Kiinnostaako 4 Nations Face-Off?

• 11 983
  • 215

Kiinnostaako turnaus?

• Ei kiinnosta

Ääniä: 92 18,5%
  • Ehkä hieman

Ääniä: 185 37,1%
  • Kiinnostaa paljon

Ääniä: 221 44,4%

• Äänestäjiä
    498

Jack DiBiase

Jäsen
Suosikkijoukkue
MTL
En mäkään nyt ymmärrä mikä tossa best-on-bestissä hiertää.

Mukana 4 maailman parasta jääkiekkomaata ja näiden maiden parhaat pelaajat mukana rosterissa (pl. loukkaantuneet).
En minäkään ymmärrä miksi tästä vielä pitää jauhaa ja miksi jotkut pulut kaivavat roskiksesta vanhoja tähteitä, mitä kirjoitettiin ennen kisojen alkua. Otsikon kysymys ennen kisoja oli harvinaisen yksinkertainen "Kiinnostaako 4 Nations Face-Off?" ja olen perustellut mielipiteeni tästä asiasta. Kuten sanoin niin alkuun tämä turnauksen ajatus ei itseäni juurikaan kiinnostanut, mutta kisojen edetessä alkoi kiinnostamaan. Ja nyt meidän (ja Urho Vaakanaisen) pelit ovat loppuneet siellä neljän maan turnauksessa nelossijaan, joten nautitaan vielä siitä best vs. best finaalista. Ja sitten lauantaina palataan taas arkeen ja matka kohti NHL-kauden huipennusta jatkuu.

Kyle

Jäsen
Melkein väittäisin, että jokaista suomalaista jääkiekkoihmistä kiinnostaisi nähdä kun Suomi ja Ruotsi kohtaavat parhailla miehillä toisensa vaikka ottelussa ei pelattaisi muutakuin kunniasta. Väitän myös, että jos keskellä vuotta tulisi tuollainen mahdollisuus niin kukaan pelaaja joka saa kunnian osallistua joukkueeseen ei jättäisi pelaamatta täysillä. Jos tuollaisen ottelun ympärille saa turnauksen niin se on vain plussaa. Ja nyt se on myös saatu ja kukaan ei voi valittaa vastusten laadukkuudesta.

Ei itseä kiinnosta minkä meriitin turnauksen voittaja saa, mutta tässä turnauksessa tullaan näkemään 7 todella tasokasta ottelua ja tottakai se kiinnostaa.

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Ei enää kiinnosta, mutta kiinnosti sen verran, että valvoin katsoakseni ensimmäisen Kanada- Usa pelin.

Viimeksi muokattu:

Lasolie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Nashville Predators
Miksi ensimmäinen Kanada-USA peli kiinnosti, mutta finaali samojen joukkueiden välillä ei kiinnosta?
Lähetysaika, sekä ensimmäisen matsin "taika" ei uusiudu, ja se että Suomi tipahti finaalista.
Samalla tämä jatkuva valvominen vie voimia liikaa.
Sen takia lopetin Nashvillen matsien katsomisen teinivuosien jälkeen, ja olen hiljalleen pudottanut NHL:n kokonaan pois.

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Vastasin, ettei kiinnosta, mutta on mulla silti ollut FIN-SWE ja FIN-CAN matsien aikana lähetys auki ja olen niitä kännykän räpläämisen ohessa seurannut. Mitään verenpaineita nuo ei kuitenkaan nostattaneet. CAN-USA matsin ekat kymmenen sekuntia katsoin jälkeenpäin. Finaali näyttää tulevan Neloselta jälkilähetyksenä passelisti klo 8.00, joten enköhän mä keitä aamusumpit ja puurot just tuohon ja nautiskele niitä lähetyksen parissa. Tulospimennossa on helppo olla.

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Vuosituhannen kiekko-ottelu tulossa vs. alkusarjan ottelu - ihmeellistä! Mä ajattelen, että tässä mennään vieläkin kovempaa.

Jos on 4 Nationsin vähättely osaltaan typerää, niin toisaalta monella kyllä keulii myös aika pahasti yli. Yksikään tämän näytösturnauksen peli ei kyllä ole mikään vuosituhannen ottelu. Mietitään niitä sitten vaikka vuoden päästä uudelleen.

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Jos on 4 Nationsin vähättely osaltaan typerää, niin toisaalta monella kyllä keulii myös aika pahasti yli. Yksikään tämän näytösturnauksen peli ei kyllä ole mikään vuosituhannen ottelu. Mietitään niitä sitten vaikka vuoden päästä uudelleen.
On kyllä tähän saakka. Ensi vuonna tilanne voi varmasti olla toinen.

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On kyllä tähän saakka. Ensi vuonna tilanne voi varmasti olla toinen.
Tämähän on mielipideasia. Riippuu siitä, että millaisia asioita itse kukin tuohon "vuosituhannen ottelu" -määritelmään katsoo. Jos puhutaan pelkästään pelaajien yksilötasosta, niin tokihan se on tässä rikottu, mutta muutoin kyllä tältä vuosituhannelta löytyy Olympialaisista sellaisia otteluita, jotka menevät merkittävyydessään monin tavoin kaikkien 4 Nations pelien edelle.

mr hat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Hän on loukkaantunut.

Niin siis "sairastumisen" takia jäi pois, josta ilmoittamisen jälkeen on kuitenkin kyennyt pelaamaan ihan normaalisti runkosarjapelejä. Ei siis vain syystä tai toisesta napannut, vaikka nyt ei sitä voinutkaan suoraan sanoa.

Rocco

Jäsen
Niin siis "sairastumisen" takia jäi pois, josta ilmoittamisen jälkeen on kuitenkin kyennyt pelaamaan ihan normaalisti runkosarjapelejä. Ei siis vain syystä tai toisesta napannut, vaikka nyt ei sitä voinutkaan suoraan sanoa.
Kyllä kyseessä on ihan loukkaantuminen.

Se että pelaaja on loukkaantunut, ei tarkoita automaattisesti että olisi otteluista sivussa, vaan jääkiekkoilijat pelaavat usein vaikka ovatkin loukkaantuneita. Tuo vaiva mikä hänellä on, ei ole sellainen että pitää olla sivussa peleistä, mutta tämä kahden viikon tauko antaa mahdollisuuden lepoon ja saada vamma parempaan kuntoon. Hän on marraskuussa missannut otteluita yläraajavamman takia, ja mitä todennäköisimmin kyseessä on tuon vamman oireilu. Kauden päätyttyä oletan että saamme lukea siitä, että hänet leikataan.

Roku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Sen verran pitää ottaa aiempaa viestiäni ja ääntäni takaisin että kiinnosti turnaus sen verran että katsoin maanantain Suomi-Kanada pelin kokonaan kun tuli suopeaan aikaan. Ja aamuisin olen katsellut ennen töihin lähtöä pelejä sikäli kun niitä on tullut ja olen muistanut.

Eli muokkasin ääneni muotoon "ehkä hieman" kun se kerran oli mahdollista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy