@Radiopää , Sipilä kilahti yksittäisen toimittajan typeryyteen yksittäisessä tapauksessa, se lienee selvää. Miten vallanpitäjät yleensä vaikuttavat toimittajiin, sen pitää toki olla kritiikin kohteena, mutta ainakaan nykyhallitusta ei mitenkään silkkihansikkain YLEssä ole mielestäni kohdeltu. Mikä on mielikuvasi esim. sote-uudistuksesta Ylen välittämänä? Luultavasti sama kuin minulla, sekava sekoilu, mutta mikäli sopankeittäjät olisivat radikaalisti vaikuttaneet infosisältöön, niin kertakaikkisen nerokas edistysloikka etenisi upeasti, suunnattoman järkevin harppauksin, kansakunnan sos-terveys tilanne on turvattu ikuisesti. Myöskään perussuomalaisten (hallitus) kohtelussa ei mielestäni ole minkäänlaista nuolemista Yleltä havaittavissa.
Edelleen väitän Jääskeläisen olevan suhteellisuudentajuisempi kuin toimittajansa, hän antaa tarvittaessa tilaa eikä ole mikään Kepun puudeli. Mutta populismiin hän ei suostu.
Ja minä en mikään Kepu-fani ole, se on saattanut tälläkin palstalla tulla joskus ilmi. Veronmaksajana minulla oikeus mielikuvani esittää ja se on se, että taiteilijan valittaminen johtajastaan on vielä todennäköisempää kuin duunarin urputus ylemmistään. Taiteilijan, toimittajan ego on sen verran suuri, että mikäli hän ei saa puuhastella sitä mikä juuri nyt sattuu huvittamaan, mikä sopii hänen maailmankuvaansa, niin johtaja on paskanatsi.
Lisäys: mitähän nämä kiusalliset asiat, joita on jätetty kertomatta ovat? Kyllä ne nyt taitavat sitten jotain yhteiskuntaamme, maatamme järkyttäviä olla. Pekka Ervasti, tuo väyryskepulainen anti-natolainen lähti litomaan, Riikka Uosukainen ( kok?) siirrettiin sivuraiteille mutta hän puolusti Attea:
Ylen toimittajien rivit repesivät: ”Joillakin oma missio: haluavat erottaa päätoimittajan” - Kotimaa - Ilta-Sanomat