Kiekko-Espoo kaudella 2024–2025 – paluu Liigaan

• 274 684
  • 2 959

Kiekkonarri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit, New Jersey Devils
Onko tietoa onko tämä Arvid Aronsson sukua aikoinaan SaiPassa pelanneelle Patrik Aronssonille. Sama syntymäkunta moilemmilla ja ikäeroa 27 vuotta. Onko siis toisen polven Liiga-kiekkoilija? Patrik pelasi sillosessa juuri Liigaan nouseessa SaiPassa kaudella 1996-1997.

Sen verran vieraisiin tulen, että eliteprospects on hyvin hajulla näistä sukulais suhteista (jossei muuten niin pelaajat itse niistä ilmoittavat) joten tuon yhteyden olemattomuus jo paljastaa.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Sport ei mennyt vielä ohi mutta nousi jo samoihin pisteisiin. Yksi peli enemmän pelattuna.

Huomenna voisi vaikka ottaa ne kolme pistettä?

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Paljon mahdollista että näiden jälkeen samat ongelmat pelaamisessa ovat edelleen, kuin aiemmin. Sinänsä mitään uutta palasta tuossa ei ole. Ei esimerkiksi sitä oikeasti tarpeellista luistelurakettia.
Kyllä mä näen, että nyt on uusia palasia ja nimenomaan ratkomaan ongelmia.

Antonen tuo jotain uutta tohon ylivoimaan. Se on eri asia, että riittääkö taso mutta kyllä mä luulen että YV voisi tästä piristyä. Jos vertaa Ikoseen, niin rima ei toki ole korkealla. Vaikka olisi flegu mutta jos lätyt osuu kohdilleen niin on jo upgrade.

Aronsson taas toivottavasti tuo jämäkkyyttä tohon puolustuspelaamiseen. Siellä on muutamalla kaverilla tapana seikkailla puolustusalueella. Kyllähän Aronssonin pitäisu olla paperilla vähemmän hazardi kuin Seppälän.

Sinäänsä samaa mieltä, että tyylillisesti ei ostettu uutta. Mutta eri palasilla kokeillaan jos se suunniteltu tyyli tuottaisi tulosta. Koska onhan korvaajat aika yksi yhteen. Se että onko yksittäisen pelaajan taso korkeammalla niin näemme jo toivottavasti huomenna.

Karitsa

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo, Honak, Rangers
Tänään taas mennään ja erittäin isot pisteet jaossa. Voisi kuvitella, että molemmat uudet ukot tänään askissa. Aronssonin hankinnasta pidän erityisesti, sillä ainakin paperilla korvaa puolustuspäässä Seppälän mennen tullen. Anttonen ja Ikonen menevät aivan yhtä yhteen. Toivotaan, että saisi ainakin tehoja paremmin aikaiseksi. Huonompi ei ainakaan voi olla.

Kokonaisuudessaan todella iso 3 pelin viikko. Melkein tämän illan pelin voi jo luokitella ihan 6p peliksi Espoon kannalta. Tämä viikko antaa todella paljon suuntaa mihin tässä ollaan menossa ja kyllä pitäisi viikosta se ihan vähintään 3p kairata, muuten menee vaikeaksi.

Toivotaan parasta ja pelätään pahinta.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
. Tämä viikko antaa todella paljon suuntaa mihin tässä ollaan menossa ja kyllä pitäisi viikosta se ihan vähintään 3p kairata, muuten menee vaikeaksi.
Ihan vähintään tosiaankin näin. Minä olen pitänyt viittä pistettä sellaisena kusirajana tämän viikon peleistä, se voisi mahdollistaa pienen hajuraon tuohon viivaan ja samalla tehdä pelaamisestakin vapautuneempaa loppurunkosarjan peleihin. Se vapautuneisuus ja raikkaus on pakko löytää sieltä, jos täydellinen katastrofi halutaan välttää.

Espoonmies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Antonen tuo jotain uutta tohon ylivoimaan. Se on eri asia, että riittääkö taso mutta kyllä mä luulen että YV voisi tästä piristyä. Jos vertaa Ikoseen, niin rima ei toki ole korkealla. Vaikka olisi flegu mutta jos lätyt osuu kohdilleen niin on jo upgrade.
Meidän ylivoimamäärillä ylivoimaprosentin tuplaaminenkaan ei oikeastaan näkyisi missään.... Alivoimaan taas pienikin parannus auttaisi.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Meidän ylivoimamäärillä ylivoimaprosentin tuplaaminenkaan ei oikeastaan näkyisi missään.... Alivoimaan taas pienikin parannus auttaisi.
Toki alivoima on koko sarjan toiseksi parasta, että ihan hirveesti sen suhteen ei edes tarvitse skarpata. Ehkä se olisi toivottavaa, että Aronsson ei olisi kovin jäähyherkkä kaveri.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kriisi-Espoo
Toki alivoima on koko sarjan toiseksi parasta, että ihan hirveesti sen suhteen ei edes tarvitse skarpata. Ehkä se olisi toivottavaa, että Aronsson ei olisi kovin jäähyherkkä kaveri.
Näillä jäähymäärillä mitä pelistä toiseen otetaan, syytäkin olla. Oltaisiin muuten jumboja jos alivoimakaan ei toimisi.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tauko teki hyvää mutta aika pelokkain mielin joutuu katsojana peliin lähteä. Muistot tulee väkisin mieleen, kuinka synkkää se aiempien viikkojen seuraaminen oli.

Pitkävedossa tänään

Päivän pelit:

• 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
  • 1
  • x
  • 2
HIFK vs Lukko
  • 3.00
  • 4.10
  • 2.26
JYP vs HPK
  • 2.30
  • 3.80
  • 2.82
K-Espoo vs SaiPa
  • 2.88
  • 3.95
  • 2.22
Kärpät vs Pelicans
  • 2.12
  • 4.05
  • 3.00
Ässät vs KalPa
  • 2.76
  • 3.80
  • 2.36
Apua pelaamisen hallintaan pelaamaltilla.fi
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy