Kiekko-Espoon talousseuranta

  • 1 328 549
  • 5 817

Toni85

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoolainen jääkiekko oikeissa käsissä
Tietystä näkökulmasta - joka on melkein omani - hallilla edelleen innoissaan käyvät kannattajat ovat lampaita, jotka syövät kaiken paskan minkä seurajohto kehtaa heidän päälleen valuttaa.
Nyt on kyllä niin paksua shaibaa, että ei sorit paljoa enää auta. Tämä kuvastaa minulle, että sinulla ei ole pienintäkään käsitystä siitä, minkä takia hallilla käy edelleen kannattajia.. Turha sitä on sinulle edes yrittää selittää, kun ei mene kuitenkaan perille. Sanon vaan sen, että näkökulmasi on täysin väärä. Nyt ei puhuta enää mistään mielipiteistä, joihin jokaisella on täysi oikeus. Toki saat tämän näkökulmasi säilyttää, en ole sitä kieltämässä, mutta itse pitäisin tällaiset älyttömyydet omana tietonani.
 

DanC

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue, Bleg, ACM
Tietystä näkökulmasta - joka on melkein omani - hallilla edelleen innoissaan käyvät kannattajat ovat lampaita, jotka syövät kaiken paskan minkä seurajohto kehtaa heidän päälleen valuttaa.

En tiedä noista väleistä, ehkä ne ovat hyvät, mutta en koe protestoimattomuutta johdon perseennuolentana. Ennemminkin (ainakin oma) fiilis on, että paljoa ei katsomossa aktiivisesti toimiva kannattajaporukka talouden edistämiseksi voi tehdä. Mennään nyt asenteella loppuun asti ja viimeinen sammuttaa valot hallista. Tässä tilanteessa mielummin näin kuin pistämällä katsomon tyhjäksi. Tietysti vielä voisi pistää bandiksia kehoittamaan Rautiolle Jussin mukaantulon puolesta, mutta en usko että näitä tulee. Itse ainakin aion olla paikalla Bluesin historian mahdollisesti viimeisessä kotimatsissa. Jos mennään teuraalle niin mennään sitten yhdessä.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eli siis: Todellakin kulman porukka haluaa että Blues menestyy. Silti ei ole pidä luovuttaa kun on vaikeaa. Rahoitussotkut eivät sinällään ole kannattajien asia. Eletään kuin viimeistä päivää, riippumatta siitä onko viimeisen päivän uhka edessä vai ei.
Totta kai uskon, että kaikki fanit toivovat Bluesin menestyvän ja voittavan. Enkä millään tapaa dissaa fanikulmaa - tituleerasinhan heitä "kuudenneksi kenttäpelaajaksi" (rehellisyyden nimissä se on koko katsomo, mutta fanikulmaa voisi kutsua ainakin kapellimestariksi). Tarkoitukseni oli lähinnä vain vastata kysymykseen; miksi tämä palsta on parhaillaan niin kahtia jakautunut. Toiset uskovat yrityssaneeraukseen, toiset rahamiehiin. MInulle yrityssaneeraus on kaiken taloudellisen järkeilyni perusteella myrkkyä, toisille taas Jussi on myrkkyä. Ja alkuun oli vaikea tajuta, miksi jotkut nimimerkit mielummin karttavat tiettyjä rahoittajatahoja ja jopa menestystä, kuin "ottavat" omistajaportaaseen jonkun joka ei vastaa heidän arvojaan. Kunnes ymmärsin, että joillekin ottelutapahtuma tarjoaa muutakin kuin matsin ja väliaikamätöt. Itselleni se ei kuitenkaan tarjoa muuta. Minulle se viihde löytyy kentältä. Ja siksi ainakin omalta osaltani itken täällä yrityssaneerausta vastaan (silmääiskevähymiö).
 

MrBitter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Mun käsittääkseni aika harva mitenkään itkee täällä että ei saa tulla rahamiehiä mukaan, itse en ainakaan ole missään vaiheessa näin mielestäni sanonut. Toki olen jonkun verran kriittisiä asioita kirjoitellut, koska joidenkin mielestä eräskin rahamies toi mukanaan pelkästään hienoja asioita eikä ikinä tehnyt mitään väärin.

