Tämän kauden tasolla suoritetaan näemmä tässäkin, kuten monessa muussakin asiassa toimistolla.Jep, luulisi, että siellä olisi hommat laitettu sille mallille, että ei olisi tarvittaessa muuta tarvinnut tehdä kuin painaa kerran Enteriä.
Tämän kauden tasolla suoritetaan näemmä tässäkin, kuten monessa muussakin asiassa toimistolla.Jep, luulisi, että siellä olisi hommat laitettu sille mallille, että ei olisi tarvittaessa muuta tarvinnut tehdä kuin painaa kerran Enteriä.
Hyvin onnistui.Onnistuuko kellään lippujen osto? Ilmoittaa vain virhettä paikkoja valitessa
Toimi ainakin klo 12:01Onnistuuko kellään lippujen osto? Ilmoittaa vain virhettä paikkoja valitessa
Niin nopeeta toimintaa, etten osannu odottaa. Ja haluamani paikat meni nenän edestä. Noh, aina ei voi voittaa lippukaupoissakaan.Maanantain matsin liput nähtävästi jo nyt myynnissä. Ei tarvitse huomiseen odottaa.
Todella toivon näin. Nyt vaan kaikki frendit messiin, ei maanantai illalla voi olla parempaa tekemistä, sen verran harvoin näkee seiskapelejä livenä Espoossa. Taitaa olla neljäs kerta Espoon historiassa?"Jouduttaisiinko" avaamaan jopa yläkatsomo.
Todella toivon näin. Nyt vaan kaikki frendit messiin, ei maanantai illalla voi olla parempaa tekemistä, sen verran harvoin näkee seiskapelejä livenä Espoossa. Taitaa olla neljäs kerta Espoon historiassa?
Aivan pakko alkaa kolmosella maanantain yleisömäärä. Mutta K-Espoon toimistolla täytyy myös aktivoitua markkinoinnin suhteen että perinteinen Espoolainen tajuaa että silloin myös pelataan, pelkkä somepostaus ei välttämättä riitä.
Ekana tulisi mieleen Iso Omenan molemmilla keskusaukioilla mainostaminen. Varmasti voisivat yhtä peliä ilmaiseksi mainostaa, sponsori kuitenkin on.Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen?
Pidemässä juoksussa toki pitäisi vähän ehkä korvausta sinnekin lapioida.Ekana tulisi mieleen Iso Omenan molemmilla keskusaukioilla mainostaminen. Varmasti voisivat yhtä peliä ilmaiseksi mainostaa, sponsori kuitenkin on.
Siellä on toimistolla kuitenkin Kallosen Aku, Eurolan Aki, Mikael Kurki, Juuso Holtari, Saarelaisen Petri ja kaksi kappaletta Hirsoja. Kyllä siellä porukkaa löytyy. Tuon viestini jälkeen tullut K-Espoo mainosmeili sekä päivitetty nettisivuja ensimmäisen kerran 1,5 viikkoon. Tämä on toki parempi kuin ei mitään jos on tosiaan 0€-budjetti.Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen? Ei ole ihan helppo tehtävä jos ei ole budjettia eikä ihmisiä toteuttamaan? Hyviä ideoita siellä varmasti otetaan vastaan
Mun käsityksen mukaan iso osa luetelluista nimistä ei tee kuin keikkaa pelipäivinä... Ei kait siellä toimistolla ole varsinaisesti kuin Juuso, Aku ja Kimi.Siellä on toimistolla kuitenkin Kallosen Aku, Eurolan Aki, Mikael Kurki, Juuso Holtari, Saarelaisen Petri ja kaksi kappaletta Hirsoja. Kyllä siellä porukkaa löytyy. Tuon viestini jälkeen tullut K-Espoo mainosmeili sekä päivitetty nettisivuja ensimmäisen kerran 1,5 viikkoon. Tämä on toki parempi kuin ei mitään jos on tosiaan 0€-budjetti.
Toivon että kaikki yhteistyökumppanit on kontaktoitu seiskapelistä, juniorijoukkueet ja heidän vanhemmat on jollain tasolla kontaktoitu. Sellossa pyöri koko viikonlopun Sembalot ja aivan täynnä jengiä - olisiko sinne saanut jonkun kojun pikahälytyksellä?
F-liiga ja Mestis ilmoitti kauden aikana omasta yhteistyöstään. Tänään pelattiin Espoossa Indians vs TPS playoff-ottelu. Onko kontaktoitu Indiansia ja ehdotettu että KEspoo saisi spotin/mahdollisuuden mainostaa seiskapeliä ja Indians saisi näkyvyyttä maanantaina Metro-areenalta?
Edit. lisätään vielä, että mielestäni Espoon toimisto on tehnyt hyvää työtä koko kauden enkä halua turhaan kritisoida. Pienellä budjetilla operoiminen ei ole helppoa ja aikataulut ovat tiukkoja.
Tässä on mun mielestä koko lipunmyynnin ydin. Joku viisasten kivi pitäisi tähän löytää. Toki myös rahaa.Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen? Ei ole ihan helppo tehtävä jos ei ole budjettia eikä ihmisiä toteuttamaan? Hyviä ideoita siellä varmasti otetaan vastaan
Yläkatsomossa ei vielä kovin montaa paikkaa ole mennyt.
Jännä että esim. katsomossa 205 olisi vain 12 riviä. Minulla on lippu tuolta riviltä, ja olen melko varma että selän takana on vielä rivi 13.Yläkatsomo on nyt auki niitä preferoiville
Edit. Mielenkiintoista, että yläkatsomon avaus on ehkä lisännyt kaarteen kiinnostavuutta. Toiminee jonkinlaisena ankkurina. Yläkatsomossa ei vielä kovin montaa paikkaa ole mennyt.
Kun aikanaan kaukaloa levennettiin, niin yksi rivi poistui sivuilta. Eli kaukaloa lähinnä on rivi 2.Jännä että esim. katsomossa 205 olisi vain 12 riviä. Minulla on lippu tuolta riviltä, ja olen melko varma että selän takana on vielä rivi 13.
Katsomokarttaa kun katsoo niin jaksaa ihmetyttää, miksi taas viimeisenä täyttyy kulma 102/207 vaikka mielestäni ehkä yksi parhaista paikoista katsoa peliä. Mieluummin olen siellä kuin vaikka heti vaihtoaitioiden takana.