Ainakin vielä pari viikkoa sitten oli saatavilla Ilmatar Areenan Sportti Thurman myymälässä. Ostin itse sieltä.Itse olen tuota verkkokaupan premium-pipoa väijynyt jo jonkin aikaa mutta ollut jo kauan loppuunmyytynä. Onkohan tuota mallia jostain muualta ostettavissa?
Game worniä tai game ready tullee kohta myyntiin, kun kausikin on ohi. Tietääkseni sellasta laadukkaampaa brodeerattua fanipaitaa ei vielä ole ollut myynnissä.Onko kellään tietoa mistä saisi ostettua pelipaitoja joissa olisi ommellut numerot, nimet yms kilkkeet? Kotisivujen & Karrenin kautta löytyy vain tuota peruspainettua versiota.
Kiitos havainnosta. Tilattu.Mestaruuslippikset nyt myynnissä verkossa. Kuulemma rajoitettu erä.
Nyt olis gameworniä tarjollaOnko kellään tietoa mistä saisi ostettua pelipaitoja joissa olisi ommellut numerot, nimet yms kilkkeet? Kotisivujen & Karrenin kautta löytyy vain tuota peruspainettua versiota.
Tuleekohan valkoisia paitoja myös huudettavaksi?Nyt olis gameworniä tarjolla
Tietoa minulla asiasta ei ole yhtään vaan ennustuksen game worn myynnistä tein aikasempien vuosien perusteella, mutta yleensä noita on tullut jossain vaiheessa myyntiin kauden päättymisen ja uuden kauden alkamisen välisenä aikana. Ja jos muisti ei petä niitä valkoisia vieras game worn paitoja tai 'game ready" paitoja oli vielä viime alkukaudesta myynnissä fan shopissa muutama kpl.Tuleekohan valkoisia paitoja myös huudettavaksi?
Viime kauden kaikki game worn -paidat menivät suoraan pelaajille. Veikkaan tänäkin vuonna käyneen samoin. Tai sitten huutokauppaavat näitä ensi viikon Kartano-tapahtumassa.Tietoa minulla asiasta ei ole yhtään vaan ennustuksen game worn myynnistä tein aikasempien vuosien perusteella, mutta yleensä noita on tullut jossain vaiheessa myyntiin kauden päättymisen ja uuden kauden alkamisen välisenä aikana. Ja jos muisti ei petä niitä valkoisia vieras game worn paitoja tai 'game ready" paitoja oli vielä viime alkukaudesta myynnissä fan shopissa muutama kpl.
Niin ovat kotipaidat. Edeltävä keskustelu koskikin valkoisia vieraspaitoja.Huuto.netissähän noi game wornit ainakin ovat jo myynnissä, kotipaidat siis.
Mun tietojen mukaan pelaajat saivat valkoiset paidat muistoksi. Eli ei olisi tulossa myyntiin.Tuleekohan valkoisia paitoja myös huudettavaksi?
Ok, mutta vetääkö kaikki pelaajat koko kauden siis vain yhdellä paidalla? Vai vaihetaanko niitä välissä, sillonhan saattaisi jokunen löytyä ellei ole heitetty roskiin.Mun tietojen mukaan pelaajat saivat valkoiset paidat muistoksi. Eli ei olisi tulossa myyntiin.
Kyllä ne yhdellä paidalla vetää koko kauden, jollei nyt paita aivan totaalisesti rikkoudu tai tahriudu esim. verestä.Ok, mutta vetääkö kaikki pelaajat koko kauden siis vain yhdellä paidalla? Vai vaihetaanko niitä välissä, sillonhan saattaisi jokunen löytyä ellei ole heitetty roskiin.
Kartano-tapahtuma siirtyi juuri kesän loppuun ilmeisesti liian vähäisen osallistujamäärän takiaViime kauden kaikki game worn -paidat menivät suoraan pelaajille. Veikkaan tänäkin vuonna käyneen samoin. Tai sitten huutokauppaavat näitä ensi viikon Kartano-tapahtumassa.
Äärimmäisen tyylikäs tuo valkoinen lippis. Pitänee laittaa tilaukseen.Näyttäisi fanikauppaan tulleen monta uutta lippistä myyntiin, ihan komeita.
Edit. Ainakin pari uutta t-paitaa taitaa olla myös