No, voi nyt jumankekka!!! Tämä koko sotku yhden hatusta vedetyn, selkärangattoman, entisen pakin, nykyisen "päävalmentajan" takia. Itkupotkuraivarinhan tässä saa jo itse kukin. Olin heti valinnan kuullessani kesällä sitä mieltä, että täysin järjetön valinta. Kakkonen mikä kakkonen, eikä siinäkään hommassa kovin kummoinen.
Tämmöisen kommentin poimin tuolta Iltasanomien eilisestä jutusta ja täytyy sanoa, että vaikka minkäänlaista täyttä faktaa asia ei tietenkään ole, niin kyllä tämä järkeenkäyvältä kuulostaa.
Nimimerkillä Caveman kirjoitti:
"Välirikko juontaa jo harjoituspelikaudelle.
Viitaluoma ei ollut hyväksynyt puolustaja Juho Mieloseen kohdistunutta toimintaa ja ilmeisesti tuonut tämän joukkueen kapteenina julki.
Viime kevään paras puolustaja sai pelata vain kaksi harjoituspeliä (15.8 ja 30.8); nelosparissa, ei ylivoimaa ei alivoimaa. Oli muuten ainut terve pelaaja, jota ei edes otettu Lappeenrannan turnausta edeltävälle harjoitusleirille mukaan. Tämänkin tiedon Mieloselle kertoi joukkueen huoltaja.
Pelaajan tiedusteltua syytä tähän, oli Rautio muiden valmentajien kuullen todennut, että " luuletko, että minä alennun sille tasolle, että perustelen sinulle ratkaisujani".
Seuraavalla viikolla Rautio oli kieltänyt Mielosta tulemasta joukkueen harjoituksiin. Viitaluoma ja muutkaan pelaajat eivät ole "sulattaneet" tätä toimintaa."
Jos todellakin käy niin, että Vili nyt lähtee ja kaira jää, niin palautanpa kausikorttini vaatien hyvitystä, koska en todellakaan ole saanut sitä mistä maksoin.