Enemmän mä olen huolissani siitä että onko niitä rahamiehiä tulossa. Ja jos ei ole, niin itselleni yrityssaneerauskin on paljon parempi vaihtoehto kuin se, että seura kuolee.

E: tuossa pari viestiä ylempänä oli yksi viesti jonka otin jo hiukan henkilökohtaisesti, yritän kirjoittaa siihen liittyen sitten kun osaan tehdä sen hiukan objektiivisemmin.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Enemmän mä olen huolissani siitä että onko niitä rahamiehiä tulossa. Ja jos ei ole, niin itselleni yrityssaneerauskin on paljon parempi vaihtoehto kuin se, että seura kuolee.
Se on varmaan jokaisen toive, että rahamiehiä tulisi taustalle. Kyse on lähinnä siitä, että toisille ei sovi tietyt / tietty rahamies. Ja nythän tässä tuo eräskin rahamies haluaisi ostaa osake-enemmistön, mutta ilmeisesti jotkut tahot mielummin marssivat tuohon yrityssaneeraukseen. Joten vastakkain ei ole niinkään yrityssaneeraus tai kuolema, vaan yrityssaneeraus tai Jussi (tai se kuuluisa nigerialaisprinssi, eli mysteerinen rahoittajataso, josta jotkut huhuilee).
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Se on varmaan jokaisen toive, että rahamiehiä tulisi taustalle. Kyse on lähinnä siitä, että toisille ei sovi tietyt / tietty rahamies. Ja nythän tässä tuo eräskin rahamies haluaisi ostaa osake-enemmistön, mutta ilmeisesti jotkut tahot mielummin marssivat tuohon yrityssaneeraukseen. Joten vastakkain ei ole niinkään yrityssaneeraus tai kuolema, vaan yrityssaneeraus tai Jussi (tai se kuuluisa nigerialaisprinssi, eli mysteerinen rahoittajataso, josta jotkut huhuilee).

Mielummin Jussi vai yrityssaneeraus? Tähän ei voi vastata, sillä kummastakaan ei tiedä mitä tuovat. Saneeraus tuo monta laihaa kituutusvuotta, mutta sen jälkeen VOI olla hyvin toimiva seura. Jussi tuo rahaa, mutta johtaako se mihinkään? Aluksi varmasti. Pitkällä aikavälillä: Ei voi millään tietää. Kyllä Jussikin joskus taas kyllästyy.
 
Suosikkijoukkue
Seksi-Lasse
Enemmän mä olen huolissani siitä että onko niitä rahamiehiä tulossa. Ja jos ei ole, niin itselleni yrityssaneerauskin on paljon parempi vaihtoehto kuin se, että seura kuolee.

Sama huoli. Mutta eikös se yrityssaneerauksen onnistuminenkin sitä edellytä? Rahaa täytyy jostain tulla sisään ja melkoisen paljon. Pelkällä säästämisellä ei velkoja makseta pois.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
E: tuossa pari viestiä ylempänä oli yksi viesti jonka otin jo hiukan henkilökohtaisesti, yritän kirjoittaa siihen liittyen sitten kun osaan tehdä sen hiukan objektiivisemmin.

Jos tarkoitit viestiäni, niin sitä en tarkoittanut henkilökohtaisena dissauksena ketään kohtaan. Pointtina ei ollut dissata kannattajia vaan todeta, että se yhteisö on kooltaan ja merkitykseltään omistajille täysin mitätön. Kun ajatuksena todella hieno #bluesinpuolesta toteutettiin, aloittivat Raution joukot omassa ulostulossaan jonkun helvetin #pelastetaanblues-kampanjan hehkuttamisen (toki kertomatta mitä se käytännössä on ylihintaisen fanikrääsän lisäksi). Tässä vaiheessa osaava ja faniyhteisöstä aidosti välittävä johtaja olisi astunut itse #bluesinpuolesta-liikkeen taakse, mutta tämä meidän kääpäklaani halusi pelastustalkootkin omiin nimiinsä. Tää hashtagijuttu nyt on sinänsä ihan sivuseikka, mutta osoittaa hyvin johdon täyttä ymmärtämättömyyttä siitä missä mennään.

Tarkoitus ei ollut missään tapauksessa syyttää kannattajia mistään ja jos näin kävi, valitsin sanani väärin.
 

Lystikäs

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielummin Jussi vai yrityssaneeraus? Tähän ei voi vastata, sillä kummastakaan ei tiedä mitä tuovat. Saneeraus tuo monta laihaa kituutusvuotta, mutta sen jälkeen VOI olla hyvin toimiva seura. Jussi tuo rahaa, mutta johtaako se mihinkään? Aluksi varmasti. Pitkällä aikavälillä: Ei voi millään tietää. Kyllä Jussikin joskus taas kyllästyy.
Vaikea se on tietää varmaksi juuri mitään. Itse on vaikea nähdä nuo kituutusvuodet minään muuna kuin joukkueen alasajona ja Hifkin jalansijan kasvamisena espoossa - toivon tietenkin olevani väärässä. Jussi taas saattaa tehdä ihan mitä hyvänsä, mutta parhaillaan hallinomistajana sillä on suurimmat intressit tarjota siellä viihdettä, jota yleisö saapuu katsomaan. Ja mua itseäni kiinnostaa se lyhyt aikaväli enemmän, eli se minne pakenen himasta ensi kaudella. Tai totuuden nimissä - jos joku voisi taata, että parin vuoden kitumisen jälkeen joukkue on taloudellisesti vahvempi kuin koskaan, niin tämä vaihtoehto voisi kiehtoa enemmän. Mutta jotenkin pelkään, että vuoden parin jälkeen länsiväylän sivuilla seisoisi joku kulissiukko, joka sanoisi "Hupsis".
 

Narayana

Jäsen
Vertaus on ehkä vähän vakavempiin asioihin, mutta kaikki maailman koiruudethan tapahtuvat, koska osa porukasta ajattelee, että "ei kuulu meille". Jos seuran uskottavuuden ja toiminnan alasajo ei kuulu kannattajille, mikä sitten? Tietystä näkökulmasta - joka on melkein omani - hallilla edelleen innoissaan käyvät kannattajat ovat lampaita, jotka syövät kaiken paskan minkä seurajohto kehtaa heidän päälleen valuttaa.

Jos Bluesin kannattajayhteisö olisi vahva ja oikeasti merkityksellinen, se olisi Rauden ja kumppaneiden suorittaman #bluesinpuolesta-tempauksen omimisen (mikä hiton #pelastetaanblues?) jälkeen savustanut johdon ulos koloistaan selittämään, että mites tää nyt oikein meneekään. Sen sijaan ollaan oltu niin tohkeissaan hyvistä väleistä näihin toopeihin, ettei käytännössä olla otettu mitään kantaa mihinkään.

Kuin lampaat teuraalle. Se fiilis tosta mulle tulee, sori vaan.
En tiedä missä mielentilassa tämä on kirjoitettu, mutta todella mustavalkoista tekstiä. Ikäviä kärjistyksiä, jotka varmasti menevät osalla kirjoittajista todella syvälle tunteisiin. On jopa loukkaavaa puhua kannattajina lampaina. Nämä kannattajat ovat kuitenkin viime aikoina olleet joukkueella se ainoa osa seuraa, joka on vielä antanut jonkinlaista tukea. Kannattajat ovat olleet esimerkiksi täysin vapaaehtoisesti luomassa kokonaista ottelutapahtumaa. Nämä ihmiset ovat seisseet seuran tukena, käyneet jopa laulamassa koko 60 minuuttia liigajohtajan hallissa vaikka mahdollisuudet voittoon ovat olemattomat. Esimerkkejä voisi antaa lukuisia ja varmasti itsekin olet niistä tietoinen. Ilman kannattajia tunnelma otteluissa olisi kuollut - uskallan väitää, että koko seura olisi jo saattanut kuolla.

Tuo näkökulma, jonka muotoilit "syövät kaiken paskan minkä seurajohto kehtaa heidän päälleen valuttaa" on väärä. Ilmeisesti sinulle on jäänyt vääränlainen kuva kannattajien tuntemuksista. En ainakaan itse tiedä käytännössä ketään ihmistä kannattajien parista, joka olisi varsinaisesti Raution puolella. Kukaan kannattajista ei hyväksy sitä, mihin tilaan seura on ajettu. Osa syyttää Rautiota, osa muuta porukkaa omistusportaassa, osa Aholaa, osa Salonojaa. Syyllisiä on ioka tapauksessa joka puolella. Kukaan ei saa puhtaita papereita. Paskaa valuu joka päivä niskaan eikä siitä kukaan nauti.

Se minkä takia varsinaista protestia ei ole tullut, onkin sitten Blueskannattajien sisäinen kysymys. Tätäkin on mietitty. Henkilökohtaisesti koen, että jonkinlainen protesti alkaisi olemaan paikallaan. Ei niinkään elävän kuolleen omistusportaan suuntaan vaan ihan ottelutapahtuman laiminlyömiseen liittyen. Ottelutapahtuman suhteen on tietyllä tapaa luovutettu eikä yritetä mitään uutta. Hallin käytävät ovat kuolleet, musiikkitarjonta on todella paskaa, sisäätulo on surullisen laimea, väli-aikashowt olemattomia ja Restel vielä viimeisenä toimijana pitämässä hinnat pilvissä. Mielestäni se on anteeksiantamatonta, joka vahingoittaa myös konkreettisesti koko toimintaa. Tämä on kuitenkin vain minun henkilökohtainen mielipiteeni eikä protesteja ottelutapahtumaa kohtaan tulla varmasti näkemään ainakaan tällä kaudella.

Mitä tulee protesteihin koskien seurajohtoa ja omistusporrasta? Hankala homma. Hommat on totaalisen kuralla, mutta ketä tässä voi enää edes syyttää? Tai jos syyttää, niin edistääkö se mitään? Voidaan laittaa lakanat, jossa ilmoitetaan Rautiolle ja kumppaneille, että suksikaa helvettiin. Mutta kun todellisuus on hyvin pitkälti se, että he ovat jo valmiita lähtöön kunhan uudet pyörittäjät saadaan tilalle. Halutaanko Jussi Salonoja takaisin? Osa haluaa, osa ei. Tämä ei ole kuitenkaan kannattajien tehtävä tai päätettävissä kuka tulee ruoriin.

Protestit olisi pitänyt pystyä toteuttamaan jo aikoja sitten. Nyt on sen suhteen liian myöhäistä. Tässä tilanteessa protestointilla saadaan enemmän haittaa kun hyötyä aikaiseksi. Sen takia sitä ei kannata tehdä. Ei ainakaan tänään.

Itse kannattajana koen, että seison isompien arvojen takana kuin nykyinen seurajohto. Se on syy, minkä takia ylipäätänsä käyn hallilla. Omistajia tulee ja menee, toimihenkilöt vaihtuvat. Minulle seura on kuin perhe. Haluan seistä seurani tukena ja näyttää omalla panoksellani, että Espoossa on jotain minkä takia taistella. Haluan osoittaa, että vaikeista ajoista voidaan päästä yli, kun yhdessä mennään rintamana eteenpäin. Minulle tämä ei ole pelkkää viihdettä, minulle tämä on intohimo. Koen myös, että pelaajat ovat ansainneet tukensa. Meillä pelaa kapteenista lähtien sellaisia pelaajia, joiden kiekkoilijan arki on ollut yhtä helvettiä monessakin mielessä. En voisi ikipäivänä kuvitella kääntäväni selkää, kun tilanne on kaikista tuskaisin. Pelkästään se, että Jyrki Aho on pysynyt seuran ruorissa kaikesta huolimatta, pitäisi olla jokaiselle syy tulla hallille.

Joten lampaita tässä ei olla. Mielestäni se osoittaa suurta rohkeutta, että pystytään kaikesta huolimatta säilyttämään puheyhteys seurajohtoon vaikka tuntuisi kuinka pahalta. Se on suurinta rohkeutta, että pystyy antamaan anteeksi ja suuntaamaan energiansa sinne missä niitä aidosti tarvitaan. Nyt tarvitaan koko espoolaiselta urheiluväeltä yhteen hiileen puhaltamista ja vision luomista siitä, miten Espoo Blues tullaan saamaan terveelle ja toimivalle pohjalle. Sormella osoittelu ei enää johda mihinkään, nyt on herättävä todellisuuteen. Nyt on käärittävä hihat ja ruvettava puhaltamaan isolla porukalla yhteen hiileen, jotta Espoo Bluesin tarina jatkuu myös tulevina vuosina.

Se on kuitekin sanottava, että sitten kun aika Rautiosta ja kumppaneista jättää, niin ikävä ei tule.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
@Narayana, hieno viesti ja pahoittelut vielä: tarkoitus ei missään tapauksessa ollut dissata kannattajia. Te olette ainoa syy, jonka takia tuolla edes ottelutapahtuma näyttää liigatason jääkiekkoilulta - kentällä sitä ei ole enää vähään aikaan näkynyt.

Syy epäonnistuneelle sanavalinnalle (lammas) on juurikin se, että itse olisin toivonut äärimmäisen selkeää viestiä Rautiolle ja kumppaneille, että heidän toimiaan ei hyväksytä. Tällä olisi voitu päästä oikeasti vaikuttamaan siihen miten Bluesia yritetään pelastaa ja omasta näkövinkkelistä syy miksi näin ei tehty on puhtaasti se, että välit seurajohtoon ovat olleet niin hyvät. Voi olla, että olen toki väärässä - missään kannattajaorganisaatiossa en sisällä ole vaikka siellä kulmassakin olen otteluissa seissyt.
 

Narayana

Jäsen
Syy epäonnistuneelle sanavalinnalle (lammas) on juurikin se, että itse olisin toivonut äärimmäisen selkeää viestiä Rautiolle ja kumppaneille, että heidän toimiaan ei hyväksytä.
Samaa mieltä tästä. Selvä linjanveto olisi pitänyt pystyä tekemään ettei synny mielikuvaa kannattajista Raution selänpesijänä. Ihmisiä tässä kuitenkin ollaan ja tilanteet ovat muuttuneet niin epäloogisilla tavoilla jo pidemmän aikaa, että vaikea tässä on sikäli kannattajia syyttää liikaa.

Välit johdon suuntaan ovat mielestäni neutraalit. Ei lämpimät muttei kylmätkään. Juuri sellaiset, jotka tähän tilanteeseen sopii parhaiten. Siinä en näe minkäänlaista ongelmaa, päinvastoin. Pahintahan olisi se, jos linkki seurajohtoon olisi kokonaan kuollut.
 

Jambo78

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Jyp
Tämä ei kyllä johda mihinkään jos saman joukkueen kannattajat riitelee keskenään, sama toive meillä varmasti on vaikka eri näkemykset onkin. Tuon päätöksen jälkeen on kyllä nopeasti omistajien tultava kertomaan julkisuuteen kuinka jatketaan oli se päätös kumpi tahansa.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
... Tuon päätöksen jälkeen on kyllä nopeasti omistajien tultava kertomaan julkisuuteen kuinka jatketaan oli se päätös kumpi tahansa.
Ei nopeasti, vaan välittömästi. Tää juttu on silloin avattava ihan kokonaan. Silloin ei ennä riitä se, että sanotaan kohta tapahtuvan hyviä asioita.
 

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, Idän ihme, Honka
Hyviä pointteja tässä on tullut esille, voisin itsekin listata muutamia syitä miksi näin on käynyt:

- Kysynnän ja tarjonnan laki

Yleensäkin markkinoinnissa yhtälö kysyntä vs. tarjonta näyttelee tärkeää roolia. Jos kysyntä on heikkoa tai sitä ei ole, on tarjontakin vähäistä.

- Liigan yleinen kiinnostavuus

Jotkut eivät jaksa enää innostua liigasta koska a) pelipäivät ovat järjettömiä, b) liigan joukkuemäärä on liian suuri ja c) kukaan ei putoa. Tämä heijastuu pahiten Espooseen, ja tottakai myös se ettei osa espoolaisista kannata Bluesia. Ja tottakai myös yleinen taloustilanne heijastuu pahimmiten tänne, puhumattakaan potentiaalisista yritysasiakkaista. Myös nykyjohdon tekemiset ja tekemättä jättämiset heijastuvat tähän tilanteeseen, puhumattakaan Salonojasta joka vain huutelee paskalehtien palstoilla. Espoolaisten pitäisi ottaa pää pois perseestä ja puhaltaa yhteen hiileen niin saataisiin niin lyhyen kuin pidemmänkin tähtäimen ratkaisuja aikaiseksi.
 

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Kukaan kannattajista ei hyväksy sitä, mihin tilaan seura on ajettu. Osa syyttää Rautiota, osa muuta porukkaa omistusportaassa, osa Aholaa, osa Salonojaa.
Miksi joku syyttää Aholaa, hankkinut vääriä pelaajia? Ja miksi Salonojaa, en minä sitäkään ihan ymmärrä.
Jotkut eivät jaksa enää innostua liigasta koska a) pelipäivät ovat järjettömiä, b) liigan joukkuemäärä on liian suuri ja c) kukaan ei putoa. Tämä heijastuu pahiten Espooseen, ja tottakai myös se ettei osa espoolaisista kannata Bluesia. Ja tottakai myös yleinen taloustilanne heijastuu pahimmiten tänne, puhumattakaan potentiaalisista yritysasiakkaista.
Selkeästi eri mieltä. Perustele miksi syyt a-c sekä yleinen taloustilanne heijastuu pahiten Espooseen? En osta tuota selitystä alkuunkaan.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Miksi joku syyttää Aholaa, hankkinut vääriä pelaajia? Ja miksi Salonojaa, en minä sitäkään ihan ymmärrä.

Selkeästi eri mieltä. Perustele miksi syyt a-c sekä yleinen taloustilanne heijastuu pahiten Espooseen? En osta tuota selitystä alkuunkaan.
Espoolaiset ovat laiskoja, eikös tämä ole yleisesti tunnettu fakta? Aholan syyttelyä en ymmärrä. Salonoja ei rakentanut ajallaan mitään kannattavaa.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Koska alkaa olla homma paketissa? En ole nyt seurannut keskustelua kovinkaan tiiviisti, mutta Bluesin yleisömääriä kylläkin. Tota menoa loppuu kyllä rahat ihan todellakin just nyt eikä melkein.

Uskomattoman kauan on vetkuteltu. Luulisi pelaajienkin haluavan muualle, kun saneerauksenkin kanssa nähtävästi vetkutellaan yli siirtorajan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Koska alkaa olla homma paketissa? En ole nyt seurannut keskustelua kovinkaan tiiviisti, mutta Bluesin yleisömääriä kylläkin. Tota menoa loppuu kyllä rahat ihan todellakin just nyt eikä melkein.

Uskomattoman kauan on vetkuteltu. Luulisi pelaajienkin haluavan muualle, kun saneerauksenkin kanssa nähtävästi vetkutellaan yli siirtorajan.

Niinhän varmasti suurin osa haluaa, mutta pelaajien kannalta epäonnisesti kaikkialla muualla taitavat paikat olla täynnä noita nelosketjun jyriä, joista Blegin joukkue nyt koostuu.
 

ohiveto1

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues
Niinhän varmasti suurin osa haluaa, mutta pelaajien kannalta epäonnisesti kaikkialla muualla taitavat paikat olla täynnä noita nelosketjun jyriä, joista Blegin joukkue nyt koostuu.
Eihän esim. Suomela, Kangasniemi, Mahbod ole mitään neosketjun jyriä. Muuten kyllä ja ymmärrän pointtisi
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Niinhän varmasti suurin osa haluaa, mutta pelaajien kannalta epäonnisesti kaikkialla muualla taitavat paikat olla täynnä noita nelosketjun jyriä, joista Blegin joukkue nyt koostuu.

Molariosasto varmasti kelpaisi vielä lihoiksi. Se on tietty sitten agenttien tehtävä neuvotella pelaaja muualle. Mutta suoraan kun sanon, niin eihän tuolla kukaan juuri nyt halua olla pelaamassa, et tiedä pääseekö seura saneeraukseen vai ei, jos ei pääse, niin siirtoraja on kiinni ja olet ilman työpaikkaa seuraavaan syksyyn asti. Sympatiani menevät fanien lisäksi kyllä jopa vielä enemmän pelaajille tässä tapauksessa.
 

R.I.P

Jäsen
Suosikkijoukkue
R.I.P Blues. Kiekko-Espoo, Nottingham Forrest
Minä mitään talousasioista tiedä, mutta ei voi Salonojaa ylistää siitä että olisi asiat hoitanut hyvin. Tappiota silloinkin tehtiin ilman miehen omia rahoja.
No hyvä, että myönnät.
Tappiota ja tappiot omilla rahoilla.
Nyt tappiot tehdään velaksi muiden rahoilla.
Saahan sitä tappiota tehdä jos on millä maksaa ne tappiot.
 

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
Norja vs Tshekki
  • 13.00
  • 9.00
  • 1.13
USA vs Saksa
  • 1.22
  • 6.90
  • 9.00
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös