Kiekko-Espoon viestintä & markkinointi

  • 699 507
  • 3 255

Ramirez

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nykyinen (meinasin kirjoittaa uusi, mutta sehän on jo 6 vuotta vanha) logo on ihan poikkeuksellisen onnistunut modernisointi klassikosta. Ei mitään syytä vaihtaa.
Onhan tuo uusi hyvä. Alkuperäinen on vaan mun mielestä parempi. Kovasti on vain markkinoinnissa pistänyt silmään nuo alkuperäiset värit, mutta kunhan nyt vain arvailin.

Edit:Vai olikos se ysärilogo ihan alkuperäinen vai olikos sitäkin silloin modernisoitu niillä alhaalla olevilla pystyviivoilla?
 
Viimeksi muokattu:

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Onhan tuo uusi hyvä. Alkuperäinen on vaan mun mielestä parempi. Kovasti on vain markkinoinnissa pistänyt silmään nuo alkuperäiset värit, mutta kunhan nyt vain arvailin.

Edit:Vai olikos se ysärilogo ihan alkuperäinen vai olikos sitäkin silloin modernisoitu niillä alhaalla olevilla pystyviivoilla?
On mun ysärillä hankitussa Kiekko-Espoo lippiksen logossa tuollaiset pystyraidat ainaki. En tiedä onko ihan alkuperänen logo kuitenkaan. Hieno se silti on.
 
Viimeksi muokattu:

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
On mun ysärillä hankitussa Kiekko-Espoo lippiksen logossa tuollaiset pystyraidat ainaki. En tiedä onko ihan alkuperänen logo kuitenkaan. Hieno se silti on.
Pystyraidat oli ainakin ensimmäisen liigakauden pelipaidan logossa. Divariajalta ei ole varmoja muistikuvia.

Tuo paita millä nyt pelataan treenipelejä on itse asiassa aika suora kopio siitä ensimmäisen liigakauden paidasta.

Muistaakseni jossain liiga-ajan keräilykorteissa oli joku 3d versio missä ei ollut pystyraitoja. Mutta siihen aikaan logo ei ollut niin pyhä kuin nyt.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nykyinen (meinasin kirjoittaa uusi, mutta sehän on jo 6 vuotta vanha) logo on ihan poikkeuksellisen onnistunut modernisointi klassikosta. Ei mitään syytä vaihtaa.
Olen myös koko ajan oppinut enemmän ja enemmän pitämään tuosta uudesta logosta. Siinä korostuu nimenomaan hyvällä tavalla Espoon värit, Espoon vaakuna ja seuran historia juurineen. Korostihan Bluesinkin logo hieman espoolaisuutta kruunuineen, mutta tämä nykyinen logo on kyllä itse asiassa ihan loistava.
 

J3kzu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kenen omistuksessa tämä vanha logo on nykyään? Eikö jäässä kuitenkin ole vanhakin logo viime vuosina ollut? Vanhan uutisen löysin missä kerrottiin blues juniorsien ostaneen konkurssihuutokaupasta sen ja nykyinen Kiekko-Espookin oli ollut mukana toki huutamassa. Tätä nykyistä logoahan ei välttämättä olisi ikinä otettu työpöydälle.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Kenen omistuksessa tämä vanha logo on nykyään? Eikö jäässä kuitenkin ole vanhakin logo viime vuosina ollut? Vanhan uutisen löysin missä kerrottiin blues juniorsien ostaneen konkurssihuutokaupasta sen ja nykyinen Kiekko-Espookin oli ollut mukana toki huutamassa. Tätä nykyistä logoahan ei välttämättä olisi ikinä otettu työpöydälle.
Kuvittelisin että yhä BJR RY:n. Ei kai heillä ole mitään syytä myydä sitä, eikä Kiekko-Espoon ohella muita ostajia oikeastaan ole.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös