Mainos

Kiekko-Espoon kannattajatoiminta ja -matkat

• 236 144
  • 1 328

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Pitää nyt laittaa johonkin muistutus että muistan hallilakin perjantaina ehdottaa kasvotusten, mutta nyt kun tuli pohdittua, mikä olisi sellainen, johon saisi hyvin ääntä ja ytimekäs, niin voisiko hieman muokattu versio chantistä Meidän oma Espoo Blues toimia?

Meni jotakuinkin näin:

''Oooo... Se on Espoo Blues...
MEI-DÄN oma Espoo Blues, Espoo Blues... ''

Taputukset taisivat lähteä suorilta käsiltä rytmissä. Saattaa olla etten kaikkia sanoja nyt muista.

Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pitää nyt laittaa johonkin muistutus että muistan hallilakin perjantaina ehdottaa kasvotusten, mutta nyt kun tuli pohdittua, mikä olisi sellainen, johon saisi hyvin ääntä ja ytimekäs, niin voisiko hieman muokattu versio chantistä Meidän oma Espoo Blues toimia?

Meni jotakuinkin näin:

''Oooo... Se on Espoo Blues...
MEI-DÄN oma Espoo Blues, Espoo Blues... ''

Taputukset taisivat lähteä suorilta käsiltä rytmissä. Saattaa olla etten kaikkia sanoja nyt muista.
Uudet chantit on aina vaikeita, varsinkin löytää oikea hetki. Mutta se tietysti aina helpottaa, jos rytmi on tuttu vanhasta historiasta.

Nyt junnukisojen ajan on taas tauolla, mutta ihan uusista chanteista Raumalla pelin jälkeen testattu ja kotimatkalla bussissa uudestaan vedetty Showtime-chantti Petskulle pitää mun mielestäni mennä jatkoon. Se ainakin mun mielestä toimi.

Sävel: Bella Ciao

Hän on Showtime
Hän on Showtime
Hän on show, hän on show, hän on show-show-time
Hän on meidän, oma poika
Hän on Petteri Rimpinen

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
SaiPa on myynyt istumapaikat jo loppuun 28.12. pelattavaan keskinäiseen otteluun. Vain kotipäädyn seisomapaikkoja on jäljellä. Loppuunmyyty Kisapuisto ja sarjan kärkiottelu - tätä odotan itse kyllä todella paljon.

Meillä on kuitenkin vielä reissussa tilaa jonkun verran... jos ylipäänsä haluaa peliin, kannattaa olla nopea. Meidänkään lippukiintiötä ei voi varatusta enää kasvattaa, mutta vielä ei ihan koko varaus ole täynnä.

Matkaluuri toimii, huomenna perjantaina Kärpät-pelissäkin kannattajapisteellä saattaa ehtiä mukaan. Nopeat syö hitaat.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy