Nyt pitäisi saada laskuri milloin nauhoite tulee ulos.Tässä oli selkeä arviointivirhe asettaa laskuri alkamisaikaan mihin ei ollutkaan streamia... Hulluksihan tässä tulee!
Kiekko-Espoo perustaa uuden superliigan, johon nykyiset liigajengit voi ostaa paikan 2,2 miljoonan euron hintaan.Senverran suuria uutisia, että lehdistökin on mykistynyt.
Myös Turkin liirat käy. Mutta vain käteisenä.Kiekko-Espoo perustaa uuden superliigan, johon nykyiset liigajengit voi ostaa paikan 2,2 miljoonan euron hintaan.
Vähän odotin että tänään olisi tilaisuuden yhteydessä laitettu uudistetut nettisivut ulos, mutta ei vielä näköjään.
Se on kyllä jännää koska TicketMasterin sivuilla laskuri käy koko ajan kohti kello 17.00. Olisin itsekin odottanut että aiheesta tiedotetaan hyvissä ajoin.Itsehän odotin että kausikorteista olisi julkaistu tietoa.
Hiljaista on.
Samoin pelaajien esittelyssä lukee Thomas Koch, vaikka oikea nimi on Anders Koch. Pieniä juttuja, mutta ei anna ammattimaista kuvaa.Vähän odotin että tänään olisi tilaisuuden yhteydessä laitettu uudistetut nettisivut ulos, mutta ei vielä näköjään.
Sellaisen korjauksen tekisin sivuilla olevaan uutiseen, että ensi kauden valmennustiimiin kuuluu Tomas Westerlund, ei Tuomas.
Kausari. Hankittu.
Alkais jo!
Kiekko-ESPOO. En tiedä mitä mieltä tuosta kirjoitusasusta olen. Erikoiselta näyttää fonttivalinta kun ei ole tottunut, mutta ei nyt isompia häpeäntunteita aiheuta kuitenkaan. Onkohan tuo ajateltu pysyväksi tyyliksi, vai nyt tähän vaan uuden liigataipaleen muutosvaiheeseen?
Katsellaanpa nyt se video sitten, ehkä selviää lisää.
Itse tulkitsen sen painottavan juuri sitä espoolaisuutta ja espoolaista seura-identiteettiä. Sytyn oikein hyvin tuolle fonttin-valinalle näin itse ainakin.Kiekko-ESPOO. En tiedä mitä mieltä tuosta kirjoitusasusta olen. Erikoiselta näyttää fonttivalinta kun ei ole tottunut, mutta ei nyt isompia häpeäntunteita aiheuta kuitenkaan. Onkohan tuo ajateltu pysyväksi tyyliksi, vai nyt tähän vaan uuden liigataipaleen muutosvaiheeseen?
Katsellaanpa nyt se video sitten, ehkä selviää lisää.
Tarkoitatko nyt ihan Espoo-lehteä? Vai jotain ei-nykyhetken julkaisua?Myös tulee mieleen Espoossa jaettu e-posti-lehti (vai mikä sen lehden nimi oli, kaupungin julkaisu taisi olla?*).
edit.: *e-maili?
katso liitettä 33825
Tiedotustilaisuudessa mainittiin ensi kauden uudistettu peliasu jonka voi tilata kausarin yhteydessä. Voisiko olla mahdollista että tässä kuvassa on uudet pelipaita tyylit? Koti tummasinisenä, vieras keltainen ja 3 vaalean sininen kaikki varustettuna ysärikuviolla.
Jotenkin kelta-sininen vieraspaita ei houkuttais ainakaan näin ennakkoon. Tulee mieleen rauman kettupaidat.katso liitettä 33825
Tiedotustilaisuudessa mainittiin ensi kauden uudistettu peliasu jonka voi tilata kausarin yhteydessä. Voisiko olla mahdollista että tässä kuvassa on uudet pelipaita tyylit? Koti tummasinisenä, vieras keltainen ja 3 vaalean sininen kaikki varustettuna ysärikuviolla.