Siis se sopimuksen tekeminen Mielosen huikeiden pleijariesitysten jälkeen oli puuhastelua vai? Todennäköisesti kuitenkin tarkoitat sitä, että kaveri on nyt jostain syystä pois joukkueesta. Kertoisit nyt jotain muuta kuin haistatteluja, kun ihan asiallisesti pyysin. Tiedän kyllä, että olisit jo kertonut, jos tietäisit, jatkat puuhasteluasi ja paskanjauhantaasi vaan.
Kannattaisi varmaankin hakeutua johonkin hoitoon, jos on noin hankalaa.
Jospa ite jätä tuollaiset "mitä vittua sä jaksat lässyttää" avaukset pois niin voidaan asioista keskustellakkin. Mielestäni minä olen oikeutettu tuomitsemaan haluamani touhuni tasan niin puuhasteluksi kuin minun itseni tekee mieli. Samaten saan tietääkseni jauhaa "paskaa" jos haluan. Koskapa sinullakaan ei ole selvästi mitään todellisia syitä asiasta antaa niin olen mielestäni oikeutettu mielipiteeseeni kunnes minut asiassa vääräksi todistetaan.
En mä ala täällä sun kanssa rinkirunkkaan ja toteamaan että Mielosen vika. Minusta on melkoista puuhastelua että jampalle väännetään option pohjalta soppari ja sitten yhden kesän aikana se saa kenkää joukkueesta, kun ei edes ole kalja maistunut, ainakaan joidenkin kanssakirjoittajien perusteella.
Sinä olet oikeutettu mielipiteeseesi kuten kaikki muutkin, mutta jos vaikka hyväksyisit sen että muillakin on oikeus omata mielipide ja sen mukaan myös postauksia tehdä. Alkaa vähempikin ärsyttään kuin yhden pellen ajojahti. Kahdesta sivullisesta tekstiä vasemmalle ja oikeelle et löytänyt mitään muuta huomautettavaa kuin minun postaukseni kertoo kaiken sun antimista tällekkin ketjulle.
Jatkossa voinet jatkaa ajojahtias vaikka YV:llä, niin ei tarvi ketjuissa tälläsiä pauhata.
PS. Tämä on keskutelupalsta, se ei tarkoita sitä että tämä olisi uutissivusto, jossa saa vain ja ainoastaan listata uutisia, täällä saa myös fantasioida, keskustella, esittää mielipiteitä, kiistellä, väittää yms yms. mitä kaikkea kaunista voikaan kanssa keskustelijoiden kanssa ajan vietteeksi touhuta verbaalisia taitoja hyväksikäyttäen. Se koskee myös sitä että jauhaa paskaa ja omistaa mielipiteet. Jos ei kelpaa niin pysy poissa.