Kiekko-Espoon peliesitykset runkosarjassa 2023–2024

  • 137 694
  • 1 924

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Suora kysymys joukkueelle - kuinka te kehtaatte?
 

kiljander

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo. Susijengi. LAL. UTA. SoJy.
Hyvin taas paskotaan Espoon mahdollisen kiekkobuumin päälle joukkueen toimesta. Tällaisina päivinä on omakin usko koetuksella
 

jarpie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
En mä tiedä enää mitä sanoa. Eilen yksi kauden parhaista peleistä, ja seuraavana päivänä suurilukuisen kotiyleisön edessä tehdään tälläinen pyllistys.

Aho ei voi tulla liian aikaisin.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Aho nyt ei ole ratkaisu yhtään mihinkään
Eipä tällainen menokaan voi jatkua. Ei vai voi.

Tässä kustaan jo espoolaisen kiekon arvojen päälle. En mä tällaiseen joukkueeseen aikanaan rakastunut.
 
Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Parviaista en lähde syyttämään tästä pelistä.
Mutta jos 5 menee taakse, kun itse torjut 9, ei se voittavan maalivahdin tilastokaan ole. Vaikka ei syyttäisikään.
 

Myrsky74

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Real Madrid, Nottingham Forest
Ensimmäistä kertaa uuden tulemisen jälkeen taidetaan jäädä tänään kotipelissä ilman maalia…
 

Vepa

Jäsen
Kyllä vetää sanattomaksi tämä kotiyleisön edessä perseily. Koko valmennustroikka TE-toimistoon työttömiksi työnhakijoiksi välittömästi. Vanerista tehdyt ukot vaihtopenkin takana ajaa saman asian. Tämä kelkka ei kyllä enää käänny ja vielä muka liigaan pitäisi päästä. Hävetkää jos osaatte!
 

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eipä tällainen menokaan voi jatkua. Ei vai voi.

Tässä kustaan jo espoolaisen kiekon arvojen päälle. En mä tällaiseen joukkueeseen ainakaan rakastunut.
En epäile sitä yhtään. Olen samaa mieltä.

En vain ymmärrä sitä näkemystä että Aho olisi joku vapahtaja.

Ja kyllä tässä on mennyt hommat vihkoon muuallakin kuin valmennuksessa.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Tasapelikin olisi vaatinut tänään 5 maalia vähemmän.
No se on veskarin tehtävä torjua kiekkoja.

Vantaan Helomaa torjui 32/32. Parviainen taas 9/14.
 

boerje

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Tampereen Ilves
Ensimmäiseksi puhelu Helsinkiin, ja lainataan Severi Auvinen maaliin. Mies on osoittanut, että koppi kyllä tarttuu.

Joku muukin käy, mutta laatua pitää olla.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ensimmäiseksi puhelu Helsinkiin, ja lainataan Severi Auvinen maaliin. Mies on osoittanut, että koppi kyllä tarttuu.

Joku muukin käy, mutta laatua pitää olla.
Ei se nyt ihan veskaristakaan ole kiinni kun hengettömän esityksen aikana tehään 0 maalia.

Kaikille kenkää siis.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös