Kiitos
@ath_lon lehden siteerauksesta(en olisi itse jaksanut..)
Kerrotko minkä asian olen irroittanut asiayhteydestä ja lyhentänyt toivakan sanomiset väärin?
Mikä on minun agenda ja mikä siitä tekee helpompaa?
Kerronhan minä jos et sitä tosiaankaan itse ymmärrä. Keskusteluhan eteni seuraavasti. Sinä herätit keskustelun henkiin kysymällä minulta, minkälainen se suunnitelma Liigassa pelaamisesta on, jota ei sinun mukaasi vielä helmikuussa oltu tehty. Minä vastasin että suunnitelmat on tehty jo aikoja sitten ja kerroin suunnitelman pääkohdat. Tämän jälkeen väitit edelleen, että suunnitelmaa ei ole tehty ja Toivakka on näin vahvistanut Urheilusanomissa. Lisäksi totesit, ettei Toivakka tiedä missä mennään. U-sanomien tilaajana tarkistin asian enkä löytänyt tämän vuoden puolelta kyseisestä lehdestä mitään muuta Toivakan kommenttia kuin tuon, jonka käyttäjä
@ath_lon tuohon lainasi. Ja nyt varsinainen vastaus kysymykseesi: Olet irroittanut asiayhteydestä lauseen "isomman arvioinnin paikka on keväämmällä...", joka viittasi nimenomaan organisaation vahvistamiseen eikä tulevaisuuden toimintasuunnitelmiin laajemmin. "Isompi arviointi" ei siis tarkoittanut Liigan talous-, toiminta-, ynnämuita suunnitelmia, jotka ovat valmiina ja lähtevät postiin jo noin kuukauden päästä.
Sinun agendasi on osoittaa, että Jukurit ei kykene pelaamaan Liigassa. Asioiden vääristely tekee siitä helpompaa. Onneksi kuitenkin korjasin tämän asian, niin ei nyt jäänyt ketään vaivaamaan. Kuka avaa finaali-ketjun?