Olen jo monta peliä ihmetellyt kertoimia, mitkä eivät tunnu tunnistavan joukkueemme tuskaa kentällä.
Aivan täysin sama havainto! Sitäpä meinasin, että jos siellä on nyt vihdoin joutuneet tekemään töitään...
Olen jo monta peliä ihmetellyt kertoimia, mitkä eivät tunnu tunnistavan joukkueemme tuskaa kentällä.
Lampinen loukilla, Parviaisen viime peli oli sellaista kuraa että ei tämän nyt yllätyksenä pitäisi tulla. Ei taida U20-joukkueen johto pitää peliä Rokia vastaan niin tärkeänä että siellä ei voitaisi Rimpistä miesten pelejä pelailemaan päästää. Tuo nyt ainoastaan yllätti.Oho, tulee kyllä Rimpiselle kuumat paikat. Kertooko sitten jotain valmennuksen luotosta Parviaiseen vai onko kyseessä samalla keino viestiä pelaajille, että nyt pitää oikeasti taistella ja puolustaa tosissaan...
Yleensä tuntuu, että näillä ei ole mitään väliä. Rokillakin 3 peliä 3 päivään vaan parantaa heidän mahdollisuuksiaan. Tosin lienee johtua vain, että meidän jengin takin napit räpsähtää auki heti kun tajuavat, että "väsynyt" jengi vastassa.IPK:lla oli eilen kova ja pitkä peli Jokereita vastaan joka venyi jatkoille, joten tänään vetreällä jalalla otetaan yllätysvoitto.
Toivottavasti riittävä viesti pelaajille on omat silmät tänä iltana. Tänään oli kaiken järjen mukaan edessä ennakkoon kärkipeli, perjantai-ilta ja pyhäpäivän aatto. Ennakkoon yleisömäärä piti olla varmuudella 2500-3000.
Siinä voikin pelaajat mietiskellä, miksi näin ei ole.
Sääli että meidän joukkuetta ei tunnu tällä kaudella kiinnostavan.Laittakaahan IPK tänään kunnolla polvilleen, kun me ei siihen pystytä. Ei PK-seudun kirkkaat saisi olla mitään muuta kuin hyvin vittumainen paikka maakuntien seuroille.
Minä olen jo aidosti tyytyväinen jos peli on ollut muuten hyvää. Se olisi jo edistystä aikaisempaan.Ihan ok peliä Espoolta mutta maalit puuttuvat