Olkaahan valmiina sitten lipunmyyntiin
Toivottavasti jengi on tosiaan hereillä. Liput menevät todella nopeasti. Ja trokareille etukäteen jo keskaria, mulle ei kannata tulla lippua myymään.
Olkaahan valmiina sitten lipunmyyntiin
Onko Bluesin fanikatsomoliput taas myynnissä vasta pelipäivänä hallilla? Ja kuinka moni uskaltaa tehdä ostopäätöksensä vasta silloin kun on finaaleista kyse? Helvetti soikoon keskiviikkona on pakko mennä päästä katsomaan kauden ekaa DDR:n peliä.
Tietoa milloin voi ostaa vierasmatseihin BFC:n kautta liput?
Kaiken lisäksi Blues on jokatapauksessa voittaja. Kaikki mitä Ässät sarjan jälkeen tuli on plussaa. Toki unelma ensimmäisestä liigamestaruudesta on syttynyt!
Oletteko broidisi kanssa koskaan aiemmin yrittäneet ostaa lippuja pleijarisarjan jo varmistuneisiin peleihin? Jos olette, tiedät varmaan vastauksen, jos ette, niin jännitys säilyy.
Haista vittu.
Pistä vähän fonttia valkoisemmaksi. Kolmeen vuoteen ette ole käyneet? Ei se mun mielestä siinä ajassa kovin radikaalisti ole lippusysteemi muuttunut, että milloin tulee myyntiin. Milloin sen sun suosikkijengin liput tulee myyntiin esim runkosarjan osalta? Myydäänkö niitä jotenkin eri päivinä kysynnän tasaamiseksi, ettei vaan myydä lippuja sellaiseen otteluun joka on jo tiedossa? Informatiivisuutesi puutteeseen en valitettavasti pysty enempää tekohengittämään.No eipä oo tullu kolmeen vuoteen käytyä. Enkä minä oo meistä se Bluesin kannattaja, mutta mun ne liput pitäis hommata. Olipa muuten asiallinen ja informatiivinen vastaus.
Haista vittu.
Pistä vähän fonttia valkoisemmaksi. Kolmeen vuoteen ette ole käyneet? Ei se mun mielestä siinä ajassa kovin radikaalisti ole lippusysteemi muuttunut, että milloin tulee myyntiin. Milloin sen sun suosikkijengin liput tulee myyntiin esim runkosarjan osalta? Myydäänkö niitä jotenkin eri päivinä kysynnän tasaamiseksi, ettei vaan myydä lippuja sellaiseen otteluun joka on jo tiedossa? Informatiivisuutesi puutteeseen en valitettavasti pysty enempää tekohengittämään.
Ai no sitten. Tervetuloa myös runkosarjaan joskus, ihan sama jengi siellä pelaa ja kannustusta nekin kaipaa.Niin minä en ole käynyt. Enkä tosiaan viimeksikään niitä lippuja hankkinut. Minkäköhän suosikkijengin? Espoolaisena ajattelin kannustaa Bluesia tuolla finaaleissa vaikken mikään fani olekaan.
Tuleekohan 18.4. matsin liput myyntiin jo huomenna. En löytänyt tietoa tuolta sivuilta. Ei pääse broidin kanssa tsiigaamaan ennen tota.
Olkaahan valmiina sitten lipunmyyntiin, jotta sinistä näkyy myös DDR-hallissa!
Liput myyntiin Lippupalveluun lauantaina klo 12:00. Lippupalvelun nettimyynnistä ei voi varata lippuja, ainoastaan ostaa liput saman tien. Varauksia voi tehdä puhelinpalvelun kautta. Varaus on voimassa vuorokauden. Maanantaista lähtien voi tehdä vain pikavarauksia, jotka on lunastettava kahden tunnin kuluessa puhelintilauksesta. (Tiedot Bluesin ja HIFK:n sivuilta).
Miksei lippuja voi varata Lippupalvelun nettimyynnistä, niin kuin muissakin peleissä?Olen aina käyttänyt Lippupalvelun nettimyynnin varauspalvelua, kun olen ostanut liput Bluesin kotiotteluihin.
Mihin katsomoon jengi on menossa tonne DDR-halliin?
Mielestäni vierasfanit ovat yleensä tuolla E1-2 -seuduilla. Itse en viitsi ahtautua ihan sinne nurkkaan, mutta jonnekin sinne tuntumaan.Mihin katsomoon jengi on menossa tonne DDR-halliin?
Mihin menevät vierasfanit Baronalla? Itse nimittäin olen ostamassa lippua yläkatsomoon ja ei viitsisi ostaa mihinkään jullien faniporukan keskelle. Oliko 403:ssa jotain blues-fani viritelmiä?
Mielestäni vierasfanit ovat yleensä tuolla E1-2 -seuduilla. Itse en viitsi ahtautua ihan sinne nurkkaan, mutta jonnekin sinne tuntumaan.
IFK:n faneille suositellaan lipunostoa katsomoihin 401, 402 ja 403 eli eiköhän Blues-fanit sitten toisella puolella.Mihin menevät vierasfanit Baronalla? Itse nimittäin olen ostamassa lippua yläkatsomoon ja ei viitsisi ostaa mihinkään jullien faniporukan keskelle. Oliko 403:ssa jotain blues-fani viritelmiä?
IFK:n faneille suositellaan lipunostoa katsomoihin 401, 402 ja 403 eli eiköhän Blues-fanit sitten toisella puolella.
HIFK Fan Clubin sivuilla.Missäs tällainen suositus on?