Kiitos ja näkemiin Kaira – tässä ketjussa vaaditaan Kairalle potkuja!

  • 160 933
  • 502
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kelpaako huhut hallilta ja sen lähistöltä:

-Kairan sopimus on mallia "puretaan ilman eri korvauksia".


-Oli siellä A-junnujen valmentajakin katselemassa, varmaan siis kohta nappaa valmennusvastuun.

Tämä kuulostaa tähän hätään varsin hyvältä. Toivotavasti osuu ja uppoaa, ainakin Kairan osalta.
 

Nas

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kelpaako huhut hallilta ja sen lähistöltä:

-Kairan sopimus on mallia "puretaan ilman eri korvauksia".

Jos pahvissa oikeesti tämänmoinen kausaali on, niin mitähän vittua siellä viellä vitkutellaan?
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Kelpaako huhut hallilta ja sen lähistöltä:

-Kairan sopimus on mallia "puretaan ilman eri korvauksia".
Eikö Kairan kanssa olisi kannattanut tehdä sitten saman tien vaikka 35-vuotinen pahvi - tai suoraan "toistaiseksi voimassaoleva" soppari, kuten Ape Suhosella Ässissä aikoinaan?

Jos näin on, niin olen 100% varma, että Kaira ei ensi viikonloppua Kerhon perämisessä näe. Tämä arpa oli tyhjä.
Näkee varmasti helposti ensi keväänkin, mutta näin kannattajan silmin jokainen päivä on liikaa.

Nimim. HPK:n ottelut boikotissa 9.10.2013 alkaen.
 

TJ MACKEY

Jäsen
Kysynpä nyt vaan Kaira puolustelijoilta, että miksi ihmeessä sitä pitäisi vielä katsoa, laittanut mm. Mielosen ja Viitaluoman koirankoppiin, hyvä hyvä!? Maaleja EI tehdä, ylivoima EI toimi. Näin muutaman mainitakseni. Puolustus toimii jotenkuten ja veskat on huippuja.
Aikaisemmilla kausilla olen ollut hyvinkin optimistinen aina siihen asti, kunnes viimeinenkin oljenkorsi on mennyt. Tällä haavaa en todellakan ole luottavainen kauden jatkoon..
Sen lisäksi että Kai Rautio on osittautumassa kehnoksi valmentajaksi, niin äijä on myös lahjakkaasti onnistunut polttamaan sillat Mielosen kanssa ja nyt Viitaluoma on koirankopissa. Melkoinen suoritus kyllä! Tähän kun lisää Raution kaikenlaiset kytkökset HPK:n seurajohtoon, hyväveliverkostoon ja kaupungin hallitukseen, niin tilanne on erittäin vaikea, pääseekö siitä edes eroon? Uskomattomaan liemeen on Kerho onnistunut itsensä ajamaan.

Tässä voi kaverit käydä oikeasti aika huonosti. Eiköhän tämä hupi riitä hetkeksi allekirjoittaneelle.
 

#76Sally

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kelpaako huhut hallilta ja sen lähistöltä:

-Kairan sopimus on mallia "puretaan ilman eri korvauksia".

Jos pitää paikkansa niin on sentään opittu jotain aiemmista kausista. Sittenhän tämä on enää ajan kysymys, koska valmentajaa vaihdetaan. Toivottavasti ei kuitenkaan turvauduta omaan hätävaraan tyyliin Arvonen, koska tästä kaudesta ei ole vielä mitään menetetty.
 

Rixa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kelpaako huhut hallilta ja sen lähistöltä:
-Kairan sopimus on mallia "puretaan ilman eri korvauksia".


Tarkoittaako "Ilman eri korvauksia" jotain muutakuin jäljellä oleva palkka (eli vajaan parin vuoden liksa)?

Vai tarkoittaako kirjoittaja tuolla että sopimuspurun astuessa voimaan ei purun kohteena oleva henkilö saa latin latia palkkaa purkupäivän jälkeisestä päivästä alkaen?

Jos tuo jälkimmäinen vaihtoehto niin kuka hullu nykymaailmassa suostuu tällaiseen määräaikaiseen sopimukseen?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä tossa kävin pari päivää sitten oikeen uutisarkistossa vierailemassa että mitenkäs tää case Mielonen meni... miehellä oli tälle kaudelle optio, HPK:lla. Joka kuitattiin keväällä huikean pleijari esityksen jälkeen. Siis oikeesti HPK ihan ite solmi miehen kanssa jatkopahvin... puuhastelua.

