Viestin lähetti Predator
Jukoliste! Tuo on jo The Suoritus! Siis KAKSI KERTAA? Sinulle ei ensi itsenäisyyspäivänä mikään tavallinen prenikka riitä, tulet saamaan kuniamerkin tammenlehvillä (tai kuivatuilla kielenriekaleilla, saat sitten itse valita). Tuohan on jo Kolmannen Asteen Penailua. Tässä ihan liikuttuu, sniiiiif... olen ylpeä sinusta Janos. Sakkekin olisi ylpeä...
Pirtsuvie, miksi minulle tuli välittömästi tämän viestin luettua mieleen että olenko minä ollut ainoa todella tyhmä / masokisti jo pienenä?! Talven ehdottomia huippuhetkiä nimittäin oli kielen törkkääminen jos mihinkin. Tosin vain harvoin sattui urakalla mutta kavereiden kanssa sitten aina kilpailtiin että kuka uskaltaa törkätä ja mihin. Ei, koiriin ja kissoihin ei kuitenkaan sekaannuttu. Eikä mummoihin.
Tuosta sähköpaimeneen kusemisesta ja kiinnipitämisestä. Oletteko koittaneet moista koskaan ilman kenkiä ja sukkia? Itse tyydyin ihan vain käsillä pitämään aidasta kiinni paljain varpain mutta eräs vanhempi sukulainen %-huuruissa oli kusaissut moiseen ilman kenkiä ja maadoitushan on sähköpaimenessakin hyvin tärkeätä.
Ja offtopiciksi menee mutta en voi olla sanomatta, aiemmin ketjussa mainitut mäkihyppääjät! Olivat jo päässeet unhoon mutta tuli flashback tuosta viestistä. Ne oli vallan loistavia vermeitä, tuli hypättyä kisa jos toinen niidenkanssa! Miksei sellaisia ole enää?!