Minä kyllä uskon, että somemarkkinointi on tehokkain tapa saavuttaa potentiaalinen yleisö K-Espoon peleihin kun sitä vielä viritellään kilpailuilla eli käytännössä saadaan ihmiset jakamaan somemainoksia omalle ystäväpiirilleen.Täähän se. Haluaisin kyllä että Espoossa näkyisi katukuvassa K-Espoo ja espoolaisen liigakiekon uusi tuleminen, esim kauppakeskuksissa, kadunvarsimainoksissa ja bussipysäkeillä.
Ja lisäksi Länsiväylä yhteistyön tuoma näkyvyys ei somea seuraaville. Tukena kauppakeskusmarkkinointia.
Toimistolla ja hallituksessa (myös ry) on nämä hommat varmasti tutkittu ja laskettu. Yritysverkostoituminen on ymmärtääkseni hyvällä alulla, toki toimiston pitää ymmärtää, että yksikään firma ei vastikkeetta rahoja anna, pitää saada hyötyjä myös takaisin päin.