Eipä tällainen menokaan voi jatkua. Ei vai voi.Aho nyt ei ole ratkaisu yhtään mihinkään
Mutta jos 5 menee taakse, kun itse torjut 9, ei se voittavan maalivahdin tilastokaan ole. Vaikka ei syyttäisikään.Parviaista en lähde syyttämään tästä pelistä.
Aho nyt ei ole ratkaisu yhtään mihinkään
En epäile sitä yhtään. Olen samaa mieltä.Eipä tällainen menokaan voi jatkua. Ei vai voi.
Tässä kustaan jo espoolaisen kiekon arvojen päälle. En mä tällaiseen joukkueeseen ainakaan rakastunut.
Tasapelikin olisi vaatinut tänään 5 maalia vähemmän.Mutta jos 5 menee taakse, kun itse torjut 9, ei se voittavan maalivahdin tilastokaan ole. Vaikka ei syyttäisikään.
No se on veskarin tehtävä torjua kiekkoja.Tasapelikin olisi vaatinut tänään 5 maalia vähemmän.
Tarkoitin että maalivahdit harvemmin tekee maaleja.No se on veskarin tehtävä torjua kiekkoja.
Vantaan Helomaa torjui 32/32. Parviainen taas 9/14.
Ei tee ei, mutta ei voi joka toinen veto mennä maaliin. Vantaalla oli voittava veska.Tarkoitin että maalivahdit harvemmin tekee maaleja.
Meillä on kaksi kakkosveskaa. Kumpikin väläyttelee yksittäisissä peleissä, mutta kummankaan laatu ei riitä Mestiksessä vastuutorjujana. Ei tämän joukkueen takana.Ei tee ei, mutta ei voi joka toinen veto mennä maaliin. Vantaalla oli voittava veska.
En usko että Ahoa vapahtajana pidetään. Mutta Westerlund ei reagoi ollenkaan pelin aikana ja sitten nillittää haastattelussa. Ei voi olla niin vaikeaa reagoida kesken pelin.En epäile sitä yhtään. Olen samaa mieltä.
En vain ymmärrä sitä näkemystä että Aho olisi joku vapahtaja.
Ei se nyt ihan veskaristakaan ole kiinni kun hengettömän esityksen aikana tehään 0 maalia.Ensimmäiseksi puhelu Helsinkiin, ja lainataan Severi Auvinen maaliin. Mies on osoittanut, että koppi kyllä tarttuu.
Joku muukin käy, mutta laatua pitää olla.