Tämä on hyvä, mutta vetoaa lähinnä niihin, jotka jo muutenkin ovat lähellä seuraa.
Totta, mutta suurin osa niistä joiden suosikkiseura on Kiekko-Espoo eivät käy peleissä. Itsekin odotin 90-luvulla jännityksessä illan Urheiluruutua ja Kiekko-Espoon pelien tuloksia. Jossain vaiheessa aloin seuraamaan pelitilanteita Teksti-TV:stä ja radiosta YLE:n jääkiekkokierroksesta. Tuollaiselle penniä venyttäville katsojallr kuten minä olin ilmainen somemateriaali on huumetta.
Sitten jossain vaiheessa itselläni iski tajuntaan että raha ei enää olekaan este peleissä käynnille. Itse luultavasti kävin ensimmäistä kertaa Barona-areenalla kun Blues hävisi Zürich Lionsille CHL:ssä joskus 15 vuotta sitten. Sain vapaalipun, siitä se sitten pikkuhiljaa lähti (en kuitenkan kannata laajamittaista vapaalippujen jakamista vaikka se kohdallani toimikin).
Tosin mikäli muistan oikein, niin ei ne ennakkovideot Bluesin aikaan mitään tuhansia katsojia saaneet. Mutta oli ne pakko katsoa ja uskon että kyllä ne irtoloppumyyntiä lisäsivät. Ja esim. Cami ja Jimmy Kurki olivat sen verran hauskoja että videot tuli katsottua moneen kertaan. Aki Eurola on myös viihdyttävä, siis täysin positiivisella tavalla, en tiedä miksi. Töissäkin ollessa tuntee koko iltapäivän että on pelipäivä, kun videon on katsonut lounastunnilla.