Kiinnostaako KHL-Jokerit?

  • 25 509
  • 111

Kiinnostaako KHL-Jokerit?

  • Kyllä (olen jokerifani)

    Ääniä: 89 20,0%
  • Kyllä (en ole jokerifani)

    Ääniä: 129 29,0%
  • Ei (olen jokerifani)

    Ääniä: 12 2,7%
  • Ei (en ole jokerifani)

    Ääniä: 215 48,3%

  • Äänestäjiä
    445

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole toistaiseksi kiinnostanut oikeastaan yhtään.

Ensimäisen ottelun maalikoosteen olen katsonut ja txt-tv:ltä viimeisimmän ottelun tuloksen katsoin, kun sattui vahingossa kohdalle. Toistaiseksi en ole aikeissa katsoa otteluita, koska aina löytyy jotain kiireellisempää tekemistä. Ehkä sitten joskus, mikäli ei ole mitään muuta tehtävää tai kiinnostavampia pelejä.
 

Kälvis

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
KHL-Jokerit kiinnostaa toki enemmän kuin Jugra Hanty-Mansijsk tai Neftehimik Nižnekamsk (en osannut edes kirjoittaa kummankaan joukkueen nimeä katsomatta ensin kirjoitusasua Googlesta), mutta ei KHL:ssä pelaava Jokerit minussa mitään intohimoja herätä. En myöskään toivo Jokereille sen enempää menestystä kuin millekään muullekaan KHL-joukkueelle.

Vastasin kuitenkin, että "kiinnostaa", sillä on KHL tuon Jokereiden siirron myötä muuttunut hieman kiinnostavammaksi sarjaksi ja on jopa tullut katseltua otteluiden lopputuloksia - neutraalista näkökulmasta.
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Jos lompakolla tai jaloilla äänestän niin ei kyllä kiinosta, mutta sivusilmällä varmasti tulee kuitenkin seurattua miten seuran käy.
Väärässä olin. Toi Ukrainan tilanne ja Venäjän meininki on aiheuttanut sen että KHL:lästä on omiin silmiin tullut hyvin vastenmielinen liiga. Koska mielikuva KHL:lästä on negatiivinen niin silloin on aika yhdentekevää miten eri jengit siinä pärjää. Siksi Jokerit kiinostaa yhtä paljon kuin joku "Tanssii Tähtien Kanssa" josta nyt näkee vahingossa jonkun uutisen vaikka sitä ei seuraisi. Tunnen toki muutaman jokeri-fanin ja heidän kanssan nyt tulee small-talkina jutusteltua Jokerien menosta. Tosin siinä vaiheessa kun he ovat kyselleet matsiin niin on joutunut kyllä sanomaan "Sori, evvk".

Sitä olen kyllä miettinyt että jos Venäjä olisi käyttäytynyt ihmisiksi niin olisko KHL vähemmän vastenmielisempi sarja niin tulisiko Jokerien menoa seurattua sivusilmällä. Jokerit kuitenkin oli sm-liigassa se jengi jonka menoa seurasi toiseksi eniten, joten siihen verrattuna tämä muutos on huomattava.
 

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Suomi, KTP
Kyllä kiinnostaa. Vaikka joukkue liigassa lukeutuikin jonkinsortin kestoinhokkeihin, niin tulee aina fanitettua sitä jos joku yksilöurheilija, tai joukkue kamppailee maan rajojen ulkopuolella. Henk.koht. pidin hienona asiana Jokereiden siirtymistä KHL:n isompiin ympyröihin. Nyt on kasattu aika huikea jengi suomalaiselle pohjalle ja ainakin sarjan alun perusteella se myös pärjää. Ei ole minulta pois. Mietin vain kukakohan voisi olla seuraava jengi siellä, Kärpät? Tämä siis vain ihan silkkana pohdiskeluna perustuen lähinnä Kärppä-organisaation kokoon ja ammattimaisuuteen. Liekö sitten heillä, tai kellään muulla liigassa haluja rajan taakse,.
 

