Jatkoaikaan liittyminen
Puhuin tossa aikasemmin päivällä IRCissä, että jos pääsisin tonne jatkoaikaan pelaamaan, ja masu ohjasi tulemaan tänne vähän avautumaan.
Elikkä:
Jatkoaikaa aloin lukemaan vuoden 2003 syksystä, kun kausikortin hankittuani sain kuulla tästä sivustosta. Siitä lähtien olen lukenut jatkoaikaa oikeastaan päivittäin, on kausi sitten ollut käynnissä tai ei. Otteluketjut ja oman joukkueen asiat on tullut aina luettua, muita asioita ei niin usein. Kaikkein legendaarisimmat vapaan keskustelun ketjut on toki tullut luettua, kun kaveri on suositellut ;).
Oman nimimerkin päätin sitten lopulta tehdä reilua vuotta myöhemmin, tarkka syy ei vieläkään tosin ole tiedossa ;). Olen sitten tällä kirjoitellut aina silloin tällöin. En ole niitä ihmisiä, jotka tykkäävät toistaa asioita, joten suurimmaksi syyksi sen takia mm. otteluketjuihin kirjoittaminen on jäänyt varsin vähälle. Olen siis enemmän lukijatyyppiä, mutta kirjoittaminenkin sujuu.
Ja kiekkoon:
Kiekon nicki siis exteban, koska exteberriassa oli liikaa merkkejä joukolle.
Olen -87 alkuvuodesta syntynyt, eli nyt 18v
Pakkia pelailen, hyökkääminen aika nihkeää. Pelannut aikaisemmin Petopaidoissa (mm. liigaa nyt pelaavat -HaBa- ja Lasse89 sekä divaria pelaava Dominator joukkuekavereina), Saunanapossa (top-20:een yllettiin usemman kerran), sekä HC Maplessa (laakissa toisella varasijalla, kunnes hajosi). Maplen hajottua palasin sitten omaan tiimiini Petopaitoihin. Nyt siis tavoitteena jatkoaika.
OLen varsin aktiivinen pelaamaan, päivittäin tulee käytyä pelaamassa kunhan vaan olen kaupungissa. Landella vähän pätkivä netti, joten ei oikein onnistu. Vahvuuksinani pidän, että tulen hyvin toimeen ihmisten kanssa ja pelailukin sujuu siinä ohessa varsin mallikkaasti.
Ainoa 2nickini tällä haavaa on ZiZ. Manzikkah on veljeni, ja pelailemme samalta IP osoitteelta aina silloin tällöin. Hänen nikkejään siis ovat Manzikkah, Muhku, yevgen ja Muugel.
Kysyä saa, jos jotain jäi kertomatta.