Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 662 335
  • 2 994

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Jäähonka + espoolaiset, HIFK
Tässä oli selkeä arviointivirhe asettaa laskuri alkamisaikaan mihin ei ollutkaan streamia... Hulluksihan tässä tulee!
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
En ymmärrä, että miksi laskurien kanssa hypetetään suuria uutisia ja tiedotustilaisuutta klo 15, mutta sitten ei voida livestreemata tätä. Kuitenkin se nauhoitetaan, joten miksei olisi voinut striimata suoraan? Nyt tää vain lässähtää, kun ei missään mediassakaan puhuta mitään.
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vähän odotin että tänään olisi tilaisuuden yhteydessä laitettu uudistetut nettisivut ulos, mutta ei vielä näköjään.

Sellaisen korjauksen tekisin sivuilla olevaan uutiseen, että ensi kauden valmennustiimiin kuuluu Tomas Westerlund, ei Tuomas.
 
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo.
Vähän odotin että tänään olisi tilaisuuden yhteydessä laitettu uudistetut nettisivut ulos, mutta ei vielä näköjään.

Sellaisen korjauksen tekisin sivuilla olevaan uutiseen, että ensi kauden valmennustiimiin kuuluu Tomas Westerlund, ei Tuomas.
Samoin pelaajien esittelyssä lukee Thomas Koch, vaikka oikea nimi on Anders Koch. Pieniä juttuja, mutta ei anna ammattimaista kuvaa.
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
849€ kausari esim katsomossa 10

Mun vanhat paikat tosiaan blokattu yleisessä myynnissä
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Mulla on nyt sähköpostissa viesti joka sisältää myös linkin vanhan kausarin uusimiseen
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Tiedotustilaisuuden perusteella uskon että jopa ennen kauden alkua rosteri muuttuu.

Tuntuu myös Ahon puheiden perusteella siltä että Espoo voi tulevaisuudessa olla varsin haluttu joukkue pelaajien mielessä, jos nuo lupaukset ”ihmisistä” ja ”arvoista” onnistutaan lunastamaan. Pelkkä palkka ei kaikkia pelaajia vedä.

Erityisen hienoa on se, että putki junioreista edariin on nyt ehjä ja on selvä lupaus että sieltä liigajengiin noustaan. Uusia sankaritarinoita on taatusti nuorissa luvassa
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kiekko-ESPOO. En tiedä mitä mieltä tuosta kirjoitusasusta olen. Erikoiselta näyttää fonttivalinta kun ei ole tottunut, mutta ei nyt isompia häpeäntunteita aiheuta kuitenkaan. Onkohan tuo ajateltu pysyväksi tyyliksi, vai nyt tähän vaan uuden liigataipaleen muutosvaiheeseen?

Katsellaanpa nyt se video sitten, ehkä selviää lisää.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Kiekko-ESPOO. En tiedä mitä mieltä tuosta kirjoitusasusta olen. Erikoiselta näyttää fonttivalinta kun ei ole tottunut, mutta ei nyt isompia häpeäntunteita aiheuta kuitenkaan. Onkohan tuo ajateltu pysyväksi tyyliksi, vai nyt tähän vaan uuden liigataipaleen muutosvaiheeseen?

Katsellaanpa nyt se video sitten, ehkä selviää lisää.

Näin kuopiolaisen silmin toi fontti on ihan perkeleen siisti
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Kiekko-ESPOO. En tiedä mitä mieltä tuosta kirjoitusasusta olen. Erikoiselta näyttää fonttivalinta kun ei ole tottunut, mutta ei nyt isompia häpeäntunteita aiheuta kuitenkaan. Onkohan tuo ajateltu pysyväksi tyyliksi, vai nyt tähän vaan uuden liigataipaleen muutosvaiheeseen?

Katsellaanpa nyt se video sitten, ehkä selviää lisää.
Itse tulkitsen sen painottavan juuri sitä espoolaisuutta ja espoolaista seura-identiteettiä. Sytyn oikein hyvin tuolle fonttin-valinalle näin itse ainakin.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuo Kiekko-sanan fontti tuo itselleni varsin voimakkaan tuulahduksen 90-luvun lopulta. Ehkä liittyy tietotekniikkaan? Macintosh? Ehkä joku uudempien Amigoiden fontti? Myös tulee mieleen Espoossa jaettu e-posti-lehti (vai mikä sen lehden nimi oli, kaupungin julkaisu taisi olla?*). Tätä en siis tarkoita mitenkään kritiikkinä, vaan se minkä tunnereaktion se minussa herättää.

Toinen juttu, nytkö Kiekko-Espoon voi kirjoittaa myös Kiekko-ESPOO, kun seura itsekin tuota asua käyttää?

edit.: *e-maili?
 
Viimeksi muokattu:

Telaketju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Tiedotustilaisuudessa mainittiin ensi kauden uudistettu peliasu jonka voi tilata kausarin yhteydessä. Voisiko olla mahdollista että tässä kuvassa on uudet pelipaita tyylit? Koti tummasinisenä, vieras keltainen ja 3 vaalean sininen kaikki varustettuna ysärikuviolla.
 

Telaketju

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
katso liitettä 33825
Tiedotustilaisuudessa mainittiin ensi kauden uudistettu peliasu jonka voi tilata kausarin yhteydessä. Voisiko olla mahdollista että tässä kuvassa on uudet pelipaita tyylit? Koti tummasinisenä, vieras keltainen ja 3 vaalean sininen kaikki varustettuna ysärikuviolla.
 

Liitteet

  • IMG_3009.jpeg
    IMG_3009.jpeg
    380,8 KB · kertaa luettu: 82

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
katso liitettä 33825
Tiedotustilaisuudessa mainittiin ensi kauden uudistettu peliasu jonka voi tilata kausarin yhteydessä. Voisiko olla mahdollista että tässä kuvassa on uudet pelipaita tyylit? Koti tummasinisenä, vieras keltainen ja 3 vaalean sininen kaikki varustettuna ysärikuviolla.
Jotenkin kelta-sininen vieraspaita ei houkuttais ainakaan näin ennakkoon. Tulee mieleen rauman kettupaidat.

Ja kuten jossain aikasemmin mainitsin, jos tuo syherökuvio otetaan paitoin niin voisi sopia Esim. Uuteen retropaitaan eli 3. Paidaksi. Muuten jatkaisin about samoilla kun nyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös