Kiekko-Espoon kannattajatoiminta ja -matkat

• 240 617
  • 1 357

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Pitää nyt laittaa johonkin muistutus että muistan hallilakin perjantaina ehdottaa kasvotusten, mutta nyt kun tuli pohdittua, mikä olisi sellainen, johon saisi hyvin ääntä ja ytimekäs, niin voisiko hieman muokattu versio chantistä Meidän oma Espoo Blues toimia?

Meni jotakuinkin näin:

''Oooo... Se on Espoo Blues...
MEI-DÄN oma Espoo Blues, Espoo Blues... ''

Taputukset taisivat lähteä suorilta käsiltä rytmissä. Saattaa olla etten kaikkia sanoja nyt muista.

Viimeksi muokattu:

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pitää nyt laittaa johonkin muistutus että muistan hallilakin perjantaina ehdottaa kasvotusten, mutta nyt kun tuli pohdittua, mikä olisi sellainen, johon saisi hyvin ääntä ja ytimekäs, niin voisiko hieman muokattu versio chantistä Meidän oma Espoo Blues toimia?

Meni jotakuinkin näin:

''Oooo... Se on Espoo Blues...
MEI-DÄN oma Espoo Blues, Espoo Blues... ''

Taputukset taisivat lähteä suorilta käsiltä rytmissä. Saattaa olla etten kaikkia sanoja nyt muista.
Uudet chantit on aina vaikeita, varsinkin löytää oikea hetki. Mutta se tietysti aina helpottaa, jos rytmi on tuttu vanhasta historiasta.

Nyt junnukisojen ajan on taas tauolla, mutta ihan uusista chanteista Raumalla pelin jälkeen testattu ja kotimatkalla bussissa uudestaan vedetty Showtime-chantti Petskulle pitää mun mielestäni mennä jatkoon. Se ainakin mun mielestä toimi.

Sävel: Bella Ciao

Hän on Showtime
Hän on Showtime
Hän on show, hän on show, hän on show-show-time
Hän on meidän, oma poika
Hän on Petteri Rimpinen

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
SaiPa on myynyt istumapaikat jo loppuun 28.12. pelattavaan keskinäiseen otteluun. Vain kotipäädyn seisomapaikkoja on jäljellä. Loppuunmyyty Kisapuisto ja sarjan kärkiottelu - tätä odotan itse kyllä todella paljon.

Meillä on kuitenkin vielä reissussa tilaa jonkun verran... jos ylipäänsä haluaa peliin, kannattaa olla nopea. Meidänkään lippukiintiötä ei voi varatusta enää kasvattaa, mutta vielä ei ihan koko varaus ole täynnä.

Matkaluuri toimii, huomenna perjantaina Kärpät-pelissäkin kannattajapisteellä saattaa ehtiä mukaan. Nopeat syö hitaat.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Peli voi olla seuran osalta vaikka kuinka surkeata, apaattista ja flegmaattista, mutta oma mielipide on että capon pitäisi (edes yrittää) saada muu Kulma silloinkin syttymään peliin jotenkin, jos se ei itsestään syystä tai toisesta lähde kunnolla mukaan..

Tämänpäiväisen tyylisissä peleissä voisi koittaa hakea sitä hyppimällä tms, vaikka v*tuttaisikin kaikkia prkeleesti.

roottori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Juhlaottelun tifo yläkatsomosta nähtynä

Liitteet

• IMG_20241226_182023.jpg
    IMG_20241226_182023.jpg
    669 KB · kertaa luettu: 168

Mechalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova, Detroit Red Wings, Idän ihme, FC Honka
Pysähtyykö joku dösä muuten lauantaina meno- ja paluumatkalla Lepuskissa? Jos pysähtyy niin hyppään siinä kyytiin ja pois.

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Pysähtyykö joku dösä muuten lauantaina meno- ja paluumatkalla Lepuskissa? Jos pysähtyy niin hyppään siinä kyytiin ja pois.
4Chiefsilta pääsee kyytiin. Siellä myös aamusta jäsenille -20% etkoale hanoista ja shoteista!

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Hyvä meteli oli teidän kannattajilla tänään Kisapuistossa. Hyvä suoritus ja tervetuloa uudelleen latoon!
Kiitos.

Ja iso kiitos kaikille mukana olleille. Kyllä hyvin ylpeä saa olla tästä illasta katsomon puolella kaikin puolin.

fundaet

Jäsen
Vähän myöhässä, mutta laitetaan kuitenkin; kiitos Lappeenrannan vierailusta! Teidän porukalla oli hyvä meininki ja toitte reilusti ääntä halliin.

Oltiin pelissä 5-vuotiaan pojan kanssa ja istuttiin ihan siinä vieraspäädyn lähistöllä. Suurin osa pelistä hänellä meni teidän porukan seuraamiseen ja intoutuipa pari kertaa tuulettelemaan teidän mukanakin. Meinasin jo laittaa kävelemään hallilta kotiin, mutta sitten vessassa käydessä huomasi pisuaarin reunassa KEspoon tarran ja totesi että ”isi, täällä on Kiekko-Espoo pisuaari!”, niin hellyin ottamaan auton kyytiin. Kovasti mietti vielä kotimatkallakin että jaksaakohan ne espoolaiset laulaa koko yön kotiin asti :)

Kuten joku jo edellä totesi, niin lämpimästi tervetuloa uudelleen!

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lainaan koko viestin ja siirrän tänne.

"Ollaan aina mukana, seistään teidän tukena, loppuun asti taistellaan, tuli vastaan kuka vaan" ei vissii oikeesti tarkota yhtää mitää. Kulman gloryhunterit luovutti taas ekan takaiskun jälkee ja vika 10 min ei kulmassa kuulunu muuta ku "vittu mitä paskaa" tyyliset huudot. Ja tää on tapahtunu aika monessa kotipelissä tällä kaudella. Jos pitää vetää ranteet auki ja huudella omille ni fanikatsomo on siihen väärä paikka. Varsinkin ku peli ei ees ollu tänää mun silmään erityisen huonoo. Maalit vaa puuttu.

Ei me voida vaatia joukkuetta taistelemaan koko 60 min täysillä, jos me ei ite pystytä samaan ja pakko sanoo että tällä hetkellä tää yleisö ei ansaitse parempaa kotijoukkuetta.

Joukkuetta on helppo kannattaa sillon ku menee hyvin mut miettikää minkä viestin se antaa joukkueelle ku fanit kääntää selän heti ku tulee vähän vaikeempi jakso. Vertailun vuoks miettikää miten Huuhkajat on pelannu viime aikoina eikä oo muute Pohjoiskaarre ollu yhessäkää kotipelissä hiljaa.

Ja muistakaa se tosiasia että K-Espoo on ylisuorittanu koko kauden ja tää viime aikoina nähty taso on varmaa se mitä suurin osa odotti ennen kauden alkua nii siinäki mielessä on aika naurettavaa miten paljon porukkaa vetää täällä ranteita auki. Ymmärtäsin jos olis hifk-tason pelaajabudjetti ja mestaruus olis realistinen tavote mut näin ei ole.

Ja kyllä muakin harmittaa tappio mut kyllä pahimman vitutuksen tänää aiheutti fanikatsomo. Eikä oo eka kerta.

Tosifanit ei käännä omalle joukkueelle selkää. Ikinä.

Ja joo tän olis voinu varmaa laittaa kannajatoiminta -ketjuun mut täs oli sen verran paljon avautumista nii ajattelin et parempi laittaa tänne.
Ketä oikeastaan kritisoit? Kyllä siellä kannustettiin loppuun asti, capo, minä, vieruskaveri ja monta muuta. Taino, viimeisen peliminuutin aikana totesin että antaa olla. Jos viittaat siihen että suurin osa porukasta oli hiljaa niin ymmärrän ja allekirjoitan kritiikin. Mutta viestistäsi sain ainakin minä käsityksen että haluat lytätä koko kulman.

Onhan se nyt hullunkurista kun kannattajakatsomon takarivissä avaa kitansa niin muut kääntyy katsomaan. Tapahtui tänään useamman kuin 2 kertaa. Ei voi yhden ihmisen ääni kannattajakatsomossa noin paljoa erottua. Tosin voihan olla että vedin falsetissa tai muuten hassusti ja tämä herätti huomiota. Jos näin on, niin tämän saa minulle kertoa.

Aiheeseen liittyen, harjoituskaudella oli kritiikkiä siitä ettei kannustettu täysillä. Siihen todettiin täällä että on pitkä kausi edessä ja voimia täytyy säästellä. Kieltämättä itselläni on välillä vähän vaikea syttyä peleihin. Silloin kun ympärillä muut hoilaa voimalla ei mitään motivaatio-ongelmaa ole. Sellaisenkin muistan tapahtuneen.

Viimeksi muokattu:

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Silloin kun ympärillä muut hoilaa voimalla ei mitään motivaatio-ongelmaa ole.

Olet monella tapaa oikealla jäljillä. Jos itse huutaa kovempaa, vieressä olevat huutavat helpommin kovempaa. Kun he huutavat kovempaa, on itse helpompi huutaa kovempaa.

On myös eri asia ja eri kuuloista, jos usea kulmassa puhuen lausuu kannatuksia. Kuin että koko porukalla niitä huudettaisiin kovemmalla äänellä.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikea sieltä kulman takarivistä arvioida miten kannatus kuuluu hallissa. Lähetyskin oli näköjään mikitetty siten että siinä kuuluu lähinnä vieraskannattajien rumpu. Tämän perusteella on vaikea arvioida mitään (vaikka olisi tallenne ilman selostusta). Sitä voi kyllä arvioida kuinka moni läpsyttää käsiään kun se näkyy kuvassa.

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Monologiksi menee mutta menkööt. Tästä muiden herättelystä voisi muutkin kuin capo ottaa vastuuta. Ääneen kannattaminen on noloa, mutta vielä nolompaa on olla kannattamatta kun vieruskaveri kehottaa.

Otan tästä kopin, tosin en ole varma tulenko kovinkaan moneen kevään peliin pääsemään. Mitä nyt olen tällä kaudella yhtä lukuunottamatta kaikki EKK:n järjestämät vierasmatkat ollut mukana, niin on pakko todeta että hiljainen seisomakatsomo on tosiasia monella vieraspaikkakunnalla. Aika hyvin ollaan pienellä porukalla saatu hallia haltuun tai vähintäänkin näytetty hyvää esimerkkiä äänenkäytöstä.

Omat_Faktat

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikova
Itse olen kyllä positiivisesti yllättynyt miten paljon porukkaa Kulmassa säännöllisesti käy. Välillä ärtymystä kuuluu missä tahansa katsomon osassa. Ei huolta, tärkeintä että peleissä käydään ja porukalla nautitaan pelin tapahtumista vaikka lopputulos ei aina miellytä.

Tänään esimerkiksi Vuorio huuto kuului oikein mallikkaasti ja toi varmasti jokaiselle katsojalle hyvää fiilistä. Samaa rataa ja jatketaan hyvien suoritusten huomiointi. Hieno torjunta, kova taklaus, hieno harhautus tai vahva maalille meno... hyviä hetkiä ottaa yleisö mukaan ja nostaa tunnelmaa.

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Eilisessä pelissä se 5v3 -alivoiman tapossa lähtenyt huuto ja fiilis Kulmassa oli kyllä huikeeta ja näytti taas että kuinka paljon sitä potentiaalia on, kunhan vain kaikki lähtisivät kunnolla mukaan chäntteihin. Oli myös hyvä veto capolta ekassa erässä aloittaa "Kanna vastuusi" -chäntti alusta, kun katsomon suoritus alkuun oli aika aneemista, tuo herätteli porukkaa kyllä.

JepJep

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Lainaan koko viestin ja siirrän tänne.

Ketä oikeastaan kritisoit? Kyllä siellä kannustettiin loppuun asti, capo, minä, vieruskaveri ja monta muuta. Taino, viimeisen peliminuutin aikana totesin että antaa olla. Jos viittaat siihen että suurin osa porukasta oli hiljaa niin ymmärrän ja allekirjoitan kritiikin. Mutta viestistäsi sain ainakin minä käsityksen että haluat lytätä koko kulman.

Onhan se nyt hullunkurista kun kannattajakatsomon takarivissä avaa kitansa niin muut kääntyy katsomaan. Tapahtui tänään useamman kuin 2 kertaa. Ei voi yhden ihmisen ääni kannattajakatsomossa noin paljoa erottua. Tosin voihan olla että vedin falsetissa tai muuten hassusti ja tämä herätti huomiota. Jos näin on, niin tämän saa minulle kertoa.

Aiheeseen liittyen, harjoituskaudella oli kritiikkiä siitä ettei kannustettu täysillä. Siihen todettiin täällä että on pitkä kausi edessä ja voimia täytyy säästellä. Kieltämättä itselläni on välillä vähän vaikea syttyä peleihin. Silloin kun ympärillä muut hoilaa voimalla ei mitään motivaatio-ongelmaa ole. Sellaisenkin muistan tapahtuneen.
En ketää tiettyä kritisoi ja oot oikeessa et oli meitä siellä kourallinen jotka ainaki yritti kannustaa loppuun asti. Ite seisoin aika keskellä ja mun ympärillä ei kyllä porukka hirveesti huutanu. Ja itellä vaa särähtää aika pahasti korvaan noi omille huutelut.

Ja tosiaa alkuperänen viesti oli turhautuneen miehen avautumista ilman oikeita kehitysehdotuksia nii sen voi periaatteessa jättää omaan arvoonsa. Sen takia vitutusketjussa. Mut jos se aiheuttaa keskustelua nii hyvä.

Ja kehitysehdotuksista puheen ollen: voitais jossain pelissä kokeilla semmosta et koko kulma kannustais täysillä alusta loppuun asti vaik peli menis miten huonosti ja katotaa saisko joukkue siitä boostia omaan tekemiseen. Jos se ei vaikuta joukkueen pelaamiseen nii sit vois vähä rajumpiki kritiikki olla aiheellinen.

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Välikysymys, kuulinko/muistanko väärin, vedettiinkö 7-0 Ässät voitossa lopussa: Espoo, Espoo, Espoo, Espoo Espooo Espooo-chänttiä rynnäköivässä rytmissä? Jos oli, miksi tätä ei ole rokattu useammin? Helppo, lyhyt, ytimekäs ja kuuluu Katsomon kautta koteihin kanssa niin että asia tulee selväksi. Toki chäntti on sellainen että sopii vain tietyissä pelitilanteissa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy