Mainos

Kiekko-Espoo kaudella 2024–2025 – paluu Liigaan

• 171 800
  • 1 777

Phanttomi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Dallas Stars
Eilinen peli paikan päällä nähty ja nyt yön yli sulateltu. Hyvää taistelua siihen ei peli kaatunut että ei oltaisi tehty kaikkea mihin tekeminen venyi, Rimpinen ihan uskomaton, hulluja pelastuksia! Hieman paistoi hätä pojista kun syötöt taas epävarmoja, vedot heikompaa puolta ja ohi. Ensimmäisen erän vedot jos olisi menneet sisään olisi ollut eri peli, mutta saappaat jalassa kaaduttiin. Tätä peliä paranneltuna, rauhallisempana niin 6p irtoaa loppuviikosta.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Jos Virtanen on mukana, niin mä lähtisin seuraavalla liikenteeseen

Liedes - Virtanen - Hillis
Tuomaala - Järvinen - Rohdin
Leppänen - Sallinen - Degersted
Piipponen - Heikkinen - Ikonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Jos Virtanen on mukana, niin mä lähtisin seuraavalla liikenteeseen

Tuomaala - Järvinen - Rohdin
Leppänen - Sallinen - Degersted
Piipponen - Heikkinen - Ikonen
Itse muokkaisin tuota hiukan:

Leppänen - Järvinen - Rohdin
Ikonen - Sallinen - Degerstedt
Piipponen - Tuomaala - Heikkinen.

Ei tarvitse antaa rödälle yhtään tasoitusta aloituksien suhteen peluuttamalla Heikkistä sentterinä joka ei ole kaksisesti suoritunut ketään muita vastaan kuin Ilveksen junnudebytanttia. Nykyinen liike riittää nelosketjun laituriksi. Ainakin väliaikaisesti.

Tjapalala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, FC Honka
Itse muokkaisin tuota hiukan:

Leppänen - Järvinen - Rohdin
Ikonen - Sallinen - Degerstedt
Piipponen - Tuomaala - Heikkinen.

Ei tarvitse antaa rödälle yhtään tasoitusta aloituksien suhteen peluuttamalla Heikkistä sentterinä joka ei ole kaksisesti suoritunut ketään muita vastaan kuin Ilveksen junnudebytanttia. Nykyinen liike riittää nelosketjun laituriksi. Ainakin väliaikaisesti.
Mun mielestä Tuomaala menee hukkaan tuolla ja ei ole yhtään sen parempi aloituksissa. Tuomaala Järvisen laidalla toisi kaksi selkeätä kenttää miltä voisi olettaa tulosta.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Mun mielestä Tuomaala menee hukkaan tuolla ja ei ole yhtään sen parempi aloituksissa. Tuomaala Järvisen laidalla toisi kaksi selkeätä kenttää miltä voisi olettaa tulosta.
Eikös Ikonen vetänyt viime kaudella sentterinä? Jos vaihtaa Ikosen ja Tuomaalan päittäin ja nostaa Aran kakkoseen.

Eli kaavailustasi Heikkinen ja Ikonen vaihtaisivat vain paikkaa. Heikkisestä ei ole paljoa aloitusympyrässä ammattilaiskiekkoilijaa vastaan apua.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Heikkisen eilinen aloitusprosentti oli 80% mielestäni ihan ok?
Niin, Ilveksen junnuketjua vastaan. HPK:ta vastaan 25.10. sama luku oli 33%. Keskiarvo on 41,7%, joka on huomattavasti vähemmän kuin Ikosen 47,8%

(1)
  • Tykkää
Reactions: J44

ZaneZ77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Niin, Ilveksen junnuketjua vastaan. HPK:ta vastaan 25.10. sama luku oli 33%. Keskiarvo on 41,7%, joka on huomattavasti vähemmän kuin Ikosen 47,8%
Onhan se noinkin.

Tosin mieluummin itse näkisin niin päin, että Heikkinen keskellä, Tuomaala laidassa Ikonen Järvenpään Haukoista. Tuomaala on tosi hyvä hyökkäyspäässä, mutta aloitukset tasaisesti negatiivista, jolloin Aran vaihdot menee enemmän puolustuspäässä kuin hyökkäyspäässä.

Heikkisellä on mielestäni paremmat taidot/potentiaalit kuin Tuomaalalla mitä aloituksiin tulee.

Kiekoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, Україна
Kyllä nyt olisi ollut paikka ottaa nuoriakin mukaan, ennemmin kuin sitten vasta täysin pakon edessä.

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Vaikea on ymmärtää, että näitä nelosen miehiä roikotetaan mukana ja nuorille ei anneta edes yhden pelin visiittiä.
Ja kyllähän tuo nelonen oli muutenkin jatkuvasti omassa päässä Ilves pelissä. Edelleen väitän että ainakin Koivusaaren oikea sarjataso on mestis ja tilalla voisi olla hyvinkin Tolppola tai Suoniemi.

