Mainos

Kiekko-Espoon liigakokoonpano kaudella 2024–2025

• 296 232
  • 1 809

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Liedes-Virtanen-Hillis
koch-Laju

Leppänen-Järvinen-Rohdin
Laakso-Kulonummi

Hämis-Tuomaala-Q
Kotkansalo-Seppälä

Piipponen-Sallinen-Koivusaari
Ekberg
Degersted ja Ikonen siis poppareilla.
Noniin hyökkäyksen osalta tykkään muutoksista. Sallinen on nyt puhdas nelosen sena ja hyvä niin. Pete pääsee Hämiksen ja Tuomaalan rinnalle. Jospa löytäisivät alkukauden vireen. Ykkönen on ollut kyllä tukossa ja katsotaan miten tänään kulkee.

Ihan hyvä, että pakkejakin sekoilteltiin.

Blegi32

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, K-Espoo
Itse toivoin näkeväni Hilliksen ja Q samassa kentässä. Ei muistikuvia nimittäin milloin Q ois päässy maalipaikalle 5vs5 pelissä.

Jaasin

Jäsen
Suosikkijoukkue
Real Madrid, Detroit Red Wings, Boston Bruins
Itse toivoin näkeväni Hilliksen ja Q samassa kentässä. Ei muistikuvia nimittäin milloin Q ois päässy maalipaikalle 5vs5 pelissä.
Viime matsin ekassa erässä hyvä onetimer räpyläpuolen yläviikseltä. Ortio torjui kilvellä vai käsivarrellaan sen hyvin.
Mutta joo, on ne helvetin vähissä oikeasti olleet.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Noniin hyökkäyksen osalta tykkään muutoksista. Sallinen on nyt puhdas nelosen sena ja hyvä niin. Pete pääsee Hämiksen ja Tuomaalan rinnalle. Jospa löytäisivät alkukauden vireen. Ykkönen on ollut kyllä tukossa ja katsotaan miten tänään kulkee.

Ihan hyvä, että pakkejakin sekoilteltiin.
Minusta tuo jossain vaiheessa peräänkuuluttamasi (tai eihän sitä silloin vielä tiennyt) Lajunen-Laakso pakkipari ei lopulta toiminut edes vähää alusta. Lähinnä miinuksien keräämisessä kunnostautui.

Todellakin hyvä että laitettiin erilleen.

Blågula

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Blues, Kiekko-Espoo
Minusta tuo jossain vaiheessa peräänkuuluttamasi (tai eihän sitä silloin vielä tiennyt) Lajunen-Laakso pakkipari ei lopulta toiminut edes vähää alusta. Lähinnä miinuksien keräämisessä kunnostautui.

Todellakin hyvä että laitettiin erilleen.
Olen hiukan eri mieltä. Tuo pari nimenomaan toimi alussa. Esim Rauman ryöstössä tuo kaksikko oli meidän selkeästi paras parimme, ja pelasivat sellaisen kahden minuutin vaihdon lopussa hyvällä tasolla, kun Lukko haki tasoitusta ilman maalivahtia. Viime aikoina on sitten ollut näitä miinustalkoita.

Mutta itsekin näen mielelläni tämän kaksikon erillään siitäkin kulmasta, että ovat meidän pakiston mentoreita. Mielestäni on täysin loogista, että lupaavalle mutta kokemattomalle Kulonummelle annetaan pariksi kokenut ja äärivarma Laakso. Tuo pari täydentää toisiaan hienosti.

Lajusta ei äärivarmaksi voi sanoa, mutta hän on tuon pakiston kokenein, karismaattisin ja taitaa pelata kovemmalla itseluottamuksella kuin kukaan muu. Ehkä Laju johtajuudellaan saisi Kochista irti vähän enemmän kuin toistaiseksi on nähty?

Itse näen edelleen tanskalaisessa potentiaalia, mutta tekeminen on oudosti sekä liian löysää että toisaalta liian varovaista. Roolin suhteenkin hän on hiukan väliinputoaja - yleispakki, jonka yleispakkius on enempi sitä, ettei hän saa tehoja aikaiseksi hyökkäyspäässä eikä ole varma puolustuspäässä, kuin laatikaismaista dominointia kentän kaikilla alueilla. Vähän pitäisi potkia ukkelin persettä ja katsoa, että lähtisikö hänestä enemmän irti.
Samalla on sanottava, että Koch-Laju voi pahimmillaan olla todellinen katastrofi, kun kaksi ei niin jämäkkää lyödään yhteen.

Nikke

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sinivalkokeltainen
Vuoden loppuun asti on Ekbergin sopimus. Vaikea nähdä hirveästi jatkoa puoltavia seikkoja.

lartama24

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova - Stenhård / Kerho
Rohdinin kuiva kausi vois mun puolesta päättyä esim nyt. Tekee ja painaa mut ei tule palkkiota.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy