Sinänsä hauska kuinka porukka arvostelee Salonojan aikaista toimintaa, markkinointia sekä taloudellista puolta yleisesti.
Salonoja oli Bluesille vähän kuin RTK Lukolle, eli mahdollisti aiemmin hieman leväperäisen toiminnan, mutta tappioille oli käytännössä takuu takana.
Nyt uusi johto on ilmeisesti jotain isoa markkinointiponnistelua tehnyt (ja jättänyt jalkatyön tekemättä, iso virhe) ja pyrkinyt saamaan isoja asiakkaita sekä katsojia. Liigaseurojen myynnin varainhankinta nyt vain on tripodi (isot yritysasiakkaat-katsojat-pienet yritysasiakkaat), joka ei pysy pystyssä ilman jokaisen jalan tasapainoista hoitamista.
Ero tässä tulee siinä, että uusilla omistajilla ei ole varallisuutta/halua riittävästi hoitaa Bluesiin lisärahoitusta tappiohetkellä.
Eli Salonoja pystyi toimimaan kuten toimi, mutta uusien omistajien olisi pakko toimia nöyrästi liiketalouden lait huomioiden.
Seura kriisissä ja ilmeisesti vieläkään ei olla yhtiökokouspäivämäärää päätetty, kuukausi ollaan jo myöhässä lakisääteisestä ajasta. Ei nyt ihan mikään hirveän vakuuttavaa toimintaa siinäkään suunnassa.