En tiedä onko oikea paikka, mutta voiko olla että EU:lla ei ole vielä mitään fanituotteita? Itsellä on ollut jo vuosia tapana ostaa vierasmatkoilta kotijoukkueen huivi (jos en vielä sitä omista). Eilen pyörin pitkin areenaa enkä ainakaan nähnyt mitään fanituotepistettä.
Mulla on huppari logolla. Tulivat myyntiin ennen joulua. Lippulaivaankin niitä meni jonkinlainen määrä. Voi olla että on myyty kaikki. Eiköhän niitä tule taas alkavalle kaudelle. Toki itsekin toivoisin valikoiman kasvua. Kahvimuki ainakin olisi toiveissa.Omallakin toivelistalla on korkealla että saataisiin enemmän fanituotteita myyntiin. Hupparia, t-paitaa jne. ostaisin heti jos vain tarjonta kasvaisi. Espoonlahden Seilorissa valikoima oli aika yksipuolinen. Huppari seuran logolla olisi mieletön.
Juu. Ehdottomasti. Molemmista on ollut puhetta toimiston kanssa. Tähän ketjuun voi toki laittaa ideoita. Viedään niitä sitten toimistolle jos eivät itse niitä täältä lue.Näiden lisäksi ns. pikkusälä, jota vierasfanienkin kiva ostaa muistoksi, kuten kiekot, pinssit ym.
Itse olen muutaman kerran käynyt kyselemässä lapsille vaatetusta. Omat on vähän pienempiä (9v, 4,5v ja 6 vko) eikä heille oikein löydy mitään. Lisäksi näin kesän alla t-paidat varmaan tekisivät kauppansa.Juu. Ehdottomasti. Molemmista on ollut puhetta toimiston kanssa. Tähän ketjuun voi toki laittaa ideoita. Viedään niitä sitten toimistolle jos eivät itse niitä täältä lue.
Ongelma on tiedossa. Vaatteiden suhteen lapset on sinänsä hankalia, että niitä on kovin monenkokoisia ja kuitenkin ainakin vielä Suomi-sarjatasolla lastenvaatteiden menekki olisi ollut aika pientä. On siis vaikea tilata juuri oikeankokoisia asusteita varastoon. Ihan paria kun ei kannata tilata. Siihen toivottavasti tulee nyt parannusta sarjatason vaihduttua. Sama juttu koskee toki vaatteita ylipäätään. Tilausmäärät ja samalla varastoon sidottu pääoma menevät pakostakin aika suuriksi verrattuna "one size fits all" -tuotteisiin kuten heijastin, muki, pinssi yms. Toki pipo ja lippiskin menee tähän kategoriaan. Toivotaan nyt että liikevaihdon kasvaessa myös fanituotteisiin oltaisiin toimiston taholta valmiit panostamaan enemmän. Ne kuitenkin tuovat jonkinverran rahaa sisään ja samalla tekevät logoa tunnetummaksi.Itse olen muutaman kerran käynyt kyselemässä lapsille vaatetusta. Omat on vähän pienempiä (9v, 4,5v ja 6 vko) eikä heille oikein löydy mitään. Lisäksi näin kesän alla t-paidat varmaan tekisivät kauppansa.
Mulla on huppari logolla. Tulivat myyntiin ennen joulua. Lippulaivaankin niitä meni jonkinlainen määrä. Voi olla että on myyty kaikki.
Se reppu oli tosiaan jännä kun niitä ei kai myyty missään muualla kuin HockeyBasessa. En tiedä millainen sopimus heillä sitten oli logon käytöstä.Reppu olisi kova. Hockey Basessa niitä taisi olla viime kauden aikana myynnissä, mutta en saanut jotenkin aikaiseksi ostaa sieltä. Hallilta olisi helpompi napata mukaan. Pieni heilutuslippu olisi aika loistava tuote lapsille ostettavaksi.
Onko mietitty vaihtoehtoa, jossa lasten vaatteet olisivat tilauskamaa? Samalla tilauksen voisi ulottuu omiin junnuihin. Sieltä voisi löytyä kaivattua massaa. Kevään tilaukset sisään helmikuun aikana ja toimitukset maalis-huhtikuussa. Toinen setti sitten syksyllä pukin konttiin.Ongelma on tiedossa. Vaatteiden suhteen lapset on sinänsä hankalia, että niitä on kovin monenkokoisia ja kuitenkin ainakin vielä Suomi-sarjatasolla lastenvaatteiden menekki olisi ollut aika pientä. On siis vaikea tilata juuri oikeankokoisia asusteita varastoon. Ihan paria kun ei kannata tilata. Siihen toivottavasti tulee nyt parannusta sarjatason vaihduttua.
Hupparithan oli tilauskamaa poislukien Seilorissa myynnissä olleet. Ei toi varmaan mahdoton ajatus ole. Toki pikkujunnut jatkaa omilla logoillaan, joten en tiedä menisikö sinne sellaisia missä on vain Kiekko-Espoon logo. Mutta Mestiksen myötä uskoisin kysynnän ainakin jossainmäärin kasvavan. Pidetään mielessä kun palaveerataan aiheesta.Onko mietitty vaihtoehtoa, jossa lasten vaatteet olisivat tilauskamaa? Samalla tilauksen voisi ulottuu omiin junnuihin. Sieltä voisi löytyä kaivattua massaa. Kevään tilaukset sisään helmikuun aikana ja toimitukset maalis-huhtikuussa. Toinen setti sitten syksyllä pukin konttiin.
Toivottavasti tulee tosiaan reilusti. Siinä olisi myös paikka iskeä nimmarikiekkoja joko perusmyyntiin hallille tai erilaisten kisojen/arvontojen palkinnoiksi.Kiekoista oli puhe että kun tilaavat seuraavan kerran seuralle logokiekkoja niin tilaavat samalla senverran että riittää myytäväksi.
Uiuiuiui!!No niin, Kiekko-Espoon oma olut tulossa paikallisiin K-marketteihin. Täytynee opetella juomaan olutta.