No joo ei mulla ole edes mitään sanottavaa kun kaikki täällä kilvan haukkuu touhua, johdolla ei ole edelleenkään munaa olla avoin kannattajia kohtaan ja nyt jo vannoutuneetkin fanit ilmoittaa että alkaa oleen lopun alkua.

Ei tää oo ees hauskaa, siltä osin että nyt olis kavereita kerrankin oleen samalla puolella mun kanssa kitisemässä asioista.

Kai sitä vaan viimekauden touhun jälkeen jotenkin usko että suunta ei voi olla kuin ylös. Atustakin ja olemattomasta hyökkäyspelikirjasta päästiin eroon... Niin erehtyväinen on ihminen, mutta en mä silti Atua takas haluis.

Jospa nyt vaan pelaajat ja valmennus vois yhessä sopia nää jutut ja IL/IS toimittajat vois lopettaa jatkoajan lukemisen lööppien lähteeksi. Jos ei ole edes valmennukselta mitään pohjaa uutisoinnille, niin miksi edes tehdä tollasia nolla uutisia? Periaatteessa voi olla vaikka ollut Vilin oma pyyntö. Eiks ensin pitäis tutkia ja sitten vasta hutkia, varsinkin lehdistön toimesta? Me kannattajat voidaan kyllä huudella mitä halutaan. Ja tämä ei sillä että ei kyseinen case olisi totta, mutta että uutisointia perustuen huhuihin ja mitään muuta faktaa ei takana ole kuin yhdessä pelissä puuttunut C kirjain... mitäs jos vaikka paita repes matkalla tai jäi hallille ja toisessa ei C:tä ollutkaan ommeltuna?

Hieman toivoisin myös muilta arvon kannattajilta medianlukutaitoa, mikään ei ole muuttunut yhdessä yössä ja sitten muka osuu yhtäkkiä paska tuulettimeen kun jo tiedossa ollut tapaus on yhtäkkiä kirjotettu paskalehteen. Kertonee aika paljon siitä mitä lehtiä ihmiset töissä, koulussa jne. lukee tietolähteinään maailman menosta. Yleensä journalisteilta odotetaan myös lähteitä ja lähdeviitteitä ja jotain faktaa jonka pohjalle uutiset rakentuu. Lopettakaa niitten lööppilehtien lukeminen ja keskittykää itse jääkiekon seuraamiseen, pääsee kaikki vähän helpommalla ja ehkä noi lööppipaskatkin joutuis joskus opetteleen tekeen ihan oikeaa uutistointia.
 
Viimeksi muokattu:

XO-konu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Tuli muuten tuossa mieleen että kerta Kairalla on kahden vuoden/kauden sopimus eli n.s määräaikainen työsopimus niin kyseiseen sopimusmalliin on työsopimuslain mukaan mahdollista sisäistää maksimissaan 4-kuukauden koeaika.
Kairan sopparihan julkistettiin 10.6 eli jos kyseinen sopimus on allekirjoitettu samana päivänä niin silloin viimeinen irtisanomispäivä on huomenna ilman mitään suurempia tuskia.
Eli onko tänään vielä tulossa jotain uutisia yhteisymmärryksessä puretusta sopimuksesta? Onko partio jo väijymässä toimiston nurkilla?
 

mummi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Samarkand AF, Ghizjablah Amur-dvaktay Sport
Hmm...

Jos näin on, niin olen 100% varma, että Kaira ei ensi viikonloppua Kerhon perämisessä näe. Tämä arpa oli tyhjä.

Jos Ratu purkaa noin sopimuksensa, jota pidän varsin epätodennäköisenä, se tarkoittaa, että maajoukkueessa on hänelle tuleva pesti valmiina ja siihen asti syödään sieniä ja marjoja - noo, on kai sieltä Venäjänmaalta jäänyt pussiin riittävästi perunoita...
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mitäs jos se "C" on siirtymässä herra Tuulolalle?

Tätä mietin itsekkin, mutta Viitaluoma oli pelaajien valitsema kapteeni ja nyt jos Rautio on päättänyt siirtää kapteenin natsat Tuuskille niin se näyttää siltä, että Rautio ei arvosta pelaajiensa mielipidettä. Itse olen toisessa ketjussa sanonut, että en kaada koko paskaa Raution niskaan sillä riitoihin tarvitaan aina kaksi ja itsekkin osittain uskon pelillisesti samaan mihin Rautiokin eli hyvä hyökkäys lähtee hyvästä puolustuksesta, mutta me emme ole rahaseura millä on varaa ensin vaihtaa pelaajat ja sitten vasta valmentaja joten jos jonkun on lähdettävä niin on se Rautio.
 

Ben_D

Jäsen
Suosikkijoukkue
Chris Simon
Jep, VV jää ja Rautio lähtee. Ei ole muuta vaihtoehtoo. Muuten voin ainakin omasta puolestani luvata, että auto ei liikahda Espoosta kohti Rinkelinmäkee Kerhon peleihin.
 

Letangi

Jäsen
Mitä jos Viitaluoma on itse lupunut natsoista? Kypsynyt omaan suorittamiseensa ja puolikuntoisena pelaamiseen ja aatellut ettei ole tällähetkellä paras soihdunkantaja ja suunnannäyttäjä. Ottaa taas C:n rintaan kun on täydessä latingissa.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
mutta me emme ole rahaseura millä on varaa ensin vaihtaa pelaajat ja sitten vasta valmentaja joten jos jonkun on lähdettävä niin on se Rautio.
Tällä menolla on valitettavasti tasan yksi varma lähtijä: maksava yleisö (tai oikeammin loputkin siitä), ja massiiviseen katsojakatoon ei pidemmän päälle ole millään seuralla varaa, oli rahaa takataskussa tai ei.

HPK:n ottelut boikotissa 9.10.2013 alkaen.
 

Santsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, LiPu
Mitä jos Viitaluoma on itse lupunut natsoista? Kypsynyt omaan suorittamiseensa ja puolikuntoisena pelaamiseen ja aatellut ettei ole tällähetkellä paras soihdunkantaja ja suunnannäyttäjä. Ottaa taas C:n rintaan kun on täydessä latingissa.

Jos Viitaluoma ei ole täydessä iskussa niin pysyisi poissa niin kauan kuin on. Sillä ei kaverista joka pelaa puolikuntoisena ole joukkuueelle ainakaan suurta hyötyä. Itse näen, että jokainen joka tuonne jäälle lähtee tulisi pystyä antamaan kaikkensa joukkueelle jos et pysty antamaan sitä kaikkea niin silloin kusee vain yhteisiin muroihin.
 

Rolf Paski

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Raittiuslegioona & FC Kraak
Mitä jos Viitaluoma on itse lupunut natsoista? Kypsynyt omaan suorittamiseensa ja puolikuntoisena pelaamiseen ja aatellut ettei ole tällähetkellä paras soihdunkantaja ja suunnannäyttäjä. Ottaa taas C:n rintaan kun on täydessä latingissa.

No tässä tapauksessa olisi ihan hyvin voinut tämän asian tiedottaa, ettei tulisi näitä huhupuheita. No toisaalta tiedämmehän miten Kerhon tiedottaminen tapahtuu...
 

Jakub

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Onko se liikaa toivottu, että kun on yksi vuosi hoidettu hyvin pelillinen puoli, ja toimisto on hoitanut taloudellista puolta hyvin, markkinointi on herätetty syväjäästä, niin pitää kärsiä taas seuraavat kymmenen vuotta? Tavallista pelissä kävijää tämä tapa kyllä vituttaa kuin pientä oravaa, jonka käpy on jäässä.
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Mä tossa kävin pari päivää sitten oikeen uutisarkistossa vierailemassa että mitenkäs tää case Mielonen meni... miehellä oli tälle kaudelle optio, HPK:lla. Joka kuitattiin keväällä huikean pleijari esityksen jälkeen. Siis oikeesti HPK ihan ite solmi miehen kanssa jatkopahvin... puuhastelua.
Tie sitten hölmöilikö Mielonen jotenkin muuten, vai oli vaan tyytymätön pelillisiin seikkoihin ja joutui sivuraiteille, mutta kyllähän seuralla selvä ja ymmärrettävä halu oli mies pitää. Nytkö mies vaan odottelee päivää, jolloin seinä joukkueeseen poistuu...
Jospa nyt vaan pelaajat ja valmennus vois yhessä sopia nää jutut ja IL/IS toimittajat vois lopettaa jatkoajan lukemisen lööppien lähteeksi. Jos ei ole edes valmennukselta mitään pohjaa uutisoinnille, niin miksi edes tehdä tollasia nolla uutisia? Periaatteessa voi olla vaikka ollut Vilin oma pyyntö. Eiks ensin pitäis tutkia ja sitten vasta hutkia, varsinkin lehdistön toimesta? Me kannattajat voidaan kyllä huudella mitä halutaan. Ja tämä ei sillä että ei kyseinen case olisi totta, mutta että uutisointia perustuen huhuihin ja mitään muuta faktaa ei takana ole kuin yhdessä pelissä puuttunut C kirjain... mitäs jos vaikka paita repes matkalla tai jäi hallille ja toisessa ei C:tä ollutkaan ommeltuna?

Hieman toivoisin myös muilta arvon kannattajilta medianlukutaitoa, mikään ei ole muuttunut yhdessä yössä ja sitten muka osuu yhtäkkiä paska tuulettimeen kun jo tiedossa ollut tapaus on yhtäkkiä kirjotettu paskalehteen. Kertonee aika paljon siitä mitä lehtiä ihmiset töissä, koulussa jne. lukee tietolähteinään maailman menosta. Yleensä journalisteilta odotetaan myös lähteitä ja lähdeviitteitä ja jotain faktaa jonka pohjalle uutiset rakentuu. Lopettakaa niitten lööppilehtien lukeminen ja keskittykää itse jääkiekon seuraamiseen, pääsee kaikki vähän helpommalla ja ehkä noi lööppipaskatkin joutuis joskus opetteleen tekeen ihan oikeaa uutistointia.
Vähän ajattelin sitä, että kannattaako radiosta kuultua tänne kirjoittaa, mutta muutaman tunnin viiveellä korkeintaan meistä joku muu olisi VV-C-casesta kirjoittanut. Tuo IS:n juttuhan voi olla ihan suoraan täältä tai Hämeensanomista temmattu ja spekuloitu Raution ja VV:n erimielisyyksillä vailla mitään totuuspohjaa tai jonkun hallilla pyörivän juniorin sekopäävanhemman keksimä "paljastus". Jos tapppioputki jatkuu jokusen viikon, saataneen selvää, pysyykö ja ovatko kopissa puhutu asiat pysyneet vain kopissa.
Jos Viitaluoma ei ole täydessä iskussa niin pysyisi poissa niin kauan kuin on. Sillä ei kaverista joka pelaa puolikuntoisena ole joukkuueelle ainakaan suurta hyötyä. Itse näen, että jokainen joka tuonne jäälle lähtee tulisi pystyä antamaan kaikkensa joukkueelle jos et pysty antamaan sitä kaikkea niin silloin kusee vain yhteisiin muroihin.
Niin, olen erimieltä. Jos joku on parempi 70%:ssa kunnossa kuin pelaavaan kokoonpanoon nouseva vaihtoehto, eikä mitään uuden pelaajan kasvattamisprosessia voida ottaa käyttöön, kannattaa loukkaantuneen pelata. Kyllähän joukkueen kapteenin pitää pelata ja näyttää esimerkkiä, vaikka olisikin ihokarva poikki (ja tähän laittaisin hymiön, jos naurattaisi).
 

Musta_Kyy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Kai sitä vaan viimekauden touhun jälkeen jotenkin usko että suunta ei voi olla kuin ylös. Atustakin ja olemattomasta hyökkäyspelikirjasta päästiin eroon... Niin erehtyväinen on ihminen, mutta en mä silti Atua takas haluis.
Ny voisin mäkin haukkua Atua. Voi v...u kun lähti! Jotenkin itsestä tuntuu, että se viimekauden toisintokin olisi tähän väliin ollut rauhoittava momentti seuralle ja joukkuekin oli hänelle rakennettu. Nyt koko seura koomailee, oliko Atulla liian suuri rooli viime kauden uskottavuuden palautuksessa? Toki joukkue (n.90% pelaajista) kyllä vielä yrittää ihan miehekkäästi kentällä mielestäni.
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mä tossa kävin pari päivää sitten oikeen uutisarkistossa vierailemassa että mitenkäs tää case Mielonen meni... miehellä oli tälle kaudelle optio, HPK:lla. Joka kuitattiin keväällä huikean pleijari esityksen jälkeen. Siis oikeesti HPK ihan ite solmi miehen kanssa jatkopahvin... puuhastelua.
Mitä vittua sä jaksat lässyttää, kerro nyt vihdoin miten tuo kuvio on mennyt, jos tiedät. Kun ja jos välit ovat menneet poikki valmentajan kanssa, niin sitten on, helvetin vaikea sanoa mitä on tapahtunut, kun ei tiedä. Silti jaksat jauhaa samaa paskaa, se vasta puuhastelua on. Huikea pleijariesitys, just.

