Onhan HIFKillä rahakkaana seurana ollut pitkät perinteet mainontaan Espoossa, josta iso osa heidän kannattajiaankin on. Puheissaan stadilaisia, todellisuudessa espoolaisia. Kiekko-Espoolla taas ei Mestis-vuosina luonnollisesti ole ollut varaa ton tyyppiseen mainontaan, nyt varmaan liigassa resursseja on enemmän. Kannattaako niitä sitten ampua dösäreille, on eri asia.Pakko tulla ulkopuolisena ihmettemään. Kävin Otaniemessä viime viikonloppuna, ja näin useita IFK:n mainoksia, mutta en yhtään Kiekko-Espoon mainosta missään. Onko ihan yleinen käytäntö että IFK (edelleen) näkyy niin voimakkaasti Espoossa verrattuna Kiekko-Espooseen?
Tää on ollut IFK taktiikka jo pitkään, mainostaa Espoossa dösäreillä tai tienvarsimainoksissa. Ei kai sille voi kauheesti mitään jos ovat mainoksistaan maksaneet.Pakko tulla ulkopuolisena ihmettemään. Kävin Otaniemessä viime viikonloppuna, ja näin useita IFK:n mainoksia, mutta en yhtään Kiekko-Espoon mainosta missään. Onko ihan yleinen käytäntö että IFK (edelleen) näkyy niin voimakkaasti Espoossa verrattuna Kiekko-Espooseen?
Tähän samaa mieltä, mutta sen verran korjaan, että HSL:llä ei ole metrojen diginäyttöjen ja niissä mainostamisen kanssa mitään tekemistä. Noita hoitaa JCDecaux ja tästä syystä tuollainen yhteistyö tuskin onnistuu. Hinnoista minulla ei ole hajua, mutta nuo ympäristöt ovat hyviä, sillä muita mainoksia on hyvin vähän ja huomio kiinnittyy vain niihin muutamiin näyttöihin.Toinen mihin panostaisin olisi Metro-asemien yhteyteen mainoksien laittaminen (tai mainos metrojunien ruuduilla). Areenan nimi jo itsessään on Metro-areena, eiköhän tuostakin saisi jonkun hyvän diilin kasaan järkevään hintaan. Metro-areena voisi vuorostaan vaikka mainostaa HSL:ää.
Niin, ainakin metrossa ite tuijotan vain näyttöä jossan on vaihtuvia mainoksia ja säätietoja. Paitsi niillä osuuksilla jotka on maanpäällä, Espoossa niitä tosin ei edes oleTähän samaa mieltä, mutta sen verran korjaan, että HSL:llä ei ole metrojen diginäyttöjen ja niissä mainostamisen kanssa mitään tekemistä. Noita hoitaa JCDecaux ja tästä syystä tuollainen yhteistyö tuskin onnistuu. Hinnoista minulla ei ole hajua, mutta nuo ympäristöt ovat hyviä, sillä muita mainoksia on hyvin vähän ja huomio kiinnittyy vain niihin muutamiin näyttöihin.
Toi IFK:n tapaus oli vielä U16 joukkueen joku heppu. Eli ei varsinaisesti mitään tekemistä edarin kanssa, mutta paska valuu pahasti sinnekin. Ainakin hyvä muistutus että kun olet seuran tilaisuudessa tai kannat seuran tunnuksia niin edustat koko seuraa.Niin no, tänään HS:ssa Kimi Räikkösen myötä K-Espoo esillä. Samaan aikaan IFK esillä mediassa, kun joukkueen taustahenkilö kävi liikenteenohjaajan kanssa ottamassa yhteen.
Mainosta ja markkinointia kumpikin.
Mulla ei oo kysymystäkään meenkö hallille. Ekaa kertaa tällä kaudella metrolle olen menossa niin pitäähän se päästä fiilistelemään vielä ennen kauden alkua.Toivoisin kyllä itse, että paukut käytetään oikeisiin peleihin eikä harkkamatseihin. Toki somessa kannattaa luukuttaa, mutta ainakin itellä siinä ja siinä jaksaako tohon peliin lähteä.
Ei ole kehumista. Jossain kanavassa julkaistaan, toisissa taas ei. Ei mitään hajua esimerkiksi jostain huomisesta pelaajajulkistuksesta. Kyllä nämä voisi laittaa useampaan kanavaan ja aina kotisivulle ja kirjautumatta näkyviin.Alkaa pikkuhiljaa some näyttämään hyvin ammattimaiselta. Tänään tullut paljon hyvää settiä, kuten myös aiemmin tällä viikolla. Jatkakaa toimistolla samaa rataa.
No en minä ainakaan kirjautumatta näe. Kotisivuilla on linkit Instagramiin, Facebokiin ja YouTubeen. Lisäksi sisältöä on ainakin x:ssä, tiktokista en tiedä.Eikös Insta nyt aika selvästi ole se pääkanava somepuolella? Siellähän sen näkee.
Mun mielestä nää tiiserit on ihan fine pelkästään somekanavissa. Niillä samalla myydään niitä kanavia. Eli kun olet seuraaja/tilaaja/tms. niin näet näitä. Sitten kun sopimus julkaistaan niin pitää tietysti olla virallisissa kanavissa kuten kotisivuilla.Ei ole kehumista. Jossain kanavassa julkaistaan, toisissa taas ei. Ei mitään hajua esimerkiksi jostain huomisesta pelaajajulkistuksesta. Kyllä nämä voisi laittaa useampaan kanavaan ja aina kotisivulle ja kirjautumatta näkyviin.
Alkaa pikkuhiljaa some näyttämään hyvin ammattimaiselta. Tänään tullut paljon hyvää settiä, kuten myös aiemmin tällä viikolla. Jatkakaa toimistolla samaa rataa.
Ei ole kehumista. Jossain kanavassa julkaistaan, toisissa taas ei. Ei mitään hajua esimerkiksi jostain huomisesta pelaajajulkistuksesta. Kyllä nämä voisi laittaa useampaan kanavaan ja aina kotisivulle ja kirjautumatta näkyviin.
Meitä vanhoja dinosauruksia on vielä paljon hengissä. Luetaan mielummin Länsiväylästä ja mielellään vielä paperiversiona. Kyllä ennen oli asiat paremmin.No en minä ainakaan kirjautumatta näe. Kotisivuilla on linkit Instagramiin, Facebokiin ja YouTubeen. Lisäksi sisältöä on ainakin x:ssä, tiktokista en tiedä.
No miksi myydä vain jotain Metan kanavaa. Harvakseltaan tulee seuraajille sisältöä YouTubeen ja x:ään vaikka siellä on yhtä hyvin Kiekko-Espoon kanavat.Mun mielestä nää tiiserit on ihan fine pelkästään somekanavissa. Niillä samalla myydään niitä kanavia. Eli kun olet seuraaja/tilaaja/tms. niin näet näitä. Sitten kun sopimus julkaistaan niin pitää tietysti olla virallisissa kanavissa kuten kotisivuilla.
En tiedä. Ehkä juuri sen kanavan katsottiin olevan nyt se mikä eniten kaipaa tilaajia. En ole niin perillä tosta somehommasta mutta käsittääkseni siellä on tärkeää että jokaisessa kanavassa on tilaajamäärät kohdillaan. Jos kaikki tiiserit ja muut laitettaisiin jokaiseen kanavaan niin tilaajalle riittää kun tilaa yhden niistä. Algorytmien kannalta on siis varmaan parempi tuutata yhteen kanavaan yhtä ja toiseen toista. Joku nuorempi osaa varmaan kertoa tarkemmin.No miksi myydä vain jotain Metan kanavaa. Harvakseltaan tulee seuraajille sisältöä YouTubeen ja x:ään vaikka siellä on yhtä hyvin Kiekko-Espoon kanavat.