Samaan kiinnitin huomiota. Meidän paras kyllä tänään ollut.Pietilä ollut tänään muuten hyvä!
Samaan kiinnitin huomiota. Meidän paras kyllä tänään ollut.Pietilä ollut tänään muuten hyvä!
Ihailtavaa toi sun jatkuva positiivisuus.Tällä erällä on massiivinen merkitys koko loppukautta ajatellen. Nyt jos koskaan täytyy luistella Jokereilta jalat alta, ja sen näkyä tulostaululla. Muuten voidaan lähteä suoraan lomille.
Olen positiivinen silloin kun siihen annetaan aihetta. Neljä tappiota paikallisvastustajalle ei siihen osastoon kuulu.Ihailtavaa toi sun jatkuva positiivisuus.
Vähän erifiilikset on viime keväältä :) no ei mut jokanen tavallaan ja kaveri elää kyllä tunteella, sitä voi arvostaa!Olen positiivinen silloin kun siihen annetaan aihetta. Neljä tappiota paikallisvastustajalle ei siihen osastoon kuulu.
Mielelläni olen positiivinen tämän illan jälkeen.
Katsopa kuukausi taaksepäin, kyllä minä ilakoidakin osaan tosiaan silloin kun siihen on aihetta.Vähän erifiilikset on viime keväältä :) no ei mut jokanen tavallaan ja kaveri elää kyllä tunteella, sitä voi arvostaa!
Juu! Ite pidän tämän palstan positiviirina. Mutta kyllä tänään musta moneen asiaan voisi olla tyytyväinen. Tulos toki ratkaisee, mutta kyllä mä ootan jo kevättä. Ne on kuitenkin ihan oma maailmansa.Katsopa kuukausi taaksepäin, kyllä minä ilakoidakin osaan tosiaan silloin kun siihen on aihetta.
Tunteella elän, ja näissä isoissa peleissä myös vaadin joukkueelta hyvää suorittamista.
Tollasta sattuu. Kerrankin oli Westerlundilta ajoissa reagoimista ja sit tuurilla sisään.Sehän meni hyvin.
Valitettavasti kärki kolmikolla on paremmat jengit tänä vuonna. Puolustus on Espoon kompastus tänä vuonna.Kolmea sarjan kärkijoukkuetta (Ipk, Ketterä, Jokerit) vastaan saldona on 1 voitto ja 10 tappiota. Ei oikein lupaavalta vaikuta kevättä kohden.
Onneks keväällä ei lasketa niitä pelejäKolmea sarjan kärkijoukkuetta (Ipk, Ketterä, Jokerit) vastaan saldona on 1 voitto ja 10 tappiota. Ei oikein lupaavalta vaikuta kevättä kohden.
Tää taistelu jäi päälimäisenä mieleen. Jos Vauhkonen ei olis osunu tyhjiin niin lopputuloskin vois olla eri, pieniä marginaaleja näissä peleissä. Kyllä tästä pelistä posia voi ottaa mukaan.Olipahan hieno taistelu, hattu päästä jätkille. Nyt rupeaa peli jo näyttämään siltä miltä sen pitää, säästetään voitot pudotuspeleihin.
Joo, Vauhkonen laitto tommosen 1/10 menee, pari pakkia tippu etc. mutta se on "mutta mutta, jos jos"Tää taistelu jäi päälimäisenä mieleen. Jos Vauhkonen ei olis osunu tyhjiin niin lopputuloskin vois olla eri, pieniä marginaaleja näissä peleissä. Kyllä tästä pelistä posia voi ottaa mukaan.