ZaneZ77

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Eli samat koostumukset kuin tiistaina, no odotuksia ei ole hirveästi enkä itse pääse paikan päälle katsomaan. Mutta olisi hienoa saada voitto tänää ja auttaa samalla SaiPaa saamaan runkosarjan 1. paikka haltuun.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Nyt on tänään sit Ikosella viimeisiä paikkoja näyttää ja ottaa sitä "tähtivahvistuksen" viittaa minkä vuoksi tänne hankittiin. Jos vetää yhtä huonon esityksen kuin tiistaina niin minun kärsivällisyys loppuu siihen.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Nyt on tänään sit Ikosella viimeisiä paikkoja näyttää ja ottaa sitä "tähtivahvistuksen" viittaa minkä vuoksi tänne hankittiin. Jos vetää yhtä huonon esityksen kuin tiistaina niin minun kärsivällisyys loppuu siihen.
En usko että Ikosta ollaan poistamassa joukkueesta kävi miten kävi. Kohta on puolet runkosarjasta pelattu ja joukkueen runko on melko kapea heti kun loukkaantumisia tulee. Sanoisin että Ikonen pelaa nyt loppukauden ajan siitä, että saisi jatkoa ensi kaudelle. Mikäli ei paranna ja kaikki ovat terveinä niin sitten pidettävä reservissä, mutta veikkaan että loukkaantumiset eivät tule kauden mittaan jäämään tähän.

Ladex

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Vaikea on ymmärtää, että näitä nelosen miehiä roikotetaan mukana ja nuorille ei anneta edes yhden pelin visiittiä.
Tämä oli tiedossa kun Aho palkattiin. Hän on vetänyt loistavasti, mutta omille nuorille ei näytönpaikkoja heru, saati vakituisesti peliaikaa.

Pelkona on, että kun putki edustukseen on enemmän juhlapuheissa kun käytännön teoissa, niin suunta liigan kynnyksellä olevilla vie maakuntiin ottamaan se viimeinen steppi. Toki heistäkin jonkun kasvattajakorvauksen aikanaan saa, mutta mieluummin näkisi omia junnuja kaukalossa.

Viimeksi muokattu:

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Tämä oli tiedossa kun Aho palkattiin. Hän on vetänyt loistavasti, mutta omille nuorille ei näytönpaikkoja heru, saati vakituisesti peliaikaa.

Ja mikä Westerlundin rooli on? Kai hänen pitäisi valmennuksessa ajaa näitä asioita, jos on niistä eri mieltä. Tuskin siis vain Ahon takana tuo päätös on.

Suosikkijoukkue
Two Degrees of Mike Sillinger
Vähän aikaa sitten kun katsoin pelanneiden kenttäpelaajien määrää niin Lukolla oli vähiten ja K-Espoo oli KalPan kanssa jaetulla kakkossijalla.

Heketys

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Kun liigapaikka alunperin varmistui niin mietytti että
A) onko organisaatiolla riittävästi aikaa rakentaa joukkue.
B) onko kasattu joukkue sellainen jolla voi myös haastaa eikä taistella sijasta 15
C) riittääkö meillä väkimäärä täyttämään sekä kannattajakulma että kannattajapääy
D) tuleeko meille oikeasti tarpeeksi katsojia peleihin.

Sekä kohdat A ja B olen hämmästynyt miten hyvin joukkueen kasaaminen onnistui. En missään välissä uskonut että alkukausi menisi nii hyvin, kunnes treenipelejä alettiin voittamaan joka suunnalla.

C kohdasta olen kaikkein eniten ylpeä. Kannatajapäädyn kehittyminen viimeisen kahden vuoden ajan on aivan massiivinen. Ja chanttien määrä on kasvanut paljon Mestiksen viimeisestä kaudesta.

D) on löytänyt yleisöä ja keskiarvo pyörii neljän tuhannen paikkeilla, kun oma pelko oli että päästäänkö edes kolmeentuhanteen. Ja tänäänkin nordiksella oli enemmän espoolaisia kuin Bluesin aikoihin, eikä vaan kannattajakulmassa.

Erittäin valoisalta näyttää juuri nyt, lisää vaan pökköä pesään.

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Ja tänäänkin nordiksella oli enemmän espoolaisia kuin Bluesin aikoihin, eikä vaan kannattajakulmassa.
Hyvä havainto ja voin itsekin tämän vahvistaa kun erätauolla kiersin hallia ympäri. Todella paljon tuli koko ajan vastaan porukkaa K-Espoon (tai Bluesin) kamaa yllä, enemmän kuin varmaan kertaakaan aikaisemmin Nordiksella myös Bluesin vuodet mukaan lukien. Myös maalien kohdalla huomasi, kuinka juhlivaa porukkaa näkyi katsomonosassa jos toisessa. Alkaa kannatus ja vierasedustus olemaan sellaista kuin paikallispeleissä pitääkin!

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Todella paljon tuli koko ajan vastaan porukkaa K-Espoon (tai Bluesin) kamaa yllä, enemmän kuin varmaan kertaakaan aikaisemmin Nordiksella myös Bluesin vuodet mukaan lukien.
Tätä samaa huomaa ihan vain esim. Isossa Omenassa pyöriessä. Kiekko-Espoo pipoja tulee jatkuvasti vastaan.

Ei Bluesin aikana ollut todellakaan vastaavaa.

Potku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkueet, Kivikova
Hieman ihmetyttää tämä HS peluutus. Miestä oltaisiin laittamassa aivan olemattomalla pelikokemuksella illasta toiseen maaliin u20 kisojen aikaan... Huolimatta uutisesta, en jaksa uskoa tämän tapahtuvan ilman lainaveskaria.

Tälläkin viikolla kolme peliä eikä yhtään avausta. Ja kohtako pitäisi pelistä toiseen avata. Vaikea uskoa.

LaBarbera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Hellgren ansaitsisi peliaikaa jo ihan pelkästään viimeaikaisten esityksiensä johdosta. Oli etenkin Lahdessa hyvällä pelipäällä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy