Viestin lähetti t4
OSA 1 Erilaiset kulttuurit kohtaavat
Tästä saatiin valtavan hieno esimerkki miten pienestä väärin ymmärryksestä saadaan aikaiseksi lähes päähänlyöntikilpailut.
Mikäli olen loukannut sinua, olen tehnyt sen ymmärtämättömyyttäni en tahallani.
Syvimmät pahoitteluni
t4
Kuules nyt, t4. Ei tästä saatu minkäänlaista päähänlyöntikisaa. Eikä tässä ole kyse edes väärinymmärtämisestä. Etkä sinä ole minua MITENKÄÄN loukannut! Joten älä suotta pahoittele!
Tässä kai lähinnä oli esimerkki siitä, että pikku sarkasmi ja vinoilu pitäisi aina joskus varmistaa edes "kevyellä" hymiöllä, ennenkuin painaa sitä ENTERIÄ (siis puhun nyt tuosta edellisestä, omasta viestistäni)... et ilmeisimminkään uudempana kirjoittajana ole vielä ehtinyt tutustua minun, eikä monen muunkaan palstan "konkarin" tapaan kommentoida asioita. Älä siis lainkaan masennu, pelästymisestä puhumattakaan... vaan anna palaa.
Joten, et siis vastannut minun vastakysymykseeni: Mitä mieltä olet tepsiläisenä Ruissalon (tiedät kai, mitä tuo tarkoittaa?) suhtautumisesta Hannu Jortikan tilanteeseen?
Ystävällisesti Predator/HIFK
EDIT: Ethän sinä mikään uusi kirjoittaja tietenkään olekaan, minä vaan en ole kovin usein sinun kanssasi "peistä vääntänyt" asioista, joten erehdyin.
Viimeksi muokattu: