Suomalaiset haluavat juoda bulkkilaageria ja Kiekko-Espoo olut on juuri sitä.Kiekko-Espoo olut on halpaa vetistä litkua
Suomalaiset haluavat juoda bulkkilaageria ja Kiekko-Espoo olut on juuri sitä.
Tämä on kolikon toinen puoli. Litramääräisesti peruslagereita on kyllä vielä enemmän. "Erikoisoluita" ostetaan yksi noita ja muutama näitä, mutta Keravan punaista ostetaan niin, että vaimokin katoaa. Merkkejä on enemmän, mutta kyllä kulutus taitaa silti vielä olla siellä peruslagerissa. Mutta eihän tätä valikoimaa tarvitse yhteen tuotteeseen jättää. Voiha tarjolla olla alivoima-alea, lämäri-lageria ja vasemman pakin porteria. Se on sitten eri asia kuinka tarkoituksenmukaista tämä on.Haluavatko oikeasti? Kun katsoo kauppojen hyllyjä niin aikamoista dominanssia tulee alejen, pilsien, portereiden yms suunnalta. Näitä siis joita ennen kutsuttiin "erikoisoluiksi", niitähän on pk-seudulla kaupoissa selvästi enemmän kuin peruslagereita ja se lienee aika hyvä mittari sille mitä ostetaan.
Onko kukaan havainnut, että saako Kiekko-Espoo olutta Leppävaarasta jostain?
K-Supermarket Leppävaarassa ei ollut, tai en ainakaan löytänyt. Täytyy katsoa Sellon Cittari tänään. Kiitos vinkeistä!Kiekko-Espoo laittoi tänään facebookissa päivitetyn listan kaupoista joissa tuota on saatavilla, K-Supermarket Leppävaara ja K-Market Sello sellaisia joista pitäisi löytyä
E. K-Citymarket Sello jäi mainitsematta
Lisäksi toivoisi että olut olisi mieluiten espoolaista tai ainakin suomalaista eikä ruotsalaista kuten nyt.En panisi pahakseni jos seuralogolla saisi kunnon oluttakin.
Pienestä ponnistettaessa on maksimoitava oma tuotto ja omat kustannukset. Tuskin tässäkään valittiin sitä kalleinta ja huonointa ratkaisua Kiekko-Espoon osalta.Lisäksi toivoisi että olut olisi mieluiten espoolaista tai ainakin suomalaista eikä ruotsalaista kuten nyt.
Osan kustannuksista muodostaa logistiikka joten vaikea uskoa että kokonaiskustannuksissa olisi isoja eroja. Samalla tässä on vaikeaa nähdä pitkällä tähtäimellä mahdollisuutta samanlaiseen yhteistyöhön kuin mitä panimon kanssa voisi olla.Pienestä ponnistettaessa on maksimoitava oma tuotto ja omat kustannukset.
Onkohan maskeja muissa kaupoissa? Hallilla ei päässyt ostamaan noiden eriytettyjen katsomolohkojen takia.Kävin tänään K-Market Seilorista ostamassa 2 kasvomaskia. Hinta 10eur/kpl. Jääkaapissa odottaa muutama Kivikova illan Honka-Haka peliä.
Ei taida olla fanituotteita myynnissä muualla kuin Seilorissa. Verkkokauppa pitäisi aueta lähiaikoina. Jo eilen oli joitain fanituotteita myynnissä Restelin myyntipisteissä mutta maski ei kuulunut siihen valikoimaan. Uskoisin, että torstaiksi saadaan maskit myös muihin kuin A-lohkoon myyntiin. Siksi hyvin ne menivät kaupaksi A-lohkossa, että olisi sulaa hulluutta rajata ostajakuntaa.Onkohan maskeja muissa kaupoissa? Hallilla ei päässyt ostamaan noiden eriytettyjen katsomolohkojen takia.
Itse ostin maskeja B-lohkossa restelin pisteeltä toisella erätauolla. Täytyy seuraavaan otteluun ostaa liput A-lohkoon, jotta pääsee näkemään koko tarjonnan.Ei taida olla fanituotteita myynnissä muualla kuin Seilorissa. Verkkokauppa pitäisi aueta lähiaikoina. Jo eilen oli joitain fanituotteita myynnissä Restelin myyntipisteissä mutta maski ei kuulunut siihen valikoimaan. Uskoisin, että torstaiksi saadaan maskit myös muihin kuin A-lohkoon myyntiin. Siksi hyvin ne menivät kaupaksi A-lohkossa, että olisi sulaa hulluutta rajata ostajakuntaa.
Puolen päivän aikaan ei ollut vielä A-lohkoon lippuja myynnissä. Nyt näyttäisi olevan.Itse ostin maskeja B-lohkossa restelin pisteeltä toisella erätauolla. Täytyy seuraavaan otteluun ostaa liput A-lohkoon, jotta pääsee näkemään koko tarjonnan.
Itse ostin Merituulen supparista 2,80 sis pantin. Onko tuossa Mankkaan hinnassa pantti mukana? Ruokaniityssä kaikki maksaa enemmän. Se on ainakin ennen ollut maan kallein K-Supermarket eikä varmasti ole kaukana siitä nytkään. Mitä olen kuullut, niin tuo 2,80 on aika yleinen hinta tuolle. Hallilla muuten 8,70, mikä on sama hinta kuin puolen litran Karjala III:lla.Mites paljon tuon K-Espoo-oluen hinta eroaa eri kauppojen välillä? Mankkaalla aiemman viestin perusteella 2,65 € / tlk. K-Supermarket Ruokaniitty Niittykummussa taas myi 3,39 € / tlk. Onko muista kaupoista ajantasaisia hintoja heittää, kun tuossa on vaan aikamoinen ero...
Tuskin pystyt juomaan Espoota liigakartalle, joten suosittelen lämpimästi pudottamaan viikkomäärän alle viiteen tölkkiin ja nauttimaan elämästä muulla tavalla.Kauklahden Lasihytissä taisi olla 2,99. Mua kiinnostaisi tietää, paljonko tölkistä menee Kiekko-Espoolle? Jos haluaa tukea seuraa riittääkö 10 tölkkiä viikossa vai pitääkö nostaa kulutus 30 tölkkiin viikossa?
Itse asiassa Kampin K-Supermarket oli aikanaan tutkitusti kallein, mutta Ruokaniitty hyvä kakkonen. Oli jopa kalliimpi kuin yksikään tutkimuksessa mukana ollut K-Market.Itse ostin Merituulen supparista 2,80 sis pantin. Onko tuossa Mankkaan hinnassa pantti mukana? Ruokaniityssä kaikki maksaa enemmän. Se on ainakin ennen ollut maan kallein K-Supermarket eikä varmasti ole kaukana siitä nytkään. Mitä olen kuullut, niin tuo 2,80 on aika yleinen hinta tuolle. Hallilla muuten 8,70, mikä on sama hinta kuin puolen litran Karjala III:lla.