Mainos

Kiekko-Espoon yleisömäärät

  • 402 793
  • 2 703

pinky

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onnistui, kun oli ensin vaihtanut TicketMaster-käyttäjätunnuksen salasanan. Ja puhelimella en ole vähään aikaan TicketMasterista lippuja ostanut, kun kirjautuminen tilttaa aina.

Sekin sinänsä mielenkiintoinen yksityiskohta, että itselläni näkyy ostettuina lippuina TicketMasterissa myös playoff-kausarin liput, vaikka en niitä tänä vuonna ostanut.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
3-voitettiin putkeen, 3-hävittiin putkeen.
Nyt lähdetään nollista ja yhdestä poikki. Game 7 - tappiolla Espoon viimeinen Mestispeli ja todella monelle pelaajalle viimeinen peli Espoon paidassa. Aikakauden loppu.

Vaihtoehtoisesti voitto, pääsy 4-joukkoon ja mitalipeleihin, TuToa ja Jokereita paremmalle sijalle ja Ketterää vastaan. Maanantaina Halli täyteen ja kaikki frendit mukaan - Kiekko-Espoo loppuun asti.
 

~KarKaus~

Jäsen
Suosikkijoukkue
Philadelphia Flyers ja Kiekko-Espoo
"Jouduttaisiinko" avaamaan jopa yläkatsomo.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
"Jouduttaisiinko" avaamaan jopa yläkatsomo.
Todella toivon näin. Nyt vaan kaikki frendit messiin, ei maanantai illalla voi olla parempaa tekemistä, sen verran harvoin näkee seiskapelejä livenä Espoossa. Taitaa olla neljäs kerta Espoon historiassa?

Aivan pakko alkaa kolmosella maanantain yleisömäärä. Mutta K-Espoon toimistolla täytyy myös aktivoitua markkinoinnin suhteen että perinteinen Espoolainen tajuaa että silloin myös pelataan, pelkkä somepostaus ei välttämättä riitä.
 

Vanhaukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ainakaan Kiekko-Espoon nettisivuilla ei ole pleijareita liikaa mainostettu. Ensimmäistä TUTO-peliä mainostetaan kannattajien juhlapäivänä ja uutinen on julkaistu 12.3.
 

PeHe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Todella toivon näin. Nyt vaan kaikki frendit messiin, ei maanantai illalla voi olla parempaa tekemistä, sen verran harvoin näkee seiskapelejä livenä Espoossa. Taitaa olla neljäs kerta Espoon historiassa?

Aivan pakko alkaa kolmosella maanantain yleisömäärä. Mutta K-Espoon toimistolla täytyy myös aktivoitua markkinoinnin suhteen että perinteinen Espoolainen tajuaa että silloin myös pelataan, pelkkä somepostaus ei välttämättä riitä.

Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen? Ei ole ihan helppo tehtävä jos ei ole budjettia eikä ihmisiä toteuttamaan? Hyviä ideoita siellä varmasti otetaan vastaan
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen?
Ekana tulisi mieleen Iso Omenan molemmilla keskusaukioilla mainostaminen. Varmasti voisivat yhtä peliä ilmaiseksi mainostaa, sponsori kuitenkin on.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Ekana tulisi mieleen Iso Omenan molemmilla keskusaukioilla mainostaminen. Varmasti voisivat yhtä peliä ilmaiseksi mainostaa, sponsori kuitenkin on.
Pidemässä juoksussa toki pitäisi vähän ehkä korvausta sinnekin lapioida.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen? Ei ole ihan helppo tehtävä jos ei ole budjettia eikä ihmisiä toteuttamaan? Hyviä ideoita siellä varmasti otetaan vastaan
Siellä on toimistolla kuitenkin Kallosen Aku, Eurolan Aki, Mikael Kurki, Juuso Holtari, Saarelaisen Petri ja kaksi kappaletta Hirsoja. Kyllä siellä porukkaa löytyy. Tuon viestini jälkeen tullut K-Espoo mainosmeili sekä päivitetty nettisivuja ensimmäisen kerran 1,5 viikkoon. Tämä on toki parempi kuin ei mitään jos on tosiaan 0€-budjetti.

Toivon että kaikki yhteistyökumppanit on kontaktoitu seiskapelistä, juniorijoukkueet ja heidän vanhemmat on jollain tasolla kontaktoitu. Sellossa pyöri koko viikonlopun Sembalot ja aivan täynnä jengiä - olisiko sinne saanut jonkun kojun pikahälytyksellä?

F-liiga ja Mestis ilmoitti kauden aikana omasta yhteistyöstään. Tänään pelattiin Espoossa Indians vs TPS playoff-ottelu. Onko kontaktoitu Indiansia ja ehdotettu että KEspoo saisi spotin/mahdollisuuden mainostaa seiskapeliä ja Indians saisi näkyvyyttä maanantaina Metro-areenalta?

Edit. lisätään vielä, että mielestäni Espoon toimisto on tehnyt hyvää työtä koko kauden enkä halua turhaan kritisoida. Pienellä budjetilla operoiminen ei ole helppoa ja aikataulut ovat tiukkoja.
 
Viimeksi muokattu:

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Toivottavasti puolilta päivin ollaan valmiudessa avata yläkatsomot. Ihmiset pitää saada hallille huomenna. Eikä niin, että jäävät kotiin, kun toteavat päivällä, että matsin seuraamiseen ei ole hyviä paikkoja tarjolla.

Viimeksi oli omasta mielestä virhe kytätä yläkatsomo avaamista aivan viime tunnille

Näyttää vahvasti, että huomenna tulisi tarve avata ylähyllyt, mikä on hyvä!
 

PeHe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Siellä on toimistolla kuitenkin Kallosen Aku, Eurolan Aki, Mikael Kurki, Juuso Holtari, Saarelaisen Petri ja kaksi kappaletta Hirsoja. Kyllä siellä porukkaa löytyy. Tuon viestini jälkeen tullut K-Espoo mainosmeili sekä päivitetty nettisivuja ensimmäisen kerran 1,5 viikkoon. Tämä on toki parempi kuin ei mitään jos on tosiaan 0€-budjetti.

Toivon että kaikki yhteistyökumppanit on kontaktoitu seiskapelistä, juniorijoukkueet ja heidän vanhemmat on jollain tasolla kontaktoitu. Sellossa pyöri koko viikonlopun Sembalot ja aivan täynnä jengiä - olisiko sinne saanut jonkun kojun pikahälytyksellä?

F-liiga ja Mestis ilmoitti kauden aikana omasta yhteistyöstään. Tänään pelattiin Espoossa Indians vs TPS playoff-ottelu. Onko kontaktoitu Indiansia ja ehdotettu että KEspoo saisi spotin/mahdollisuuden mainostaa seiskapeliä ja Indians saisi näkyvyyttä maanantaina Metro-areenalta?

Edit. lisätään vielä, että mielestäni Espoon toimisto on tehnyt hyvää työtä koko kauden enkä halua turhaan kritisoida. Pienellä budjetilla operoiminen ei ole helppoa ja aikataulut ovat tiukkoja.
Mun käsityksen mukaan iso osa luetelluista nimistä ei tee kuin keikkaa pelipäivinä... Ei kait siellä toimistolla ole varsinaisesti kuin Juuso, Aku ja Kimi.

Tuo yhteistyö paikallisten muiden seurojen kanssa on hyvä nosto, tuollaista pitäisi tehdä paljon enemmän.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Illansuussa tuli sähköpostia seuralta että nyt kaikki pelissä, joten kaikki peliin!

Tuota yhteistyökuviota muiden lajien kanssahan on pohdittu ottelutapahtuman kehitysketjussa. Ehkä se joskus toteutuu.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Mikä on sun mielestä hyvä tapa somen ulkopuolella olemattomalla budjetilla nostaa peliä kansalaisten tietoisuuteen? Ei ole ihan helppo tehtävä jos ei ole budjettia eikä ihmisiä toteuttamaan? Hyviä ideoita siellä varmasti otetaan vastaan
Tässä on mun mielestä koko lipunmyynnin ydin. Joku viisasten kivi pitäisi tähän löytää. Toki myös rahaa.

Tässä alla nopean pohdinnan jälkeen tavoitteet ja ajatuksia mitä niiden takaa pitää löytyä.
1) Satunnaiskatsojien saaminen halliin.
- Näkyvyys, maine, kiinnostavuus
2) Luodaan satunnaiskatsojille tunne siitä, että kannatti tulla ja kannattaa tulla toistekin.
- Vaivattomuus, viihde & menestys, hinta/laatu vs kilpailevat tapahtumat
3) Tehdä satunnaiskatsojalle palaaminen mahdollisimman helpoksi.
- Näkyvyys, tuttu asia, vaivattomuus
4) Luoda syvempi yhteys Satunnaiskatsojiin ja ”tehdä” heistä vakiokasvoja.
- Yhteisöllisyys, viihde & menestys, hinta/laatu vs kilpailevat tapahtumat

Ajallisesti mittarit pitää laittaa sekä lyhyelle, että pitkälle aikavälille. Lyhyt aikaväli kertoo viestinnän tehokkuudesta ja pidempi aikaväli tuotteen vetovoimasta. Jälkimmäisessä urheilullinen menestys lienee keskiössä.

Olen edelleen sitä mieltä, että tämä on UTJ:n kanssa tärkein rooli seurassa tällä hetkellä. Oikea taho tätä ajamaan eteenpäin olisi CMO tai CRO. Pitää löytää henkilö, joka pistää kädet saveen, mutta näkee samalla ison kuvan ja ymmärtää jo valmiiksi markkinoinnin lainalaisuuksia sekä niiden analytiikkaa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #42

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Yläkatsomo on nyt auki niitä preferoiville

Edit. Mielenkiintoista, että yläkatsomon avaus on ehkä lisännyt kaarteen kiinnostavuutta. Toiminee jonkinlaisena ankkurina. Yläkatsomossa ei vielä kovin montaa paikkaa ole mennyt.
 
Viimeksi muokattu:

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Yläkatsomossa ei vielä kovin montaa paikkaa ole mennyt.

Yli 20 jo kuitenkin, mikä on usea sata euroa lipputuloja.

Ja kuitenkin alakatsomoista löytyy vielä kohtalaisia paikkoja.

Kello on kuitenkin vasta 14. Osa tekee päivällä päätöksen mennä matsiin. Vaikka lipun ostaakin myöhemmin, kun esim ostettavien vierekkäisten lippujen määrä tarkentuu muilta saatujen vahvistusten myötä.

Yläkatsomomahdollisuuden tiedossa olo helpottaa päätöksentekoa.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Yläkatsomo on nyt auki niitä preferoiville

Edit. Mielenkiintoista, että yläkatsomon avaus on ehkä lisännyt kaarteen kiinnostavuutta. Toiminee jonkinlaisena ankkurina. Yläkatsomossa ei vielä kovin montaa paikkaa ole mennyt.
Jännä että esim. katsomossa 205 olisi vain 12 riviä. Minulla on lippu tuolta riviltä, ja olen melko varma että selän takana on vielä rivi 13.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Jännä että esim. katsomossa 205 olisi vain 12 riviä. Minulla on lippu tuolta riviltä, ja olen melko varma että selän takana on vielä rivi 13.
Kun aikanaan kaukaloa levennettiin, niin yksi rivi poistui sivuilta. Eli kaukaloa lähinnä on rivi 2.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Katsomokarttaa kun katsoo niin jaksaa ihmetyttää, miksi taas viimeisenä täyttyy kulma 102/207 vaikka mielestäni ehkä yksi parhaista paikoista katsoa peliä. Mieluummin olen siellä kuin vaikka heti vaihtoaitioiden takana.

Olet oikeassa, sieltä peliä näkee hyvin, sillä kenttä aukeaa sopivasti. Toki vaatii hetken asennoitua siihen, sillä oma pääty näkyy erinomaisesti ja toinen pääty hieman soveltaen.

Suurin syy lienee, ettei liput tuohon myy, rumpu. Ei tavallinen perhe tai matsinseuraaja halua ostaa lippua paikkaan, jossa rumpu paukkuu lähellä koko matsin. Ei korvat sitä kestä. Ne ketkä ymmärtää sen osana fanitusta, ajattelevat toisin.

Oma kaveri oli ollut Tuton rummun lähellä aiemmassa pelissä. Totesi ettei tule enää yhteenkään peliin hallille. Sanoin kyllä että eihän se K-Espoon vika ole, ja että lipun voi ostaa myös toiselle puolelle kaukaloa.

Noh, juuri ilmoitti, että onkin menossa tänään yläkatsomoon, heh. Eli ei saanut Tuton paukuttaja lipunmyyntiä estettyä sittenkään.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös