Toimiston kannattaisi nyt sitten tehdä pari juttua ennen kauden alkua:
1) kohderyhmät: pyrkiä markkinoimaan kausikortteja sellaiselle jengille, joka ei ole niin tietoinen vielä KEspoosta. Kauppakeskukset haltuun (Iso Omena, Sello, Ainoa, Lippulaiva) ja luukutusta siitä, että kyllä, tämä jengi pelaa Liigaa, ei Mestistä (väitän etteivät kaikki todellakaan tätä tiedä) ja nyt on aika ostaa kausari. Kun potentiaalinen yleisö saadaan ymmärtämään, että kyseessä on pääsarjajoukkue ja pääsarjan matsit, kiinnostus kasvaa ja lipunhinnat ovat perusteltavissa. Jos jengillä on vielä käsitys siitä, että "Kiekko-Espoo, niin sehän pelaa sitä Mestistä", eivät viestit mene perille. Uudestisyntynyt on jees, mutta se Liiga pitää pitää kyllä myös niissä mainoslauseissa mukana.
2) miksi kausari: markkinoida kausarin arvoa sekä kokemuksen että rahallisen säästön kautta. Kun irtoliput liigassa maksavat ihan kohtuullisesti, pitäisi niiden lomassa aina mainostaa kausareita hintojen kera ja muistuttaa siten siitä, että "tiedäthän, että jos ostat kausarin, jo 10(?) ottelun jälkeen säästät rahaa".
3) lippupaketit: rakentaa lippupaketteja heti kauden alettua. Jos ihmiset eivät halua sitoutua koko kaudeksi kausarin muodossa, 5 matsin paketti, 10 matsin paketti ja vaikkapa 15 matsin paketti sopivaan hintaan (per peli hinta jonnekin kausarin ja irtolippujen välimaastoon näissä paketeissa). Näissäkin pitää selväsanaisesti myydä paketteja hyödyn kautta: matsi on hieno kokemus, mutta lisäksi säästät selvää rahaa näin ja näin monta euroa ostamalla paketin vs yksittäiset liput.