Tässä on ollut itselle aikamoinen tunteiden vuoristorata menneen vuoden ajan. Olen fanittanut K-Espoota/Bluesia vuodesta 1994 alkaen, vaikka olen täältä Keski-Suomesta, Jypin maakunnasta. Maailmani kyllä romuttui kiekon osalta erittäin pahasti kun Bluesin taru päättyi. Pari vuotta sen jälkeen vielä keräilin kirppiksiltä ja tori.fi:stä Bluesin fanituotteita. Liigakiekossa oli tyhjyys monta vuotta. Lapsieni mukana kuljin sitten katsomassa Jypin pelejä, mutta oma fiilis verrattuna Bluesin aikakauteen oli äärimmäisen kaukana. Sivukorvalla seurasin K-Espoon mestismatkaa, mutta sen enempää en siihen kiinnittänyt huomiota. Kun sitten katsoin mediatilaisuuden liigaprojektista 21.12.2023, jossa Kim ja Jyrki Aho istuivat vierekkäin, ymmärsin että kaikki on taas mahdollista. Yhteys Bluesin aikoihin oli ilmeinen. Olin suorastaan liikuttunut. Itselle on erittäin tärkeä se yhteys entiseen K-Espoo/Blues aikaan, ja sitähän tästä uudestisyntyneestä K-Espoosta löytyy minun mielestä. Aivan huikeat fiilikset on kauden alla, fanittaminen itsellä nousee taas sille tasolle millä se parhaimmillaan Bluesin aikana oli. Kyllä tästä hyvä tulee!!