Jeffrey

Jäsen
Väärässä olin. Toi Ukrainan tilanne ja Venäjän meininki on aiheuttanut sen että KHL:lästä on omiin silmiin tullut hyvin vastenmielinen liiga. Koska mielikuva KHL:lästä on negatiivinen niin silloin on aika yhdentekevää miten eri jengit siinä pärjää. [/QUOTE]

Toimiko tämä sinulla myös USA:n suhteen? Onko mielikuvasi NHL:ää kohtaan ollut vahvasti negatiivinen, sen jälkeen kun USA aloitti sotatoimet Irakissa ja Afganistanissa.

Vai oletko nyt pohjustanut mielipiteesi jonkinsortin ryssävihaan?

 
K

kiwipilot

Osoittaa pahimman luokan puusilmäisyyttä verrata rybyjen nykytoimia amerikkalaisten sekoiluihin Irakissa sekä Afganistanissa.

Henkilökohtaisesti neukkujen toimet ovat tehneet KHL:n seuraamisesta suorastaan piinallista: loistavasti rakennettu ja mielenkiintoinen joukkue jota olen kannattanut 24 vuotta pelaa fasistisen valtion kasvojenkohotusliigassa. Jotain enkibilalmaista tuossa touhussa on. Vituttaa.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Osoittaa pahimman luokan puusilmäisyyttä verrata rybyjen nykytoimia amerikkalaisten sekoiluihin Irakissa sekä Afganistanissa.

Henkilökohtaisesti neukkujen toimet ovat tehneet KHL:n seuraamisesta suorastaan piinallista: loistavasti rakennettu ja mielenkiintoinen joukkue jota olen kannattanut 24 vuotta pelaa fasistisen valtion kasvojenkohotusliigassa. Jotain enkibilalmaista tuossa touhussa on. Vituttaa.
Täysin, siis täysin sanasta sanaan samaa mieltä! Suorastaan helpottavaa lukea noin samanmielinen teksti täällä Jatkoajassa. (nojoo, ok olen kannttanut Jokereita vasta 22 vuotta).
 

Barcelona

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat
Toimiko tämä sinulla myös USA:n suhteen? Onko mielikuvasi NHL:ää kohtaan ollut vahvasti negatiivinen, sen jälkeen kun USA aloitti sotatoimet Irakissa ja Afganistanissa.
Mielikuva jenkeilästä on ollut negatiivinen siitä lähtien kun Geroge W. Bush astui presidentiksi, eli noin vuodesta 2001. Se ei kuitenkaan ole vaikuttanut NHL seuraamiseen kun en koe sitä samanalaiseksi propagandaliigaksi kuin KHL:lää. Ja ehkä se syy miksi sympaan voimakkaasti ukranalaisia on se että en nukkunut aikoinaan historian tunnilla vaan kuuntelin ne stoorit kun suuri ja mahtava naapuri tuli kutsumatta kylään. Mutta ehkä jos jenkit ja kanukit rikkoisi viikottain Suomen ilmatilaa, pistäisi talouspakotteita EU:lle ja suunittelisvat oman radioaseman pystyttämistä Suomeen niin mielenkiinto NHL:lään saataisi hiipua.
 

mirasane

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Penguins, sympatiat Ässille
Ei kiinnosta kauheasti. Liiga, NHL ja Mestis ovat kiinnostusasteikollani kärkikolmikko tuossa järjestyksessä. Sen jälkeen tulevat muut liigat aika tasaisena joukkona selvästi noita kolmea jäljessä. Muista KHL erottuu hieman kiinnostavampana joidenkin huippuyksilöittensä (Radulov, Kovaltsuk, ym) ansiosta.
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Kiinnostaa enemmänkin kuin SM-liigassa aikoinaan. Jokerit tuskin olisi näin loistavasti rakennettu ja mielenkiintoinen joukkue, jos ei pelaisi KHL -liigaa. Jokainen ottelu tuo eri haasteen mielenkiintoisen näkökulman seurata uusia vastustajia.
 

hermoraunio

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jokerit oli Liigassa pelatessaan yksi kiinnostavimmista vastustajista, nyt edesottamuksensa KHL:ssa kiinnostavat meikäläistä kuin kilo paskaa. Ei voi mitään, sinne meni palanen suomalaista jääkiekkohistoriaa eikä varmaankaan takaisin tule, ellei sitten koko oligarkkirahoitteinen kulissiliiga murene jossain vaiheessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös