Olen joskus aiemmin täällä Jatkoajassa aiheesta puhunut, itse näen että onnistumisen yleisömäärissä määrittelee kausikorttimyynti, nimenomaan se kokonaisuus mitä myydään yrityksille ja yksityisille. Ja katsomon täyttöaste määrittelee pitkälti onnistuneen kauden, taloudellisesti
Jos myyt 1000 kausaria niin on aika helvetin vaikeaa myydä ottelupäivälle 3000-5000 ottelulippua Espoossa läpi kauden. Kaiken lisäksi halli sijaitsee alueella josta vuosikymmenet on ajettu Töölööseen katsomaan stadilaisten lätkää, tämä näkyi edellisellä Liiga-stintillä vielä selvästi, nyt voi olla sukupolvenvaihdosta tapahtunut ja -92 alkaneen nousun aikaisia kannattajia paljon alueella perheineen. Uskon että vaikuttaa positiivisesti.
Vertailuksi IFK myy parhaimmillaan sen yli 4000 kausaria, siihen ottelupäivälle se 2000-3000 niin katsomo näyttää jo hyvältä. Perinteitä on vaikka muille jakaa ja alueella väkeä riittämiin usealle eri lajille ja seuralle. Töölöstä ei ole tarvinnut ajaa minnekään seuratakseen pääsarjaurheilua, se on urheilupyhättö. Seura kuin seura tarvitsee paikallisuutta menestyäkseen.