Perrin sai lähtöpassit joo, mutta halusi myös itse lähteä. NHL-kokemusta omaava kovan tason peliä tekevä sentteri pelasi jämäminuutteja eikä lainkaan ylivoimaa. Silti teki kohtalaiset pisteet. Eli ilmeisesti valmentajalla oli jotain Erkkiä vastaan, eikä kukaan tiedä miksi.Jos nyt oikein muistan sai Perrin lähtöpassit Omskista keskinkertaisten peliesitysten takia. Ei hän itse tehnyt aloitetta sopimuksen purkamisesta vaan seura.
Yleensä ne pelaajat, jotka ovat KHL:ssä oikeasti menestyneet, ovat siellä myös jatkaneet, elleivät ole siirtyneet yrittämään NHL:ään.
Faktaa on ettei KHL:ssä Venäläisten lisäksi pelaa kukaan minkään muun kuin rahan takia. Se, että siellä menestyneet pelaajat siellä jatkavat johtuu samasta asiasta - rahaa tulee ja sopimuksia sataa kun pelaat hyvin.
En tarkoita että Venäjällä eläminen olisi mitenkään kauheasti ikävämpää kuin muuallakaan, mutta kyllä se on se raha joka sinne vetää. Minulle KHL tuntuu liigana hyvin ontolta. Tuntuu ettei pelaajien todellisesta tasosta useinkaan saa mitään kuvaa KHL:ssä, kun touhu on siellä mitä on. Valmentajat vaihtuvat päivittäin, olosuhteet eivät useinkaan ole luksusta ja rahaa sataa. Samalla itse pelin taso ei välttämättä ole kovinkaan huikeaa. Pelaajien ainoan motivaation ollessa raha ei pelikään aina hirvittävän hyvin kulje.
KHL on rahasampona kiva, mutta sarjana varsin turhan oloinen. Se ei herätä Venäjän ulkopuolella pelillisten ansioidensa myötä juurikaan kiinnostusta. Vain ja ainoastaan järjetön rahankäyttö tuo KHL:n esille, kun pelaaja toisensa jälkeen lähtee sinne takomaan rahaa.
KHL:n suurin ja ainoa merkittävä ansio nykyisellään on rahakasojen tuominen muihinkin liigoihin. Ehkä joku päivä sitä voidaan arvostaa myös pelillisistä syistä.