IFK:n faneille suositellaan lipunostoa katsomoihin 401, 402 ja 403 eli eiköhän Blues-fanit sitten toisella puolella.
Selvä homma, no hyvää tietää tämä. Elikkä siis sitten pitää ostaa ite liput 405 katsomoon.
IFK:n faneille suositellaan lipunostoa katsomoihin 401, 402 ja 403 eli eiköhän Blues-fanit sitten toisella puolella.
Selvä homma, no hyvää tietää tämä. Elikkä siis sitten pitää ostaa ite liput 405 katsomoon.
Eikös liigaseuroilla ole herrasmiessopimus että tietty kiintiö (useampia satoja) varataan vierasjoukkueen kannattajille? Toki näitä kiintiöitä ei aina ole pahemmin kunnioitettu pudotuspeleissä, eikä varsinkaan Espoossa paikkamäärän saati samaan katsomoon sijoittamisen suhteen. Jos IFK tekee ns. Bluesit, niin teille on Nordikselta korkeintaan pari sataa lippua ja nekin ripoteltuna vähintään 4 eri katsomolohkoon.Toivottavasti BFC hoitaa samantyylisesti lippuja Blues-faneille, jotta saadaan samanhenkiset koottua samaan paikkaan. Vai onko nyt jo liian myöhäistä, kun liput on kaiketi kumpaankiin vierasotteluun menneet? Mitenkään liikaa informaatiota ei tästä ole annettu.
Toivottavasti BFC hoitaa samantyylisesti lippuja Blues-faneille, jotta saadaan samanhenkiset koottua samaan paikkaan.
joten niitä kannattaa kysyä fan clubin päivystävästä numerosta.
Voitko heittää tuon numeron vaikka privana, ihan vain varmuuden vuoksi. Olen yrittänyt soittaa BFC:n sivuilta löytyviin numeroihin, mutta kumpikaan ei ole vastannut koko päivänä...
Kai se tekstari riittää. Kuittaus tulee sitten ajallaan. Koitin myös tänään vielä soitella, mutteivät vastanneet. Eilen tuli tekstariin kuittaus... Helpompi tapahan tuo on saada lippu kuin normaali tilauskäytäntö.
HIFK - Blues pelit helsingissä
Elikkäs lippuja seuravaasti
E1-katsomo 10 kpl 17,00 (1.rivin näkörajoitepaikat)
E1-katsomo 199 kpl 20,00
E2-katsomo 89 kpl 24,00
E3-katsomo 52 kpl 30,50
Lippuja voi varata fanimatkapuhelimesta tänään iltaan asti ja huomenna illalla klo 15.00 jälkeen
Maksaa voit pankkiin (tilinumeron saa ilmoittautuessa) tai tiistaina 12.4 klo 18-19 Matinkylän jäähallilla käteisellä (kortti ei kelpaa)
Mielellään maksut molempiin peleihin, mutta myös torstaina voi maksaa kotipelissä Barona-areenan fanipisteellä käteisellä.
Puhelimen numerohan on 0405723553
Nyt aktiivisuutta jätkät!
Fanikortin omaavat voivat ostaa lippuja 3 kpl/ henkilö. (fanikortti tarkistetaan lipunmyynnissä kaikilta!).
Siis yksi henkilö saa ostaa 3 lippua ja jokaiselta joka lippuja tulee ostamaan tarkistetaan tuo kortti, eiköhän se noin mene.Tarkoittaako siis sitä, että jos ostan lippuja usemmalle ihmiselle kuin itselleni, on minulla ostaessa oltava mukana kaikkien jäsenkortit?
Se pitää kyllä sanoa, että tässä asiassa Blues on vetänyt perse edellä puuhun. Systeemit muuttuu vain hetki ennen lipunmyynnin alkamista. Annan palautetta virallisesti, kun olen saanut omat lippuni. Sitä ennen pysyn suht hiljaa...
Suosittelen menemään hallille hyvissä ajoin ja varaamaan kärsivällisyyttä... Mitä minä ymmärsin tilanteesta kun kävin hallilla tänään, huomenna tulee olemaan täysi hässäkkä päällä.
Se pitää kyllä sanoa, että tässä asiassa Blues on vetänyt perse edellä puuhun. Systeemit muuttuu vain hetki ennen lipunmyynnin alkamista. Annan palautetta virallisesti, kun olen saanut omat lippuni. Sitä ennen pysyn suht hiljaa...
Ei sinne paljoa annen kahtatoista ole minulla aikaa mennä jonottamaan kun on tuo työ, josta pitää muutenkin ottaa tunti omaa aikaa keskellä päivää (Töölöstä Tapiolaan ja takaisin). Toivottavasti saan liput, muuten pääsee monta rumaa sanaa.
Ja tuohon toiseen kappaleeseen: Onko tuossa touhussa nyt jotain uutta?
Ei kai niitä lippuja nyt tänään kukaan ole saanut, ainakaan fanikatsomoon? Tai mistäs minä tiedän kun tätä huvittuneena seuraan. Nythän on jo neljä(!) eri myyntipäivää ollut tiedossa esim 4.finaalin osalta (ma 18.4, sitten ma 11.4, ke 13.4 ja nyt ti 12.4). Luulisi että Kummelit pyörittävät tuota showta.Vieläkö jäi lippuja fanikatsomoon jäljelle? Kaverini sai haettua onneksi liput, mutta tänää ilmeni tarvetta vielä yhdelle lipulle.
Toivotaan että esim myyntipisteissä on normaalia enemmän porukkaa myös myymässä. Jyp-peleissä oli jo ihan kiitettävästi mm. olutpisteitä josta sai ostaa vain käteisellä.Nyt ei ainakaan tule yllätyksenä loppuunmyyty halli. Toivottavasti, myös Bluesin toimistossa ollaan hereillä asian suhteen. Toki tiedottamista olisi tässä asiassa voitu tehdä jälleen paremmin.