaan menettää useamman maalin johtoa kokonaan matsissa niin että olisi hävitty, taitaa olla vain se yksi pelicans matsi joka lopulta päättyi jatkoaikavoittoon. Toki joku voi paremmin tutkia tilastoja. Enemmän taitaa vain olla tunne aikaisemmilta kausilta ja onhan matseissa ehkä se maali jostain päästettykin sitten mutta tuntuu että pikkuhiljaa opittu viimekausien jälkeen pelata järkevästi johtoasemassa vaikka hieman liikaa peruttelevalta näyttänytkin.
Lueppa tuota "Virtaselle kenkää" -ketjua, niin siinä on fanit muutamat potkut vaatinut sulamisten takia tällä kaudella.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Lueppa tuota "Virtaselle kenkää" -ketjua, niin siinä on fanit muutamat potkut vaatinut sulamisten takia tällä kaudella.

Fanithan voi mitä tahansa kirjoittaa, mutta sulamisia ei ole käynyt, tietenkin sulamista on sen osalta voinut käydä että hävitty suoriltaan se 5-0, mutta ei useamman maalin johtoja menetetty. Jos en väärin katsonut niin ehkä 5 pelissä on tälläkaudella menetetty maalinjohto 1-0 tilanteessa (näitä sattunee kaikille), muutamassa matsissa maalin johto menetetty ja hävitty jatkoajalla ja sitten on tuo yksi Pelicans matsi jossa 1-4 johtotilanne vaihtui rankkarivoittoon. Yhdessä CHL matsissa taidettu useamman maalin johto menettää, mutta ei ainakaan liigan puolelta tämmöistä tapahtunut. Osa Ihmeelisistä tappiosta selittynee enemmän kahden sarjan pelaamisella ei niinkään Virtasella, vaikka valmentajallakin oma osansa peliin latautumisesta.
 

Gorbatjovi

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, New Jersey Devils, JPS, Dream Theater. Ja #28
Veltsu on siitä merkillisen hyvä valmentaja että hyvänä päivänä on ihan koko liigan paras. Tänään oli taas piiskattu joukkue sellaiseen iskuun että olisi voitu pelata ihan koko ottelu- tai siis melkein pelattiinkin koko ottelu yhden miehen vajaalla. Ihan sama mitä kalpa olisi yrittänyt niin mikään ei tuota voittoa horjuttanut, tämä oli sitä vanhan hyvän ajan traktorikiekkoa uuden ajan mausteilla.

Joten kiitos tästä päivästä Marko Virtanen.
 

Taksari

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, KPC.
Veltsu on äijä!
 

Saleva kehiin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelipaikallinen JYP, Ukrainan maajoukkue
Harvoin olen nähnyt niin fokuksessa olevaa JYPpiä.. No tietysti mestaruuskausina, mutta tämä kerrasta poikki finaali on vähän eri juttu.. Hyvin oli Veltsu joukkueen valmistanut.
 

chubster

Jäsen
Hieno saavutus VirtasMarkolle! Kaksi kertaa luotsannut joukkueensa euroopan seurajoukkueiden mestariksi. Nyt vielä pitäisi näyttää kynnet liigasss ja raivata tie finaaliin saakka!
 

k0l1kk0

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Virtanen sekä kumppanit! Aivan helvetin huikeeta! Ruotsin ylivoimanen ykkönen otti nekkuu. Veltolla nyt kaksi Euroopan mestaruutta joko kotimainenkin kelpaisi?
 

david

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kiitos Virtanen! Kovaa jälkeä ja en kyllä vaihtaisi ensi kaudelle keneenkään toiseen valkkuun vaikka saisin valita vapaasti. Sinä olet pitkäjänteisellä työlläsi menestyksen ja kiitoksen JYPin kipparina ansainnut!
 

knttrtknkn1

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Aivan loistava esitys CHL-finaalissa. Oikeastaan koko CHL-kauden ajan kiitettävää suorittamista. Kiitos JYP, Kiitos Virtanen.
 

JypFabu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jyp
Joo, paras valkku JYPille, välillä oon arvostellut ja esittänyt viisaampaa kun olen, mutta onneksi sitä en usko edes minä itse. Ensimmäinen suomalainen chl - mestari JYP! voi sanoo että hivelee, kumartelen syvään ja kohti toista kannua.
 
Suosikkijoukkue
Reilu peli ja Putinin vastaisuus
Vuoden valmentaja. Kiitos.

Kiitos myös tyylipuhtaasta rallienglannista.
 

-pasi-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä varmasti maistuu veltsulle. Epäilijärintama on suuri mutta kovat on äijällä meriitit Euroopan tasolta.

Kun katsoo miehen tilastoja niin kohta saadaan melkein pitää kynsin hampain kiini että edes ensikaudesta jää tänne jos vielä mestaruus tuohon päälle tulisi. Kuitenkin mestiksestä apuvalmentaja hopeaa, nuorten sm-liiga mestaruus, apuvalmentajana liigan mestaruus, kolmea pronssimitalia ja pari euroopan mestaruutta. Eihän tuota valmennusuraakaan ole kun reilut 10 kautta takana.
 
Viimeksi muokattu:

Vanhapuuma

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYPinkylä, Suomen maajoukkueet, IF Gnistan
Tänk jyy mistö Virtanen - tis is vat vii houpd foor, änd tis is vat vii gat. Nais tsaab!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös