Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 676 112
  • 3 080

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On teillä kyllä hermoja. Ite odotan tätä liiganousua kuin lapsi joulupukkia, kun 8 vuotta tähän meni. Pitkä tulee kesästä itellä.
Sama. Lähes päivittäin tulee käytyä seuran somekanavat, nettisivut yms läpi jos sieltä jotain uutta tihkuisi, mutta harmillisen harvoin mitään löytyy.

Laittaisivat edes vaikka taas laskurin pyörimään ensimmäisen harjoitusotteluun asti, niin voisi sitä sitten tuijotella.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Kunhan elokuussa alkaa rummuttaminen niin itelleni riittää. Nyt on hellesäät, ei paljoa lätkä käy mielessä.
Mulla ihan sama. Nyt kun Skoda Cup-rummutuskin on mediassa vihdoin ohi, on aika nauttia tästä mahtavasta vuodenajasta ja hengähtää hetkeksi koko jääkiekosta. Tai no on se ihan mielenkiintoista nähdä nosteleeko kukaan suomalainen Stanley Cupia, mutta näin pääosin kiekkokausi loppui kohdallani jo huhtikuussa.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Yksi toive olisi; Jos saataisiin kotisivujen URL-osoite päättymään prefiksiin .fi, .com prefiksin sijaan, mikä se nykyään on.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Yksi toive olisi; Jos saataisiin kotisivujen URL-osoite päättymään prefiksiin .fi, .com prefiksin sijaan, mikä se nykyään on.
Sähköpostit on jo .fi, varmaan vaihtuu nettikin
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #42

Ballo

Jäsen
Mua ihmetyttää miksi some on niin hiljainen. Pitäisi luoda hyvää pöhinää laittamalla paljon videoita joukkueen arjesta, haastatteluita ja muuta vastaavaa. Nyt ei ole siis ainuttakaan haastatelua eetterissä. Ei edes päävalmentaja Ahon haastattelua tai yhdenkään pelaajan. Nyt herätys siellä toimistolla. Pitäisi tehdä kaikki mahdollinen, jotta saadaan koko Espoo tähän juttuun mukaan. Laadukkaasta sometekemisestä olisi hyvä aloittaa.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mua ihmetyttää miksi some on niin hiljainen. Pitäisi luoda hyvää pöhinää laittamalla paljon videoita joukkueen arjesta, haastatteluita ja muuta vastaavaa. Nyt ei ole siis ainuttakaan haastatelua eetterissä. Ei edes päävalmentaja Ahon haastattelua tai yhdenkään pelaajan. Nyt herätys siellä toimistolla. Pitäisi tehdä kaikki mahdollinen, jotta saadaan koko Espoo tähän juttuun mukaan. Laadukkaasta sometekemisestä olisi hyvä aloittaa.
Mä oon kyllä samaa mieltä pitkälti, mutta uskon tuon osittain johtuvan siitä, että nettisivut ja äpit ja materiaalit niihin on työstössä ja kun ne on saatu valmis niin alkaa rummutus, toivottavasti. Ehdottomasti samaa mieltä tuosta vikasta lauseestasi jonka boldasin lainaukseen.

Ps. Taisit olla tulokas niin tervetuloa vaan palstalle. Hyvä vaan, että saadaan uusia keskustelijoita ja näkökulmia tännekin.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Olen sekä samaa että eri mieltä. Samaa siinä mielessä, että muutama haastattelu mm. Jykän kohdalla olis ollut kiva saada viimeisten jäätreenien jälkeen. Mutta mielestäni nyt kesäkuussa ja heinäkuun alussa ei ole välttämätöntä iskeä hirveätä tahtia uutta materiaalia ulos, vaan mieluummin sitten tehdään sitä suunnittelutyötä, materiaalin valmistusta, nettisivujen hiomista yms.

Viimeistään heinäkuun puolessa välissä toivon että aktiivisuus kasvaa huomattavasti. Ja silloin ollaan valmiina niillä materiaaleilla, joita tuo 1,5kk on ollut aikaa valmistella.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olen aika samoilla linjoilla @Heketys -nimimerkin kanssa. Olisihan se kiva jos saataisiin kunnon Kiekko-Espoo -hype, joka vaan kiihtyisi kesän mittaa. Käytännössä tämä on kuitenkin täysi mahdottomuus. Sellaisen yrittäminen johtaisi luultavasti siihen ettei loppukesästä seuran somea jaksaisi seurata kuin kaikkein vannoutuneimmat katsomon soturit. Ajoitus on tärkeä, maximum attack niin että kiima on kovinta kauden alkaessa tai vähän sen jälkeen. Kesän matskut on syytä ladata sosiaaliseen median vähän ennen kauden alkua, kauden alettuahan alkaa kertyä ns. oikeaakin materiaalia.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Yhteen asiaan voisi ehkä jo kesällä panostaa hiukkasen: ensimmäisen kotiottelun lipunmyynti.
 

Artisokka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Yhteen asiaan voisi ehkä jo kesällä panostaa hiukkasen: ensimmäisen kotiottelun lipunmyynti.

Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta eikös ekan pelin kuitenkin pitäisi myydä "kuin itsestään" täyteen? Monen vuoden odottelun jälkeen takaisin Liigassa ja terveellä pohjalla jne. Voisi siis luulla, että se on ne kotipelit numero 2 ja 3 joka kaipaa jo vahvempaa panosta markkinointiin ja myyntiin.
 

Hokipedia

Jäsen
Suosikkijoukkue
IFK, LA Kings, Underdog
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta eikös ekan pelin kuitenkin pitäisi myydä "kuin itsestään" täyteen? Monen vuoden odottelun jälkeen takaisin Liigassa ja terveellä pohjalla jne. Voisi siis luulla, että se on ne kotipelit numero 2 ja 3 joka kaipaa jo vahvempaa panosta markkinointiin ja myyntiin.
Ainoa syy, miksi ei myisi täyteen on se, että seuran sisällä sorrutaan tähän samaan ajatteluvirheeseen.
 

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta eikös ekan pelin kuitenkin pitäisi myydä "kuin itsestään" täyteen? Monen vuoden odottelun jälkeen takaisin Liigassa ja terveellä pohjalla jne. Voisi siis luulla, että se on ne kotipelit numero 2 ja 3 joka kaipaa jo vahvempaa panosta markkinointiin ja myyntiin.
Toki, mutta jokseenkin huomaavaista olisi myydä ajoissa, jotta sinne varmasti saataisiin noita epäröiviä entisiä Blues-kannattajia sekä aitiot takuulla täyteen. Huonoin alku olisi, jos jotkut HIFK:n ja Jokerien kannattajat hallin täyttäisivät.
 

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Anteeksi vieraisiin pöytiin huutelu, mutta eikös ekan pelin kuitenkin pitäisi myydä "kuin itsestään" täyteen? Monen vuoden odottelun jälkeen takaisin Liigassa ja terveellä pohjalla jne. Voisi siis luulla, että se on ne kotipelit numero 2 ja 3 joka kaipaa jo vahvempaa panosta markkinointiin ja myyntiin.
Viimeksi kun tarkistin niin Jokereilla ei ole toimitusjohtajaa eikä viestintäjohtajaa. Kausikorttimyynnistä saa pelkkää parkkipaikkalippua ja some on pimentynyt elokuun alkuun saakka. Eli jos kausarit tulevat teillä myyntiin ennen tätä, niin kukaan ei siitä tule tietämään.

Takaisin asiaan, eli Espooseen. Tiedä sitten milloin ja ketä vastaan ensimmäinen matsi pelataan, niin omat frendit ovat jo aikapäiviä sitten sanoneet et siellä on oltava paikalla. Ensimmäisen matsin markkinointiin laitettava silti paukkuja, vaikka kuinka kovat odotukset silloin olisikaan.

Espoon kausarimyynnistä sen verran, että early bird hinnat eivät ole enää tietenkään myynnissä, mutta myöskään viime vuoden kausarien omistajille varattuja paikkoja ei olla avattu yleiseen myyntiin. Itse päätin ottaa eri paikasta kun viimeksi, mutta näyttäisi oma vanha paikka olevan edelleen lukittuna.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tämä ei ole vielä ihan viimeistelty idea, mutta erään kannattajayhdistyksen jäsenen ehdotus, johon itse lähden kyllä vaikka veturiksi...

Kun on ensimmäinen kotimatsi Liigassa, lähdetään yhdessä metrolinjan reittiä marssimaan Espoonlahden Forumilta kohti Metro Areenaa. Mukaan voi tulla koska vaan reitin varrelta - voi myös hypätä metroon kesken matkan, jos jalka painaa.

Ideana lähinnä se, että... kunnioitetaan historiaa sieltä, mistä se nyt lähti uudestaan.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Kun on ensimmäinen kotimatsi Liigassa, lähdetään yhdessä metrolinjan reittiä marssimaan Espoonlahden Forumilta kohti Metro Areenaa. Mukaan voi tulla koska vaan reitin varrelta - voi myös hypätä metroon kesken matkan, jos jalka painaa.

Eikä varmaan haittaa vedellä fillarilla kävelyvauhtia tai taluttaen joukon mukana, jos kävely tuon matkan läpi arveluttaa?
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Eikä varmaan haittaa vedellä fillarilla kävelyvauhtia tai taluttaen joukon mukana, jos kävely tuon matkan läpi arveluttaa?
En itse näe kovin suurta ongelmaa..

Toisaalta, itse kylläkin ajattelin alkaa patikoimaan rantaraittia pitkin enemmän niin ettei jalkakramppi iskisi kahden metroaseman välissä, jos on iskeäkseen, niin ei tarvitse pahimmassa tapauksessa kovin pitkään kävellä ennen kuin voisi metron kyytiin loikata.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En itse näe kovin suurta ongelmaa..

Toisaalta, itse kylläkin ajattelin alkaa patikoimaan rantaraittia pitkin enemmän niin ettei jalkakramppi iskisi kahden metroaseman välissä, jos on iskeäkseen, niin ei tarvitse pahimmassa tapauksessa kovin pitkään kävellä ennen kuin voisi metron kyytiin loikata.
Juuri tuon takia miettiin sitä Metron linjausta reitiksi, että mukaan on helppo hypätä ja tarvittaessa voi jäädä pois jos alkaa painamaan liikaa. Toki se muutenkin sopii teemaan kun Metro-Areena on kohteena.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Nyt sitten tullut Massin haastattelua someen. Sai odottaa ja ehkä jopa vähän pyytääkin, mutta tulipahan nyt. Kyllä tuolla viikon verran ainakin pärjää.
 
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Nyt sitten tullut Massin haastattelua someen. Sai odottaa ja ehkä jopa vähän pyytääkin, mutta tulipahan nyt. Kyllä tuolla viikon verran ainakin pärjää.
Jännä, että kun uusista ulkomaalaispelaajista tuli puhe, ei tuossa yhteydessä maininnut Rohdinin olevan tuttu jo viime kaudelta Mladá Boleslavista.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: #42

Kuuukko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Juuri tuon takia miettiin sitä Metron linjausta reitiksi, että mukaan on helppo hypätä ja tarvittaessa voi jäädä pois jos alkaa painamaan liikaa. Toki se muutenkin sopii teemaan kun Metro-Areena on kohteena.
Ideana hieno kyllä, aina peukkua nostalgialle.

Jos tuota haluaisi keventää (ja saada ehkä sitä kautta enemmän porukkaa mukaan), niin ehkä marssin voisi aloittaa Espoonlahden Forumilta, josta ensimmäinen suunta olisi Espoonlahden metroasemalle, josta suhattaisiin Matinkylään ja sitten marssien taas entisen Matinkylä Gardenin paikalle. Tuosta sitten jalkamarssilla Metro Areenalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös