Kiekko-Espoo kaudella 2024–2025 – paluu Liigaan

  • 35 348
  • 304

Jubetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt on tullut kotiavauksen liput ennakkomyyntiin. Hinnat on vähä korkeammat, kuin itse kuvittelin. Alas pääsee 37-51€ hintaan ja ylös 37-26€. Postiivisena yllätyksenä on alakatsomon kotipääty ja seisomakatsomo, jotka ovat 24€ ja 21€.
Itse en yhtään tiedä kuinka linjassa on muiden liigapenkkien kanssa, kun ei ole liiga peleissä tullut käytyä bluesin jälkeen.
 

Ballo

Jäsen
Nyt on tullut kotiavauksen liput ennakkomyyntiin. Hinnat on vähä korkeammat, kuin itse kuvittelin. Alas pääsee 37-51€ hintaan ja ylös 37-26€. Postiivisena yllätyksenä on alakatsomon kotipääty ja seisomakatsomo, jotka ovat 24€ ja 21€.
Itse en yhtään tiedä kuinka linjassa on muiden liigapenkkien kanssa, kun ei ole liiga peleissä tullut käytyä bluesin jälkeen.
Mitä kautta ennakkomyyntiä käydään?
 

eriatarka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tyyriitä on liput, ostin mulle ja pojalle yläkatsomoon. Kyllähän tuo myydään loppuun. Varmaan muissa peleissä hieman edullisemmat liput.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt on tullut kotiavauksen liput ennakkomyyntiin. Hinnat on vähä korkeammat, kuin itse kuvittelin. Alas pääsee 37-51€ hintaan ja ylös 37-26€. Postiivisena yllätyksenä on alakatsomon kotipääty ja seisomakatsomo, jotka ovat 24€ ja 21€.
Itse en yhtään tiedä kuinka linjassa on muiden liigapenkkien kanssa, kun ei ole liiga peleissä tullut käytyä bluesin jälkeen.
Eiköhän vähä paikallispeli lisää, kuten viimekaudellakin. Ja hyvä tuo päädynhinta nii pääty saatais täyteen.
 

J44

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tuli sähköpostilla. Linkkiä jaetaan kausikorttilaisille ja ottelulipun ostaneille. Ottelulipun ostaneilla varmaankin tarkoitetaan tämän kauden harjotusotteluihin lipun ostaneita.

Toivottavasti linkkiä jaettu viime vuoden peleihin lipun ostaneille. Jos jaettu tuon ifk harjoituspelin lipun ostajille niin metro tulee olemaan todella punainen.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toivottavasti linkkiä jaettu viime vuoden peleihin lipun ostaneille. Jos jaettu tuon ifk harjoituspelin lipun ostajille niin metro tulee olemaan todella punainen.
Olis voinu/saany olla seuraava järjestys 1. Kausarin ostaneet, 2. Viime kaudella lipun ostaneet, 3. muut
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Kausarinomistaja sekä viime kauden lipunostaja olen, mutta ei ole omaan inboxiin kyllä etuosto-oikeuslinkki löytänyt myöskään.
 

Jubetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Toivottavasti lipun ostaneisiin luetaan viime kauden liput. Tuo oli vaan omaa mutuilua, että olisi valmistaviin peleihin ostaneille, kun kavereille ei ole vielä linkkiä tullut. Sähköpostissa toki sanottiin, että linkkiä jaetaan tänään klo 12 alkaen.
 

#42

Jäsen
Suosikkijoukkue
Espoo Blues, K-Espoo
Onhan 50€ korkea hinta keskialakatsomoihin, kun vertaa edelliskausiin. Muihin liigajengeihin kun vertaa, niin aika perus hinta.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Onhan 50€ korkea hinta keskialakatsomoihin, kun vertaa edelliskausiin. Muihin liigajengeihin kun vertaa, niin aika perus hinta.
Onhan se ihan perusteltavissa, mutta toivottavasti "normaaleissa" otteluissa nuo hinnat ovat sitten kuitenkin alhaisemmat. Kuitenkin minusta tavoitteena tulisi nyt olla, että mahdollisimman moni espoolainen uusi katsoja löytäisi tällä kaudella hallille ja saataisiin sitoutettua myös uusia vakikatsojia sitä kautta ja jos liput on tosi hintavia, niin se kynnys voi monille kasvaa liian korkeaksi.
 

E

Jäsen
Suosikkijoukkue
K-Espoo
Ilmeisesti jos ei ole antanut Ticketmasterille sähköpostimarkkinointilupaa, mailia ei lähetetä. Se karsii monesti aika paljon muut kriteerit täyttäviä pois jakelusta.

Ja aivan varmasti on joku HIFK-lisä noissa hinnoissa. Kuinka paljon se lisä on, sitä en tiedä. Positiivista kuitenkin, että lastenlippujen hinnat on ihan merkittävällä alennuksella.
 

IcePhoenix

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs, Kärpät, Kiekko-Espoo
Ilmeisesti jos ei ole antanut Ticketmasterille sähköpostimarkkinointilupaa, mailia ei lähetetä. Se karsii monesti aika paljon muut kriteerit täyttäviä pois jakelusta.
Okei, tuo selittänee miksei viestiä ole tullut. Vähän tosiaan ikävää, että jää sitten aika paljon pienemmäksi viestin jakelu tuon takia.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilmeisesti jos ei ole antanut Ticketmasterille sähköpostimarkkinointilupaa, mailia ei lähetetä. Se karsii monesti aika paljon muut kriteerit täyttäviä pois jakelusta.

Ja aivan varmasti on joku HIFK-lisä noissa hinnoissa. Kuinka paljon se lisä on, sitä en tiedä. Positiivista kuitenkin, että lastenlippujen hinnat on ihan merkittävällä alennuksella.
Mielestäni lupa on annettu juuri tuosta syystä, mutta voi olla että ovat uudestaankin sitä kysyneet toisessa yhteydessä ja silloin klikannut ei vaistomaisesti. Tiedä häntä.

Edit. Ja viimeisin maili kuitenkin tullut ticketmasterilta 10.8. eli joku suostumus pitäs olla voimassa.
 
Suosikkijoukkue
Paikalliset, nykyinen ja entinen
Kyllähän alakatsomoliput oli tyyriitä silloinkin, kun viimeksi Espoossa liigaa pelattiin. Siitä huolimatta ne veti väkeä paremmin kuin huomattavasti halvemmat yläkatsomoliput.
 

The Nikkari

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo, BJR, Keijo Kaarisade
Kyllähän alakatsomoliput oli tyyriitä silloinkin, kun viimeksi Espoossa liigaa pelattiin. Siitä huolimatta ne veti väkeä paremmin kuin huomattavasti halvemmat yläkatsomoliput.
En osaa sanoa ovatko kalliita sarjan mittapuulla. Toisaalta nousijan ensimmäinen pelataan vaan kerran. Toivon edelleen dynaamista hinnoittelua.

50€ alas on pienituloiselle paljon, mutta onneksi on myös yläkatsomo. Kyllähän noissa kahdessa pitää selvä ero olla.

Lisäksinäillä hinnoilla kausari oikeasti kannattaa. En valita.
 

Tonnikala

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Kyllähän alakatsomoliput oli tyyriitä silloinkin, kun viimeksi Espoossa liigaa pelattiin. Siitä huolimatta ne veti väkeä paremmin kuin huomattavasti halvemmat yläkatsomoliput.
Muistaakseni lähemmäs 50€ clubi ja toinen puoli n. 40€. Siihen vielä päälle inflaatio niin uudet hinnat ei kuulosta niin pahalta.

Ja tosiaan on yläkatsomo + kannattajapääty.
 
Viimeksi muokattu:

Hannutic

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mielestäni lupa on annettu juuri tuosta syystä, mutta voi olla että ovat uudestaankin sitä kysyneet toisessa yhteydessä ja silloin klikannut ei vaistomaisesti. Tiedä häntä.

Edit. Ja viimeisin maili kuitenkin tullut ticketmasterilta 10.8. eli joku suostumus pitäs olla voimassa.
Ei ole minullekaan tullut postia. Oli uutiskirjeen tilaus pois päällä Ticketmasterin asetuksista. Laitoin takaisin, 3 vuorokauden sisällä pitäisi uusien asetusten tulla voimaan.

Vaihtoehdot ilmoituksille ovat:
1) uutiskirje
2) tekstiviestit
3) uutiskirje ja tekstiviestit
4) kaikki ilmoitukset pois

Toisin sanoen mitään välimuotoja sähköposti-ilmoituksille ei ole, se on kaikki tai ei mitään.

Kiekko-Espoolta on tullut postia mm. kausikorttiin ja harjoitusotteluihin liittyen. Olisikin helppo luulla että asia olisi kunnossa. Vaan osa viesteistä tulee Ticketmasterilta ja osa Kiekko-Espoolta.

Ilmeisesti minullekin olisi tuo ostolinkki tullut, jos olisi uutiskirjeen tilaus ollut voimassa. Nyt vaikka olen kirjautuneena Ticketmasteriin, niin tuon pelin liput eivät näy minulle.
 

Jubetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ilmeisesti minullekin olisi tuo ostolinkki tullut, jos olisi uutiskirjeen tilaus ollut voimassa. Nyt vaikka olen kirjautuneena Ticketmasteriin, niin tuon pelin liput eivät näy minulle.
Tämän ostolinkin sisältävän sähköpostin lähettäjä oli Kiekko-Espoo, eli joko toimistolla on käynyt joku hassi, tai se tulee myöhemmin tämän päivän aikana. On näissä ennakkomyynneissä vissiin aikasemminkin ollut viiveitä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös