Tänään Rimpinen pitää nollan, ja TUTO tekee oman maalin. 0-1 ja 3 pistettä.Tälle päivälle varsin pirteitä kokoonpanomuutoksia hyökkäykseen. Piipponen Tuomaalan kenttään ja Jämsen Kivelän ja Jurgensin seuraksi. Nyman palannee yv pakiksi ja Rimpinen maalille.
Viime vuoden Kivelä kyllä, tämän vuoden Kivelä ei.Onko tuosta Kivelästä oikeasti enemmän hyötyä vai haittaa tuolla kentällä? Joka pelissä turhia jäähyjä.
Ihan perusasioita pitäisi olla se, että kiekkoa ei itse pelata oman puolustuspään ykkössektoria kohti about ikinä, mutta... tuossa kun hidastusta katsoo, Elimäki tarjoaa ensin eteenpäin menevään liikkeeseen syöttöpaikan, mutta hidastaa sen pois - ja sen vuoksi Pietilä pistää kiekon "tyhjään", kun Elimäki ylöspäin etenemisen sijaan hidastaa varmistamaan tilannetta... ja koko tilanne ihan vihkoon.Ei luoja :D. Pietilältä upea esityö ensimmäiseen maaliin mutta nyt tuli taas vähän epämääräisempi suoritus. Syöttö ihan suoraan vastustajalle omien b-pisteiden väliin.
Kattoo kokoonpanoa niin ei yllätä Karlsson,Nyman sekä Niemeläinen pakistossa.Meidän puolustajat aivan hädässä koko ajan ja muutenkin perässä juoksemiseksi meni. Jälleen kun vastustaja antaa enemmän painetta niin ei kyetä millään avaamaan peliä vaan iskee paniikki.
En olisi uskonut jos joku olisi kauden alla sanonut että keväällä joukkueen täysin ylivoimainen tähti on 17-vuotias maalivahti junnuista jonka nimeä olin tuskin kuullutkaan vielä silloin.Posia että meillä ainakin Rimpinen antaa jälleen mahdollisuuden pelata voitosta. Vaikka muu joukkue onkin aika pihalla!
En olisi uskonut jos joku olisi kauden alla sanonut että keväällä joukkueen täysin ylivoimainen tähti on 17-vuotias maalivahti junnuista jonka nimeä olin tuskin kuullutkaan vielä silloin.
Kyllä on surkea jengi. Hirso saa kyllä miettiä, miten toi joukkueen rakennus oikein meni. No ensi kaudeksi sitten hankitaan suhteilla itänaapurista ylijäämäpelaajia.
Vähän luulen että Heikkisestä ei enää tällä kaudella ole vahvistukseksi. Vaikka olisikin suunnilleen kunnossa niin sillä luistelulla ja kuntopohjalla mitä nähty ei kannata edes laittaa pelaamaan valitettavasti.Tuolta sairastuvalta on kyllä pakko pudotuspeleihin saada noita hyökkääjiä takaisin kentälle. Heikkinen, Koivusaari ja Kallionkieli muuttaisivat merkittävästi sitä mitä hyökkäyspäädyssä saadaan aikaan.
Tässä pelissä ollaan selviä altavastaajia, mutta jos nyt pisteitä saisi kuitenkin raavittua niin kotietu voisi olla mahdollinen.
D2D merkattu loukkaantuneeksi. Nythän tän päivän pelissä And otti kiekon naamaansa ja tippui pelistä pois, joten vanhat perinteet jatkuu.Olisi varmaan ihan kiva tietää sekin miksei Kallionkieli yhtäkkiä pelaa kauden tähän saakka tärkeimmissä otteluissa kun kuitenkin oli parhaimmistoa pelaamissaan peleissä? Onko hänkin loukkaantunut vai mitä? Ei ainakaan peleissä ole loukkaantunut.
Ei pitäisi enää yhtään enempää antaa tasoitusta kokoonpanossa päävastustajille.