Kiekko.tk

  • 167 227
  • 1 188

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Niin siis se "ykkösnimimerkki" tarkoittaa sitä, ettei sinulla saa olla muita nimimerkkejä tullessasi joukkueeseen uutena pelaajana.
Eli joudut käytännössä valitsemaan jatkoajan tai sitten nuo muut 4 nimimerkkiä.

Lisäksi joukkuehistoriasi, n. 20 joukkuetta eri nimimerkeillä läpikäytynä ei hirveästi nostata innostusta tässä päässä, mutta saa nähdä mitä mieltä muut ovat asiasta.
 

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Viestin lähetti varjo
Niin siis se "ykkösnimimerkki" tarkoittaa sitä, ettei sinulla saa olla muita nimimerkkejä tullessasi joukkueeseen uutena pelaajana.
Eli joudut käytännössä valitsemaan jatkoajan tai sitten nuo muut 4 nimimerkkiä.

Lisäksi joukkuehistoriasi, n. 20 joukkuetta eri nimimerkeillä läpikäytynä ei hirveästi nostata innostusta tässä päässä, mutta saa nähdä mitä mieltä muut ovat asiasta.

Näyttääpä muillakin jatkoajan tiimin pelaajilla olevan "ykkösnickin" lisäksi muita nickejä. Ilmeisesti ne on sitten hommattu jatkoaikaan liittymisen jälkeen.
Muut nickit mulla on aika harvakseltaan käytössä, joten varmasti panostaisin aika paljon tähän. No päättääkäpä siellä kabinetissa, miten äijän käy!
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Laitetaan nyt vielä tännekin, että ilmoittautumisia Jatkiscup III:een otetaan vielä vastaan. Kilpailu on tarkoitus pelata kohtalaisen nopealla aikataululla toivottavasti viimeistään kesäkuun toiselle viikolle mennessä. Ilmoittautumisia otetaan vastaan mahdollisimman pikaisesti joukkueen foorumilla sekä IRC-kanavalla #ja-liiga.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Jatkoaika-cupin arvonta suoritettu

No niin, Jatkoaika-cupin joukkueet on nyt arvottu. Mukaan otettiin suosituksista yms. muutama ulkopuolinen pelaaja, jotta mukaan saatiin riittävästi pelaajia 8 joukkueen cup-kilpailua varten. Lisää pelaajia saatetaan ottaa mukaan, mikäli halukkaita ilmaantuu. Tällöin heidät arvotaan sellaisiin joukkueisiin, joissa on vielä 4 pelaajaa. Joukkueiden nimeämisperiaate on toistaiseksi auki, ehdotuksia otetaan vastaan.

Miten on muuten mahdollista, että minä ja varjo olemme _taas_ samassa joukkueessa? Huoh. Arvonnasta vielä sellaista, ns. pakkikoreja (tahtoo sanoa, että jaoin tietojeni perusteella 8 ilmoittautunutta pakkia ensin joka joukkueeseen ja sitten arvoin niihin pelaajat) lukuunottamatta arvonta oli täysin, siis korrrrostan, täysin puhdas tällä kertaa, kuten se on sitä ollut joka kerralla kun varjo ei ole päässyt vaikuttamaan joukkueiden arvontoihin.

1
rama (p)
PoliZei
Shar
Kaasu
Heatley

2
FtB (p)
Boomerang
MoomBaZ
Möksy
Ozora (ylimääräisenä)

3
kilonking (p)
jamppa (mättömies)
masu
Poljagor
D-Fence (ylimääräisenä)

4
Rick_Nash (p)
Kaspo
Tuamas
limini

5
Mauska (p)
Jarna10
Köntsä
Karppa

6
rapster (p)
Iiro
varjo
Costi


7
Fode (Zherdev) (p)
Peltomaa
corpp0r
Janecky

8
Hawk (p)
M.Naslund
PVaara
Sundance
Ossi5 (ylimääräisenä)
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ja nimiteemana tällä kertaa on Afrikan maat+lisuke.
Tällä hetkellä varattuja ovat:
Mosambik Hopeless=joukkue 4
Tsadin ykköset=joukkue 6
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Pienen pähkäilyn jälkeen myös turnauksen pelimuoto on päätetty.

Ottelut pelataan 3 X 5 minuutin peliajalla ratkaisuun asti paras kahdesta -systeemillä. Tämä tahtoo sanoa, että kahdella voitolla menee suoraan jatkoon, ja ottelun ollessa tasatilanteessa pelataan jatkoaikaa kääkästä tuttuun äkkikuolemaan asti.

edit: ja pelit pelataan 4 vs. 4 :)

Mikäli ensimmäisen ottelun hävinnyt joukkue voittaa ratkaisevan (eli toisen) ottelun, siirrytään kuitenkin SUORAAN rangaistuslaukauskisaan, jossa 5 laukojaa mittelee paremmuudesta hamaan loppuun asti. Jos näiden 5 laukojankin jälkeen tilanne on tasan, lauotaan rankkareita pareittain, mutta kuitenkin aina siten, että sama pelaaja laukoo vain kerran yhtä kierrosta kohti (eli ei siis kahta kertaa peräkkäin edes lauottaessa pareittain).

Tilastoinnin hoitaa Jatkoajan liigoista tutulla tavalla puolueeton toimitsija tai joku meneillään olevan otteluparin pelaajista näiden ollessa estyneitä. Tämä silmälläpitäen otteluista EI oteta +/- -tilastoa, vaan pöytäkirjaan merkitään vain maalintekijät ja syöttäjät sekä erä jossa maali syntyi.

Ja ensimmäisen kierroksen otteluparit (1-8, 2-7, 3-6, 4-5) ovat seuraavat:

1 - Zimbabwe Zambonis
rama (p)
PoliZei
Shar
Kaasu
Heatley

8 - Ethiopia Ebolas
Hawk (p)
M.Naslund
PVaara
Sundance
Ossi5 (ylimääräisenä)

-----

2 - Botswana Boomkickers
FtB (p)
Boomerang
MoomBaZ
Möksy
Ozora (ylimääräisenä)

7 - Gabon Gibbons
fode (Zherdev) (p)
Peltomaa
corpp0r
Janecky
Joppe

-----

3 - Ivory Coast Isomopos
kilonking (p)
jamppa (mättömies)
masu
Poljagor
D-Fence (ylimääräisenä)

6 - Tsadin Ykköset
rapster (p)
Iiro
varjo
Costi
Sharky

-----

4 - Mosambik Hopeless
Rick_Nash (p)
Kaspo
Tuamas
limini
Miskunho

5 - Comoros Huskies
Mauska (p)
Jarna10
Köntsä
Karppa
Varvio


Toisen kierroksen otteluparit ovat 1/8 - 4/5 sekä 2/7 - 3/6. Ottelut on tarkoitus saada käyntiin tämän viikon torstai-iltana klo 21.30, joten hyvät osanottajat, olkaa silloin paikalla.

edit: koska jokaisessa joukkueessa on nyt 5 pelaajaa, rankkaritilanteessa ensimmäisten laukojien määräkin on nyt 5. Sääntöjä siis muutettu tältä osin.
 
Viimeksi muokattu:

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Muistutuksena vielä, ottelut aloitetaan TÄNÄÄN klo 2130- , joten eksypä kiekkoon tuona aikana.
Tällä hetkellä kolmella joukkueella on nimet, joten jos ehdotuksia ei tule lisää (lähinnä ircissä) klo 21 mennessä niin me keksimme teille nimet.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Lisää ulkopuolisia pelaajia on värvätty mukaan, joten kaikilla joukkueilla on nyt vaihto-/varapelaaja. Värvätyt on siis arvottu joukkueisiin, joissa pelaajia oli entuudestaan 4. Arvonnan tulokset (ja joukkueiden uudet, upeat nimet) ovat näkyvissä aiemmassa viestissä.

edit: (laitetaan vielä tähänkin tämä ->) koska jokaisessa joukkueessa on nyt 5 pelaajaa, rankkaritilanteessa ensimmäisten laukojien määräkin on nyt 5. Sääntöjä siis muutettu tältä osin.

Illalla mennään!
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ja muistutuksen vuoksi taas, Jatkiscupin jatkopelit pelataan tänään.
Gibbons -Tsadi joskus 22 jälkeen ja toinen pari Ebolas- Hopeless milloin pelaajille sopii. Eli asianomaiset pelaajat eksykää vaikkapa #ja-liigalle ajankohdan sopimista varten jne.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Ja tänään pelataan JatkisCupin finaalipeli Gabon Gibbonsien ja Ethopia Ebolasin välillä.
Elikä asianomaiset pelaajat eksykööt kiekkoon joskus 22-23 maissa.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
Kautta aikojen kolmannen Jatkiscupin voitti siis Gabon Gibbons, miehistönään varsin ulkomaalaispainoitteinen:
Renberg
Peltomaa
Joppe
Corpp0r
Zherdev(fode)

Koska cuppiin kuitenkin saatiin kasaan n. 40 pelaajaa niin ja-liigan tulevaisuus näyttää ehkä jopa valoisalta.
Ennen juhannusta voisi tehdä päätöksiä liigan neljännen kauden suhteen ja ehkä jo vaivihkaa kerätä ilmoittautumisia ja selvitellä "kuudennen" joukkueen statusta, futarit kun ovat kovin epäaktiivisia nykyään.

Nyt viikoksi A2 keltaisen kimppuun.
 

jeijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks
Matsku kirjoitti:
Mahtava tuo tänhetkinen kiekon huoltokatkos, joka on kestänyt jo lähes kolme päivää :/

Saavatpahan friikitkin nauttia kauniista kesästä. Ei voi pelata kiekkoa niin on jopa aikaa käydä ulkona. Ja vika ei tietääkseni ole Joukon vaan Mediatrafficin, jonka palvelimella kiekko.tk pyörii.
 

Matsku

Jäsen
jeijjo kirjoitti:
Saavatpahan friikitkin nauttia kauniista kesästä. Ei voi pelata kiekkoa niin on jopa aikaa käydä ulkona. Ja vika ei tietääkseni ole Joukon vaan Mediatrafficin, jonka palvelimella kiekko.tk pyörii.
En ihan ymmärtänyt, mutta itse en ole kiekkofriikki. Vietän enemmän aikaa ulkona kuin koneella. Vaikkapa tennistä tai säbää lätkimässä.

Jeps, ja se vika on Mediatrafficissä.
 

jeijjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Sharks
Matsku kirjoitti:
En ihan ymmärtänyt, mutta itse en ole kiekkofriikki. Vietän enemmän aikaa ulkona kuin koneella. Vaikkapa tennistä tai säbää lätkimässä.

Jeps, ja se vika on Mediatrafficissä.

En sinua tarkoittanutkaan. Kuhan vaan heitin.
 

Nshr

Jäsen
Jatkoajan uusi piste-ennatys on nyt jo 1571.86 pistetta, jolla joukkue sijoittuu koko kiekon rankingissa aina sijalle 21.
Nousun aikana joukkue on pelannut jo 12 tappiotonta ottelua, joka myoskin lienee lahella ennatysta?
 

Duunari.

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Hakemus Jatkoajan joukkueeseen

Olisin kiinnostunut tulla pelaamaan Jatkoajan joukkueeseen. Mun 1 nick tällä hetkellä on: _Duunari_ ja 2 nick mestari11. Olisin innokas pelaamaan Jatkoajan joukkueessa pakkina.
Kokemusta on top-20 tiimeistä, mutta laakia eikä muuta kokemusta vielä ole ehtinyt tulla.
Tässä +/- jotka ovat minussa:
+avaukset
+en vinee
+ikä:18
+aktiivisuus (n.4h päivässä)
+pelisilmä
+viivalla pelaaminen
+hyökkäykset
+laukaukset
+autopass
+kulmapelaaminen
+kikat
+kokemus
+4vs4 pelit
+huumorintaju
+2vs1 tilanteet
**********************************************************
-viive
-hiiren temppuilu

Perustietoa

Ikää minulta siis löytyy (18). En valita toisten virheistä ja olen todella tasainen pelaaja ja huonon ja hyvän pelin ero on pieni. Osaan keskittyä peliin, tappiotilanteessakin ja annan aina kaikkeni. En ajattele omia pisteitä vaan joukkueen etua. Vanhoista joukkueista ei kannata välittää, eihän niitä nyt hirveästi kyllä olekkaan. Mutta sen vannon, että jos löydän todella hyvän laakia tai divaria pelaavan joukkueen, en siitä lähde! Huumorintajuakin minulta todella löytyy ja sekin pitää sanoa, että inhoan sanoja "lol" ja "huoh", sekä muut nämä "teinisanat"

Olen aloittanut kiekon pelaamisen syyskuussa 2004 nickillä mestari11 ja sen jälkeen minulla on ollut kolme pro nickiä. Olen siis poistanut pari pro nickiä, mutta enempää en tule poistamaan.

Kokemusta minulta löytyy jonkun verran, mutta ei hirveästi. Silti, kuten jo sanoin, uskon, että rahkeeni riittävät ja todella koviin peleihin.
Statseja minulle on näillä kolmella nickillä kertynyt yhteensä reilusti toista tuhatta ja plus / miinus tilastokin reippaasti plussalla. Tarkasti en osaa sanoa, ja eihän niilä statseilla ole mitään merkitystä. Silti, jos joku haluaa nykyiset statsini nähdä, voi siirtyä osoitteeseen http://www.kiekko.tk/user.cws?name=mestari11


Joukkueelta odotan

Joukkueen tulisi siis pelata jotain kiekkoliigan alaista sarjaa ja olla muutenkin kova joukkue, joka pelaa myös kovia harjoituspelejä. Tärkeintä on kuitenkin joukkuehenki, sillä parista joukkueesta olen lähtenyt, vaikka joukkue olisikin hyvä. Syynä juuri valittaminen ja jokaisesta virheestä haukkuminen. Aktiivisuuskin olisi hyvä lisä ja pelaajamäärä siinä kymmenen tietämillä tai hieman yli. En haluaisi kuitenkaan, että joukkueessa olisi montakymmentä pelaajaa.


Oletko kiinostunut?

Niin, jos olet kiinostunut saamaan überpropuolustajan joukkueeseesi, niin ota toki yhteyttä. Helpoiten minut tavoitat kiekko.tk:n sivuilla noten kautta, ei mielellään /msg:llä. Muuten voit vastata ihan näille sivuille tai sähköposillla osoitteeseen ilves_tampere@hotmail.com. Se on siis myös MSN Messengerini, joten voit myös lisätä minut yhteystietoluetteloosi.
 

rapster

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kolarin Turmio
Duunari. kirjoitti:
Joukkueelta odotan

Joukkueen tulisi siis pelata jotain kiekkoliigan alaista sarjaa ja olla muutenkin kova joukkue, joka pelaa myös kovia harjoituspelejä. Tärkeintä on kuitenkin joukkuehenki, sillä parista joukkueesta olen lähtenyt, vaikka joukkue olisikin hyvä. Syynä juuri valittaminen ja jokaisesta virheestä haukkuminen. Aktiivisuuskin olisi hyvä lisä ja pelaajamäärä siinä kymmenen tietämillä tai hieman yli. En haluaisi kuitenkaan, että joukkueessa olisi montakymmentä pelaajaa.
?

Jatkoaika ei pelaa mitään kiekkoliigan alaista sarjaa. Jatkoaika ei myöskään välttämättä ole perinteisesti "kova" joukkue, sillä laajan (nimenomaan monta kymmentä pelaajaa käsittävän) materiaalin takia joukkueen taso on hyvin kirjava. Parhaimmillamme voitamme kenet tahansa, huonoimmillamme häviämme heikoille porukoille. Joukkuehenki on toki huipea. Silti, noilla odotuksilla en voi kuin suositella sinulle jotain toista joukkuetta.
 

Duunari.

Jäsen
Suosikkijoukkue
ILVES
Tiimi

No ei sillä ole väliä vaikka ette pelaiskaan liiga tai jtn muuta vastaavaa. Olen seurannut tiiminne esityksiä ja pelityylinne on juuri saman tyylistä kuin minulla välillä menee hyvin ja välillä huonosti.
 

varjo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Montreal Canadiens, (Internazionale), Nash&Suns
23.7.2005 Jatkoajan kiekkojoukkue viettää ensimmäistä syntymäpäiväänsä ja sen kunniaksi olen joukkueen perustajan ominaisuudessa kirjoittanut (nyt 90% valmiina) vuosikertomuksen ja rapster tehnyt haastatteluja joukkuetta lähellä olevista pelaajista. Tämä kolossaalinen paketti tullaan julkaisemaan tämän viikon aikana, pyrkimyksenä pelata 23.7 juhlapeli jotain wanhaa vastustamme vastaan.
Pysykää linjoilla ja odottakaa viikonlopullenne tuhtia lukupakettia.
 
Viimeksi muokattu:

#51

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Duunari. kirjoitti:
No ei sillä ole väliä vaikka ette pelaiskaan liiga tai jtn muuta vastaavaa. Olen seurannut tiiminne esityksiä ja pelityylinne on juuri saman tyylistä kuin minulla välillä menee hyvin ja välillä huonosti.

Duunari ihmettelen jos pääset tiimiin! Minun muistaakseni pitää olla tarpeeksi pitkä kirjoitushistoria Jatkoajassa että pääsee jengiin. Minäkin yritin siihen pari kuukautta sitten, mutta en päässyt.
Minullaki olisi haavena pelata joskus vielä Jatkoajassa. Nickini on -metro- ja mielestäni omaan jo mukavan kirjotushistorian.
Odottelen, että jospa kutsu joskus "kolahtaisi luukusta sisään".

Ja se tässä minua eniten ihmetyttää, miksi Jatkoajan jengissä pelaa semmosia pelaajia, jotka eivät ole pelannu ainoatakaan peliä tiimissä ja ovat viimeksi olleet sisässä melkeen vuosi sitten!! Olisi mukava kuulla esim. varjon mielipide asiasta!
 

emz1

Jäsen
#51 kirjoitti:
Duunari ihmettelen jos pääset tiimiin! Minun muistaakseni pitää olla tarpeeksi pitkä kirjoitushistoria Jatkoajassa että pääsee jengiin. Minäkin yritin siihen pari kuukautta sitten, mutta en päässyt.
Minullaki olisi haavena pelata joskus vielä Jatkoajassa. Nickini on -metro- ja mielestäni omaan jo mukavan kirjotushistorian.
Odottelen, että jospa kutsu joskus "kolahtaisi luukusta sisään".

Kyllä siinä käsittääkseni vuosi pitää ainakin olla. Itsekkin pelasin vähän aikaa eikä se niin ihmeellistä ole. ;P
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös