Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 662 190
  • 2 994

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tänään saatiin ihan mahtavia uutisia, itsellä ainakin nyt paljon luottavaisempi olo jatkoa ajatellen.

Vähän kyllä kuitenkin jäi sellainen fiilis tästä tämänpäiväisestä, että "tässäkö se nyt oli?" Huikea steppi saatiin lähemmäs liigaa, ja suurelle yleisölle ulos tuli pari lehtijuttua sekä Sashan twiitti. Seura itse ilmoitti, että liigasta tulee loppuviikoksi pelaaja lainalle.

En sinänsä moiti viestintää tässä, mutta vähän hämmentynyt fiilis vaan jäi jos tässä tosiaan ei mitään muuta kerrottavaa enää tule toimistolta.
Ihmettelen kyllä suuresti jos tämän illan aikana ei tule lisää ja laajempia juttuja eri medioihin. Tuskin siellä kuitenkaan on kerrottu mitään niin mullistavaa että mediat kilpailisivat siitä kuka saa jutun ensimmäisenä julki.
 

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Itse mielellään jopa kehun tätä strategiaa, jossa tilaisuus on suljettu. Ja sen seurauksena paikallaolijoille on varmaankin kerrottu yhteiset noudatettavat säännöt. Täten valta on K-Espoolla, milloin asia tulee julki, ja kenen toimesta - ehkä omalla tiedotteella ennen muita?. Eikä siis niin, että nopein toimittaja nappaa shown itselleen ja klikit mediassa. Tai että kaikenmaailman tihutoimittajat tulee heittämään kapulaa rattaisiin.
 

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Somevastaava Saarelaisen IG storysta tietää kertoa, että ison omenan ulkoseinään nousee 13m korkea mainos. Kiva nähdä katukuvassa jälleen oman joukkueen mainontaa,, isosti!

Iso Omena näkyy joukkueen yhteistyökumppanien joukossa, joten varmasti osa sitä.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Iso Omena näkyy joukkueen yhteistyökumppanien joukossa, joten varmasti osa sitä.
Joo, muistaakseni jossain IG päivityksessä sanottiin, että yhteistyössä Iso Omena kanssa, mikä on hieno asia. Toivottavasti saadaan Lippulaiva, Sello, Ainoa ja miksei myös Espoon tori yhteistyökumppaneiksi. Aikasemminhan lippulaivan K-market Seilori taisi olla myös yhteistyössä ja myi myös fanituotteita, olisi hyvä nähdä tällästä yhteistyötä ja sini-keltasta väriä laajemmin myös muilla K-kauppialta. Vink vink K-kauppiaat ;)

edit. pieni lisäys viimeseen lauseeseen
 
Viimeksi muokattu:

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Joo, muistaakseni jossain IG päivityksessä sanottiin, että yhteistyössä Iso Omena kanssa, mikä on hieno asia. Toivottavasti saadaan Lippulaiva, Sello, Ainoa ja miksei myös Espoon tori yhteistyökumppaneiksi. Aikasemminhan lippulaivan K-market Seilori taisi olla myös yhteistyössä ja myi myös fanituotteita, olisi hyvä nähdä tätä laajemmin myös K-kauppialta. Vink vink K-kauppiaat ;)
Seilorin K-Kauppiashan on Kiekko-Espoon omistajia. Tosin jäi eläkkeelle kauppiashommista kun Lippulaiva valmistui. Nythän Hempalla on iso projekti menossa Kivenlahden metroaseman tuntumassa kun rakentaa sitä uutta urheilukeskusta. Saa nähdä millaisia kuvioita se tarjoaa aikanaan Kiekko-Espoolle. Ainakin jääkiekkoon liittyviä harjoitustiloja sinne on tulossa.


Tuossa Länsiväylän jutussa on enemmän tietoa projektista.

 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ainiin mihinköhän ne Kiekko-Espoo-bisset on kadonneet? Nythän homman voisi tehdä uusiksi esim Fat Lizardin kanssa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaihtoehtoja on monia. Espoossa monta hyvää panimoa.

On toki, mutta Fat Lizard on yhteistyökumppani. Varmasti muutkin panimot ovat tervetulleita, ei siinä!
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olarin Panimo kävisi myös erittäin hyvin. Ei muuta kuin suorittamaan!
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Luuletko, ettei ole ollut kesästä asti työn alla? Toivottavasti on pian valmis.
Tainnut olla työn alla nyt jo vuoden verran, jos oikein ymmärsin. Toivottavasti tulisi jotain peruslageria maukkaampaa.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olkoon mitä on, edellistäkin ostettiin pelkän logon takia vaikka kovin peruskamaa oli. Kunhan tulee saataville.
 

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä olen nimenomaan lagereiden ystävä joten hyvä pienpanilager tai pils olis mun valinta. Ruotsalaisen bulkkioluen myyminen Kiekko-Espoon brandillä oli mun mielestä virhe. Espoossa on kuitenkin useita hyviä pienpanimoita niin sieltä suunnalta luulisi saavan rakennettua paremman yhteistyöpaketin molemminpäin. Tämä ruotslainen panimo tuskin sai tai odottikaan tuosta muuta kuin tuottajahinnan.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mä olen nimenomaan lagereiden ystävä joten hyvä pienpanilager tai pils olis mun valinta. Ruotsalaisen bulkkioluen myyminen Kiekko-Espoon brandillä oli mun mielestä virhe. Espoossa on kuitenkin useita hyviä pienpanimoita niin sieltä suunnalta luulisi saavan rakennettua paremman yhteistyöpaketin molemminpäin. Tämä ruotslainen panimo tuskin sai tai odottikaan tuosta muuta kuin tuottajahinnan.
Kaikki kyllä käy, mutta Lager ja Pils on varmasti helppo valinta monille. Joka tapauksessa tulee ostettua jos / kun tulee myyntiin, jos ei ole jotai todella ihmeelistä chili karpalo olutta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös