Jos itse, paikalla olleena pukisin sanoiksi tämän päiväisen esityksen, niin sanoisin, että emme yksinkertaisesti pystyneet vastamaan pelivaateeseen. Hävisimme ratkaisevia aloituksia, olimme jäljessä pelinopeudessa, hävisimme kaksinkamppailuja ja ennen kaikkea, paineen alla pelaaminen oli luvattoman heikkoa.
Näytti uskomattomalta, kuinka eilisen, ehjän 50 minuuttisen jälkeen ajaudutaan tämän päivän kaltaiseen esitykseen.
Tuntui, kuin joukkueemme, eilisen pelin 10 viimeistä minuuttia olivat siirtyneet tähän peliin, kun taas vastaavasti vastustaja, oli onnistunut siirtämään energiset loppuminuutit tähän peliin.
Ikäväähän tässä on se, että kun saamme hallille hiukankin enemmän väkeä ja ohjelmaa, niin paras mainos, itse "esitys" on heikko.
Uskon, että valta osaa meitä katsojia, ei häviö harmittaisi läheskään niin paljon, jos kokisimme että ns. "artistit" olisivat jättäneet kaiken "näyttämölle" (tässä tullaan ns. peli-ilmeeseen)
Meillä on myös paljon taitavia ”artisteja”, joiden taitoja katsojat tulevat paikan päälle katsomaan, niin yksittäisinä suorituksina, kuin ennen kaikkea, kuinka taitoa on valjastettu ketjun yhteispeliin ja tekee siitä suurta taidetta.
Itse en ole löytänyt tämän joukkueen ns. peli identiteettiä, joka kertoisi millaista peliä Kiekko-Espoo haluaa pelata.
Meillä on paljon taitavia pelaajia, jotka mielestäni sopisivat identiteetiltään ”kuljetaan vauhdilla, taitavasti ja fiksusti koko matka”.