Kiekko-Espoon peliesitykset runkosarjassa 2023–2024

  • 134 547
  • 1 924

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt vaan väsyneeltä vastustajalta jalat alta. Meidän peli kun pelataan fiksusti.
 

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Pitäiskö siirtää niitä hyökkääjiä pakeiksi ettei joka toista vaihtoa tarvisi meidän neljän jäljellä olevan pakin pelata??
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Tällä erällä on massiivinen merkitys koko loppukautta ajatellen. Nyt jos koskaan täytyy luistella Jokereilta jalat alta, ja sen näkyä tulostaululla. Muuten voidaan lähteä suoraan lomille.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ihailtavaa toi sun jatkuva positiivisuus.
Olen positiivinen silloin kun siihen annetaan aihetta. Neljä tappiota paikallisvastustajalle ei siihen osastoon kuulu.

Mielelläni olisin positiivinen tämän illan jälkeen.

Yleensä jos minä täällä alan kesken pelin kehumaan jengiä, kaikki menee sen jälkeen päin prinkkalaa. Sen voi muutkin vahvistaa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Olen positiivinen silloin kun siihen annetaan aihetta. Neljä tappiota paikallisvastustajalle ei siihen osastoon kuulu.

Mielelläni olen positiivinen tämän illan jälkeen.
Vähän erifiilikset on viime keväältä :) no ei mut jokanen tavallaan ja kaveri elää kyllä tunteella, sitä voi arvostaa!

Mä oon tyytyväinen tähän peli-ilmeeseen ja fyysisyyteen. On tulos tänään mikä tahansa niin hyvät asiat otetaan mukaan ja katotaan missä pitää parantaa.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Vähän erifiilikset on viime keväältä :) no ei mut jokanen tavallaan ja kaveri elää kyllä tunteella, sitä voi arvostaa!
Katsopa kuukausi taaksepäin, kyllä minä ilakoidakin osaan tosiaan silloin kun siihen on aihetta.

Tunteella elän, ja näissä isoissa peleissä myös vaadin joukkueelta hyvää suorittamista.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Katsopa kuukausi taaksepäin, kyllä minä ilakoidakin osaan tosiaan silloin kun siihen on aihetta.

Tunteella elän, ja näissä isoissa peleissä myös vaadin joukkueelta hyvää suorittamista.
Juu! Ite pidän tämän palstan positiviirina. Mutta kyllä tänään musta moneen asiaan voisi olla tyytyväinen. Tulos toki ratkaisee, mutta kyllä mä ootan jo kevättä. Ne on kuitenkin ihan oma maailmansa.
 

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jokerit on meidän uusi Hermes. Ei voi muuta kun toivoa, että Jokerit tulee keväällä vastaan niin saadaan laitettua puntteja tasan. Ja näistä peleistä vain 1 on ollut paska, muut on ollut sellasia mitkä oltais voitu voittaa helpostikkin. Keväällä tosiaan jos Jokerit tulee vastaan, niin voin luvata että ei hävitä 4-0. Jos kaivat tätä keväällä ilkkuakseni laitan tämän sitten allekirjoitukseni.
 

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Edelleen samat ongelmat kuin aiemminkin eli kulmissa ja laidoilla pyörimiseksi menee. Maalipaikoille pääseminen ja niiden luonti todella vaikeaa edelleen. Itse en ainakaan ole millään lailla tyytyväinen kun vielä suuri lepoetu oli Jokereihin nähden tänään.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Olipahan hieno taistelu, hattu päästä jätkille. Nyt rupeaa peli jo näyttämään siltä miltä sen pitää, säästetään voitot pudotuspeleihin.
Tää taistelu jäi päälimäisenä mieleen. Jos Vauhkonen ei olis osunu tyhjiin niin lopputuloskin vois olla eri, pieniä marginaaleja näissä peleissä. Kyllä tästä pelistä posia voi ottaa mukaan.
 

Juhaht

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mennään nyt posin kautta, ihan ok esitys joskin väsynyttä vastustajaa vastaan olisi pitänyt löytyä vielä yksi vaihde lisää. En jaksa myydä maatani, tämä on tämän kauden jengi ja toivotaan, että se menee mahdollisimman pitkälle pudotuspeleissä. Pakisto on ohut, mutta it is what it is.
 
Viimeksi muokattu:

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kauden tärkein peli runkosarjassa hävittiin, vaikka koko homma oli pedattu meille. Kolmas erä jäi tuhnuksi, vaikka näki että kaverilla jalka painaa.

Kyllä tekisi mieli jossitella kun kaksi pakkia putoaa kesken matsin, mutta en viitsi. Ihan loppuun saakkahan tänään toki painettiin. Nyt sitten loppu runkosarja keskitytään TuToon ja kotiedun varmistamiseen.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Helppoa se jälkikäteen on sanoa, että voitto oli yhden narreille viheltämättä jätetyn poikkarin tai yhden tyhjiin tehdyn maalin päässä. Ei ole syytä häpeään, pojat pelasivat loppuun asti. Eivät vaan löytänyt tarvittavaa energiaa luistella väsyneiden Jokereiden ohi kolmannessa erässä.
 

EspoonVeikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo
Tää taistelu jäi päälimäisenä mieleen. Jos Vauhkonen ei olis osunu tyhjiin niin lopputuloskin vois olla eri, pieniä marginaaleja näissä peleissä. Kyllä tästä pelistä posia voi ottaa mukaan.
Joo, Vauhkonen laitto tommosen 1/10 menee, pari pakkia tippu etc. mutta se on "mutta mutta, jos jos"

Juurikin tuo mitä sanoit, peli-ilme ja taistelu jotenkin hyppäsi silmille tänään, erityis maininta takaiskujen jälkeen (3-2 ja 4-2 maalit) Tänään ei henkisesti luovutettu missään vaiheessa.

Katsotaan mitä kevät tuo tullessaan... Ei se viime kevät ylivoimaisella Kiekko-Espoollekkaan ollut helppo (TuTo ja Ketterä sarjat) joten ei heitetä vielä kirvestä kaivoon jos toi taistelu pidetään ja himpun parannetaan...
 

massaonvoimaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Hyvinhän Espoo taisteli. Ei kahta sanaa. Ja oli siellä valmennus opiskellut Jokereiden pelin avaamista aika tarkastikin. Jos vastaan tulisi joku muu kuin vahvistunut TuTo niin sanoisin että menette heittämällä jatkoon, mutta eiköhän tuosta pitkä sarja tule.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös