Ok. Me luultavasti puhutaan nyt vaan vähän eri asioista tai ainakin eri lähtökohdista. En varsinaisesti puolustanut Blues-nimeä, vaihtaisin itse heti takaisin Kiekko-Espooseen jo ihan nostalgiankin vuoksi (en ole koskaan tullut hankkineeksi Bluesin pelipaitaakaan, mutta Kiekko-Espoo-paitoja löytyy parikin kappaletta), mutta lähdin vain siitä, että seuran nimeä tuskin vaihdetaan, joten kannustaminen pitää nyt vain rakentaa Bluesin ympärille. Tosin olisiko hyvä viesti päättäville elimille, jos kannustus raikaisi jatkuvasti Kiekko-Espoolle eikä Bluesille?
Itse taas veikkaan, että kymmenen vuoden päästä Bluesin kannustus on aivan erilaisilla kantamilla. Nyt nuoret, itsensä nimenomaan espoolaisiksi identifioivat junnut ovat parhaassa kiekonseurantaiässä ja löytyy jo vähän vanhempaakin kausarikansaa. Näin siis olettaen, että Bluesin sijoitukset pysyvät sellaisina, mihin nyt on parin kauden aikana totuttu, eikä lähdetään millekään divarivaellukselle. Ja miksi ei pysyisi.
Itse taas veikkaan, että kymmenen vuoden päästä Bluesin kannustus on aivan erilaisilla kantamilla. Nyt nuoret, itsensä nimenomaan espoolaisiksi identifioivat junnut ovat parhaassa kiekonseurantaiässä ja löytyy jo vähän vanhempaakin kausarikansaa. Näin siis olettaen, että Bluesin sijoitukset pysyvät sellaisina, mihin nyt on parin kauden aikana totuttu, eikä lähdetään millekään divarivaellukselle. Ja miksi ei pysyisi.