Mitä tulee Raution asemaan valmentajana, niin eihän tuo hyvältä näytä vaikka sapluuna on puolustuksellisesti pirun lupaavassa kunnossa. Luotan kyllä, että tekevät hänen suhteen oikean ratkaisun ja aika sitten saattaa näyttää, onko se oikea. Ei minunkaan ikävä tulisi, sen verran outoja juttuja on ollut ihan pelillisestikin, että kyllä luottamus on aika vähissä.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mitä vittua sä jaksat lässyttää, kerro nyt vihdoin miten tuo kuvio on mennyt, jos tiedät. Kun ja jos välit ovat menneet poikki valmentajan kanssa, niin sitten on, helvetin vaikea sanoa mitä on tapahtunut, kun ei tiedä. Silti jaksat jauhaa samaa paskaa, se vasta puuhastelua on. Huikea pleijariesitys, just.

Mitä tulee Raution asemaan valmentajana, niin eihän tuo hyvältä näytä vaikka sapluuna on puolustuksellisesti pirun lupaavassa kunnossa. Luotan kyllä, että tekevät hänen suhteen oikean ratkaisun ja aika sitten saattaa näyttää, onko se oikea. Ei minunkaan ikävä tulisi, sen verran outoja juttuja on ollut ihan pelillisestikin, että kyllä luottamus on aika vähissä.
Mitä helvettiä sä nyt taas alotat? Täällä puhuttiin case Koivistosta ja Mielosesta niin toin vaan esille että kuvio meni niin päin että miehelle HPK sorvasi jatkopahvin tälle kaudelle. Mulle on ihan se ja saatanan sama mitä sitten on tapahtunut. Lopetä sä vittuilu yritykses kun ei vaan jaksa tota että pitää joka tekstistä yrittää väkisin kaivaa jotain. Jos sulla ei ole asiaan mitään muuta annettavaa kuin mulle vittuilu niin tunge vaikka pää perseesees, kiitos!
 

Rontti

Jäsen
Suosikkijoukkue
paska kiekko
Mitä helvettiä sä nyt taas alotat? Täällä puhuttiin case Koivistosta ja Mielosesta niin toin vaan esille että kuvio meni niin päin että miehelle HPK sorvasi jatkopahvin tälle kaudelle. Mulle on ihan se ja saatanan sama mitä sitten on tapahtunut. Lopetä sä vittuilu yritykses kun ei vaan jaksa tota että pitää joka tekstistä yrittää väkisin kaivaa jotain. Jos sulla ei ole asiaan mitään annettavaa niin tunge vaikka pää perseesees, kiitos!
Siis se sopimuksen tekeminen Mielosen huikeiden pleijariesitysten jälkeen oli puuhastelua vai? Todennäköisesti kuitenkin tarkoitat sitä, että kaveri on nyt jostain syystä pois joukkueesta. Kertoisit nyt jotain muuta kuin haistatteluja, kun ihan asiallisesti pyysin. Tiedän kyllä, että olisit jo kertonut, jos tietäisit, jatkat puuhasteluasi ja paskanjauhantaasi vaan.

Kannattaisi varmaankin hakeutua johonkin hoitoon, jos on noin hankalaa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Ny voisin mäkin haukkua Atua. Voi v...u kun lähti! Jotenkin itsestä tuntuu, että se viimekauden toisintokin olisi tähän väliin ollut rauhoittava momentti seuralle ja joukkuekin oli hänelle rakennettu. Nyt koko seura koomailee, oliko Atulla liian suuri rooli viime kauden uskottavuuden palautuksessa? Toki joukkue (n.90% pelaajista) kyllä vielä yrittää ihan miehekkäästi kentällä mielestäni.
No olishan tällä hetkellä se Atukin varmasti parannus nykyseen ja ymmärrän hyvin tuon rauhottava momentti idean, joten en ketään ala kyllä tuon perusteella tuomitsemaan.

Mitä tulee tohon keltasen lehdistön uutisointiin, niin en vaan ymmärrä miten ne jaksaa ja ihmiset jaksaa noita lukea. Sitten kun tollanen uutinen tulee tollasesta lähteestä ja tollasella paska spekulaatiolla varustettuna niin yhtäkkiä täällä räjähtää pankit ja tulee 2 sivullista tekstiä. Itse casehan on aika kysymysmerkki kaikille, mutta että oikeen lööppiuutisen arvonen... not.

Se että asiasta täällä spekuloidaan Häsan tai radiojannen jäljiltä nyt on ihan normaalia.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Siis se sopimuksen tekeminen Mielosen huikeiden pleijariesitysten jälkeen oli puuhastelua vai? Todennäköisesti kuitenkin tarkoitat sitä, että kaveri on nyt jostain syystä pois joukkueesta. Kertoisit nyt jotain muuta kuin haistatteluja, kun ihan asiallisesti pyysin. Tiedän kyllä, että olisit jo kertonut, jos tietäisit, jatkat puuhasteluasi ja paskanjauhantaasi vaan.

Kannattaisi varmaankin hakeutua johonkin hoitoon, jos on noin hankalaa.
Jospa ite jätä tuollaiset "mitä vittua sä jaksat lässyttää" avaukset pois niin voidaan asioista keskustellakkin. Mielestäni minä olen oikeutettu tuomitsemaan haluamani touhuni tasan niin puuhasteluksi kuin minun itseni tekee mieli. Samaten saan tietääkseni jauhaa "paskaa" jos haluan. Koskapa sinullakaan ei ole selvästi mitään todellisia syitä asiasta antaa niin olen mielestäni oikeutettu mielipiteeseeni kunnes minut asiassa vääräksi todistetaan.

En mä ala täällä sun kanssa rinkirunkkaan ja toteamaan että Mielosen vika. Minusta on melkoista puuhastelua että jampalle väännetään option pohjalta soppari ja sitten yhden kesän aikana se saa kenkää joukkueesta, kun ei edes ole kalja maistunut, ainakaan joidenkin kanssakirjoittajien perusteella.

Sinä olet oikeutettu mielipiteeseesi kuten kaikki muutkin, mutta jos vaikka hyväksyisit sen että muillakin on oikeus omata mielipide ja sen mukaan myös postauksia tehdä. Alkaa vähempikin ärsyttään kuin yhden pellen ajojahti. Kahdesta sivullisesta tekstiä vasemmalle ja oikeelle et löytänyt mitään muuta huomautettavaa kuin minun postaukseni kertoo kaiken sun antimista tällekkin ketjulle.

Jatkossa voinet jatkaa ajojahtias vaikka YV:llä, niin ei tarvi ketjuissa tälläsiä pauhata.

PS. Tämä on keskutelupalsta, se ei tarkoita sitä että tämä olisi uutissivusto, jossa saa vain ja ainoastaan listata uutisia, täällä saa myös fantasioida, keskustella, esittää mielipiteitä, kiistellä, väittää yms yms. mitä kaikkea kaunista voikaan kanssa keskustelijoiden kanssa ajan vietteeksi touhuta verbaalisia taitoja hyväksikäyttäen. Se koskee myös sitä että jauhaa paskaa ja omistaa mielipiteet. Jos ei kelpaa niin pysy poissa.
 
Viimeksi muokattu:

Fordél

Jäsen
Tää on tuttua ilta-päivälehtien sensaatiohakuisuutta, jossa yritetään saada tilanne näyttämään suuremmalta kuin onkaan. Varmaa syytähän tuossa ei kerrota miksi kapteenia on vaihdettu. Toki oudoltahan se tuntuu, että miksi näin on yhtäkkiä toimittu mutta niin kauan, kun meille kerrota miten asiat oikeasti on niin voimme vain heittä arvailuja kehiin.

Ihan samaa mieltä. Olipahan harvinaisen köykäisiin faktoihin perustuva juttu. Ainoa fakta taisi olla, että kapteeni vaihtuu. Sen jälkeen toimittaja arvuuttelee mitä voisi olla tämän vaihdoksen taustalla. En siis antaisi tolle jutulle muuta painoarvoa kuin se, että kapteeni tosiaan vaihtuu.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös