Degersted
siis poppareilla
Tämä. On. Aivan. Käsittämätöntä.
Degersted
siis poppareilla
Noniin hyökkäyksen osalta tykkään muutoksista. Sallinen on nyt puhdas nelosen sena ja hyvä niin. Pete pääsee Hämiksen ja Tuomaalan rinnalle. Jospa löytäisivät alkukauden vireen. Ykkönen on ollut kyllä tukossa ja katsotaan miten tänään kulkee.Liedes-Virtanen-Hillis
koch-Laju
Leppänen-Järvinen-Rohdin
Laakso-Kulonummi
Hämis-Tuomaala-Q
Kotkansalo-Seppälä
Piipponen-Sallinen-Koivusaari
Ekberg
Degersted ja Ikonen siis poppareilla.
Viime matsin ekassa erässä hyvä onetimer räpyläpuolen yläviikseltä. Ortio torjui kilvellä vai käsivarrellaan sen hyvin.Itse toivoin näkeväni Hilliksen ja Q samassa kentässä. Ei muistikuvia nimittäin milloin Q ois päässy maalipaikalle 5vs5 pelissä.
Minusta tuo jossain vaiheessa peräänkuuluttamasi (tai eihän sitä silloin vielä tiennyt) Lajunen-Laakso pakkipari ei lopulta toiminut edes vähää alusta. Lähinnä miinuksien keräämisessä kunnostautui.Noniin hyökkäyksen osalta tykkään muutoksista. Sallinen on nyt puhdas nelosen sena ja hyvä niin. Pete pääsee Hämiksen ja Tuomaalan rinnalle. Jospa löytäisivät alkukauden vireen. Ykkönen on ollut kyllä tukossa ja katsotaan miten tänään kulkee.
Ihan hyvä, että pakkejakin sekoilteltiin.
Olen hiukan eri mieltä. Tuo pari nimenomaan toimi alussa. Esim Rauman ryöstössä tuo kaksikko oli meidän selkeästi paras parimme, ja pelasivat sellaisen kahden minuutin vaihdon lopussa hyvällä tasolla, kun Lukko haki tasoitusta ilman maalivahtia. Viime aikoina on sitten ollut näitä miinustalkoita.Minusta tuo jossain vaiheessa peräänkuuluttamasi (tai eihän sitä silloin vielä tiennyt) Lajunen-Laakso pakkipari ei lopulta toiminut edes vähää alusta. Lähinnä miinuksien keräämisessä kunnostautui.
Todellakin hyvä että laitettiin erilleen.
Mä muistin et soppari oli joulutaukoon? Ilmeisesti muistan väärin? Onko se sit vuoden vaihteeseen? Vois luulla ettei hinta/laatu ihan kohtaa.Ekbergin viimeinen ottelu Kiekko-Espoossa?